Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
varakaanari
profiilit
varakaanari
varakaanari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
650
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minkä+ihmeen+vastuun?
Paatero+sai+uuden+ministerin+pestin!
Antti+sai+paremman+homman+puhemiehistössä!
Oikea+ratkaisu+olisi+ollut+kansan+pettämisestä+hieman+rautaristikkoverhoja+ikkunaan+sosialismin+tyyliin!+Se+olisi+ehkä+oopettanut+jotain+vastuun+kantamisesta!
10.12.2019 11:11
Näkeehän+täällä+kerrankin+jokusen+järkevänkin+ajatuksen!
10.12.2019 11:09
Antin+suurin+ongelma+oli+ymmärryksen+puute!+Hän+ei+ymmärtänyt+olevansa+pääministeri+Suomen+demokratiassa+vaan+eli+edelleen+niitä+ay+pomon+aikojaan+ollen+yhdistyksen+keisari+joka+ei+muilta+kysy!
Vaikka+ay+pomo+saattaa+olla+keisari+liitossaan,+niin+pääministerinäkään+hän+ei+sitä+ole,+koska+meillä,+ainakin+vielä+ennen+edellisiä+vaaleja+viime+keväänä,+oli+demokratia+jossa+ei+ole+diktaattoreita.
Valitettavasti+meillä,+tai+onneksi,+kansanedustaja+ei+menetä+paikkaansa+helposti+vaikka+osoittautuisikin+epäluotettavaksi.+Turhaa+oli+kuitenkin,+jollei+vallan+typerää,+laittaa+Antti+eduskunnan+puhemiehistöön.+Hän+ei+sitä+toimillaan+ole+ansainnut!+Se+saattaa+jopa+antaa+väärää+signaalia+jollekin+tulevaisuudessa.
10.12.2019 11:05
En+vaan+vielä+usko+Kulmunin+valtionvarain+ministerin+ryhtiin.+Nythän+ne+ajatellut+ensivuoden+miljardit+pitää+karsia+koska+uusia+työpaikkoja+ei+ole+löytynyt+ja+kun+hallitusta+väsättiin+tuon+ohjelman+suhteen+niin+oletus+oli+jottei+menoja+lisätä+ellei+saada+lisää+työtä+ja+siten+verotuloja.
Minusta+se+näytti/kuulosti+sosialistin+suunnitelmalta+jossa+ei+totuutta+tavoitella+vaan+kauniita+mielikuvia.+Se+sitten+näkyi+budjetissa+jota+väsättiin,+ei+uusia+tuloja,+ei+mitään+jolla+työpaikkoja+saadaan+lisää+mutta+menoja+löytyi+muistaakseni+lisää+parin+miljardin+verran.
Jos+Katri+riisuu+uudet+menot+ja+osoittaa+ne+varat+uusien+yritysten+osittaiseen+rahoitukseen+niin+ollaan+lähempänä+alkuperäistä+suunnitelmaa+budjetin+suhteen.
Verotuloinahan+nuo+aika+äkkiä+valuvat+takaisin+nuo+miljardit.+100+tuhatta+työpaikkaa,+30+tuhatta+vuosituloa+niin+valtionverona+lohkeaa+noin+0,5+miljardia+eli+2+miljardia+saadaan+4+-+5+vuoden+kuluessa+takaisin+palkkaveroina+ja+sen+lisäksi+tulee+alv+sekä+verot+yritysten+tuloksesta+ainakin.+Lisäksi+noiden+työllistyneiden+osalta+tulonsiirrot+ainakin+vähenevät+jos+eivät+vallan+lopu.
Ei+siis+huono+sijoitus!
09.12.2019 22:00
Lakkolaiset+ovat+se+rähinäporukka+ja+siinä+osassahan+lakkovahdit+ovat+sitä+pahinta+sorttia!
Lakko+on+typerysten+ja+saamattomien+hommaa+joka+on+vieläkin+kommunismin+kaatumisen+jälkeen+komuperäinen+tyhmyyden+osoitus.
Kokemuksesta+tiedän,+ettei+lakkoja+tarvita+jos+esiintyy+työssään+tavalla+josta+näkee+miten+tuottavasti+kykenee+toimimaan.+Itse+olin+työssä+reilut+40+vuotta+enkä+päivääkään+lakossa.+Silti+saan+työläkettäkin+enemmän+kuin+keskimäärin+maksetaan+palkkaa.+Kannatti+siis+olla+omatoiminen+ja+kiertää+moiset+ay+tyhmyrit+kaukaa.
09.12.2019 19:20
Oppisit+lukemaan,+minä+en+kirjoittanut+mitään+katselemisesta!+Jos+käytät+kainausmerkkejä+pitää+lainauksen+olla+oikei!+Muutoin+sinusta+tulee+petturi+ja+valehtelija!
Jos+oikein+osaat+lukea+on+kyseessä+naislaiman+kaitseminen+joka+todellakaan+ei+ola+katselemista+vaan+kaitsemista!
Eipä+näytä+ainakaan+minun+silmiini+löytyvän+kyvykkäitä+sosialisteja+ja+miksi+löytyisikään?+Jos+joku+on+kyvykäs,+niin+miksi+hän+sortuisi+sosialismin+kannattajaksi?+Se+on+vain+tolloja+varten,+niitä+jotka+eivät+itse+osaa+hoitaa+asioitaan+kuntoon.
09.12.2019 17:58
Ilman+googleakin+tiedän+että+työehtosopimukset+syntyvät+kiristyksen+ja+uhkailun+tietä.+Ne+eivät+ole+sellaisia+kuten+niiden+pitäisi+olla+eli+niitä+rukattaisiin+sen+mukaan+miten+työntekijän+tuottavuus+on+noussut!
Minä+kirjoitan+asiaa+mutta+sinä+ay+orja+kavereinesi+olette+pihalla+kaikesta+mikä+työhön+liittyy!
09.12.2019 10:57
Sinä+et+kykene+ketään,+et+edes+itseäsi+elättämään+ilman+sitä+fiksumpaa+työläistä+joka+on+sen+yrityksen+ideoinut+ja+hankkinut+siihen+rahoituksen.+Sitä+jonka+polla+kykebnee+hommaaman+markkinat+sen+yrityksen+tuotteile+jne.
Sinä+et+elätä+edes+itseäsi+vaan+sen+tekee+se+yritys+jossa+työskentelet+ellei+se+sitten+ole+sossu+joka+pullasi+kustantaa!
Minä+sen+sijaan+elän+itse+ansaitsemallani+viivästetyllä+palkalla+jota+työeläkkeeksi+kutsutaan,+olen+sen+säästänyt,+tosin+pakosta,+ja+nyt+nostan+niitä+säästöjä+eli+sinä+et+elätä+minua,+koska+et+kykene+edes+itseäsi+elättämään,+vaan+siihenkin+väliin+tarvitaan+se+fiksumpi+työläinen!
08.12.2019 22:30
Ei+kiinostakaan+mutta+sikäli+kiinnostaa,+että+ay+vaatii+saada+olla+yleishyödyllinen.+Eikä+se+ole++silti+vuosikymmeniin+tehnyt+mitään+minkä+minä+lukisin+hyödylliseksi,+ei+edes+maksanut+veroja,+joten+minulla+on+oikeus+moittia+lintsaria!
08.12.2019 14:57
Enemmän+minä+sitä+kunnioitan+kuin+mihin+sinä+kykenet+komuloisena.+Minä+kun+olen+demokratian+vankkumaton+kannattaja,+joten+kansan+mielipide+joka+vain+26%+osalta+on+sosialistiseen+suuntaan+kallellaan+on+otettava+huomioon+myös+vähemmistön+edustajan+osalta.
Viime+hallitusta+kun+koottiin+niin+oli+muistaakseni+puhetta+siitä,+ettei+menoja+nosteta+enempää+kuin+mitä+uudet+aikaansaatavat+työpaikat+tuottavat+lisää+tuloa+yhteiskunnan+massiin.
Pitää+oikein+miettiä+miten+tuon+suhteen+meneteltiin?+Muistaakseni+tuli+2+miljardia+lisää+menoja+ensi+vuoden+budjettiin+ilman+sentinkään+lisätuloja+uusista+työpaikoista+joita+piti+alkaa+synnyttämään.
Olisikohan+nyt+syytä+nuo+miljardit+investoida+uuteen+tuotantoon,+uusiin+yritysideoihin+jne.+silloinhan+meillä+säilyisi+mahdollisuus+parempaan+vaikka+sosialistit+ovatkin+solkkaamassa+hallituksen+toimia.
PS.+kaivahan+se+pykälä+esiin+perustuslaista+jota+minun+ajattelumallini+loukkaa!+Laita+linkki+siihen+niin+tarkastan+oletko+edes+ymmärtänyt!
08.12.2019 14:53
Jos+moista+pelkäätte+niin+miksi+ette+painosta+ay+organisatiota+perustamaan+paratiisitiliensä+rahoilla+tänne+sortamattomia+yrityksiä+tai+ostamaan+enemmistöjä+jo+olevista.+Silloinhan+teillä+olisi+työnantajia,+jotka+eivät+teitä+pyrkisi+isäntävallan+avulla+nujertamaan!
Ay:n+ongelmana+on+aina+ollut+se,+ettei+se+kykene+ideoimaan+sitä+miten+te+oikeasti+ansaitsisitte+ne+vaaditut+palkkanne+ja+siksi+työttömien+määrä+aina+vaan+kasvaa.
Työläisten+omat+yritykset+ovat+ratkaisu+kaikkiin+ongelmiinne,+vai+ovatko?
Jos+mielestänne+nykyinen+systeemi+on+parempi,+niin+miksi+sitten+ette+siirry+paremman+systeemin+kannattajiksi?
08.12.2019 12:48
Jos+voittoa+hamaa+niin+alle+20%+on+huonoa+kamaa.
Nyt+kun+SDP+kovasti+on+menossa+väärään+suuntaan,+niin+te+tulette+kärsimään+SKP:n+kohtalon.+Onhan+sekin+osa+teisän+sosialistista+aatemaailmaanne,+joka+on+eilispäivää,+jos+edes+sitäkään!
Teille+ainoa+pelastus+on+siirtyä+oikeiston+kyytiin,+se+tuo+hyvinvointia+kansalle+mihin+yksikään+sosialismiin+sortunut+kansakunta+ei+ole+yltänyt,+eikä+tule+yltämään.+Hyvinvointi+kun+vaatii+rahaa+tai+muuta+vaihdannan+välinettä+ja+niiden+luontiin+ei+sosialisti+ole+koskaan+kyennyt!
08.12.2019 12:29
"Voitti",+on+syytä+laittaa+tuo+ilmaisu+lainausmerkkeihin+sillä+0,2%+on+aika+huono+voitto+kun+samalle+prosentille+ehti+kaksi+ei+sosialistista+puoluetta+eli+PerusS+ja+Kokoomus.
Tuo+0,2%+tullee+nyt+olemaan+teille+se+suurin+tappio+vuosikymmeniin.+Te+kun+nyt+kuvittelette,+Antti+ainakin,+olevanne+Suomen+hallitsijoita+joiden+ei+tarvitse+muita+ottaa+huomioon.
Kepun+Antti+keikautus+ei+näytä+opettaneen+mitään+ja+lähdette+edelleen+tekemään+Suomesta+jotain+mikä+vie+teidät+marginaaliin.+Noinhan+se+SKP:kin+aikoinaan+SKDL:n+esiliinan+alla+kuvitteli+vaan+minne+hittoon+se+on+hävinnyt?
Ottakaa+oppia+ja+vetäkää+sosialismi+alas+vessasta+jottei+se+tee+sitä+samaa+teille!
Muutoin+saamme+kohta+ilouutisen,+SDP+R.I.P.
08.12.2019 10:16
Kommunistit,+olivat+sitten+vaikka+sihteereitä,+ovat+menettäneet+vaikutusvaltansa+täydellisesti.+He+kun+eivät+ole+kyenneet+tuomaan+sitä+mitä+kansa+haluaa+eli+hyvinvointiin+liittyvää+tulovyöryä+kansalaisille.+Se+on+pitänyt+muualta+hommata+ja+siinä+oikeiston+ja+keskustan+ylläpitämä+yritys+ja+liike-elämä/maailma+ovat+olleet+ylivoimaisia+vasemmistoon+ja+varsinkin+kommunismiin+verrattuna.
Palkat+pitää+ansaita+eivätkä+ne+voi+olla+jotain+hypoteettista+enemmän+tarttis+saada+tyyppisiä.+Työn+jokaisen+kohdalla+pitää+tuottaa+se+palkka+kokonaisuudessaan+sivukuluineen+ja+katteineen.+Muutoin+joku+toinen+joutuu+sen+tekemään+tai+yritys+on+häviämässä+maailmasta.
Missähän+se+miljonääri+mahtaa+piileskellä+joka+nälkäänsä+valittaa?+Eipä+ole+silmiin+tai+edes+korviin+kantautunut.
Me+tarvitsemme+miljonäärejä,+suurin+osa+heistä+on+vallan+fiksua+väkeä+ja+he+ovat+ne+yritykset+jotka+teitäkin+osin+työllistävät+perustaneet,+ilman+heitä+ei+teillä+töitä+olisi+muutoin+kuin+kerjäläisten+jonossa.
Kun+pääoma+perustaa+yrityksiä+eli+sijoittaa+niihin,+niin+siitä+pitää+saada+tulosta+koska+muutoinhan+niitä+yrityksiä+ei+kukaan+perusta+ja+te+ette+kykene+kuin+kerjäämään.+Omatoiminen+työllistyminen+kun+ei+tunnu+olevan+alaanne.+Jos+olisi+niin+työttömien+määrä+olisi+olematon+kun+nyt+on+tehty+10+ensimmäisen+kuukauden+aikana+tänä+vuonna+noin+miljoona+työttömyyskorvaushakemusta!
07.12.2019 21:34
Mitähän+etulinjaa+ajat+tässä+takaa?
Työelämässä+eli+hyvinvoinnin+haussahan+yritys+ja+liike-elämä+ovat+ne+pohjalla+olevat+joiden+varaan+noita+himoittuja+asioita+rakennetaan.
Työväen+miestenkin+ollessa+mukana+mutta+mieluummin+omin+voimin+ilman+kommunistien+ay+räpellyksiä+joista+on+pelkkää+haittaa+tässä+ajassa.
07.12.2019 21:19
En+tiedä+mitä+ovat+vastanneet+mutta+siinä+vanhassa+ohjelmassa+olisi+paljon+korjattavaa+eikä+Pikavippiä+pitäisi+päästää+hallitukseen+koska+hänet+juuri+sieltä+poitettiin.
Taas+nähdään+jottei+Keskustaan+voi+luottaa+tipan+tippaa.+Nyt+tarvittaisiin+hallitus+jolla+on+kanttia+alkaa+todellinen+työpaikkojen+lisäämisbuumi,+siis+tuottavien+työpaikkojen+eikä+minkään+tuettujen.+Tuettuja+voidaan+muutoin+lisätä+kunhan+saadaan+rahoitusta+paremmalle+tolalle.
Rinteelle+sopisi+onkimiesten+ministerin+tai+poropaimen+ministerin+virka+kansaneläkkeen+kokoisella+palkalla.
Jos+tuon+ohjelman+mukaan+jatketaan+mitä+nyt+esitetään+niin+konkurssi+uhkaa+niin+työllisyyden+kasvua+kuin+yritystenkin+menestymistä.+Se+taas+tarkoittaa+jotta+seuraava+hallitus+on+suuressa+pulassa,+koska+pitää+alkaa+samasta+kuopasta+mistä+Sipilän+hallitus+aikoinaan+aloitti.
07.12.2019 18:20
Rinne+ennustaa+uutta+katastrofia,+sitä+mulkeroa+ei+pidä+päästää+mihinkään+nakkikioskia+isompaan+yritykseen+jossa+rahaa+käsitellään.
Historia+kertoo+useammasta+"huolimattomuudesta"+muiden+rahojen+käsittelyssä+joten+tuskin+se+nytkään+menee+ihan+hyvin+meidän+kannaltamme.
Pitäisi+kunnioittaa+eduskunnan+enemmistöä,+siellä+noita+sosialisteja+on+vain+26%+eli+vanhanaikaisesti+neljännes+kun+muita+on+paljon+suurempi+rosenttimäärä.
Pitäisi+pelastaa+Suomi+ja+saada+hallitus+ilman+vähemmistödiktatuurin+henkeä+porvarilliselta+pohjalta+lähtien,+nuo+sosialisti+äpärät+kun+oikein+haluavat+hyvinvoinnin+tuhoajiksi,+se+kun+laskee+heidän+kannatustaan.
07.12.2019 16:10
Jos+valelääkäri+on+suurin+ongelmasi+niin+helpolla+pääset.
Talouden+takapakki+jota+Rinne+on+hallitusohjelmallaan+ajanut+on+valtakunnallisesti+paljon+suurempi+ongelma.+Kun+hallitusta+muodostettiin+niin+puhuttiin+työllisyysasteen+nostosta+mutta+kun+hallitukseen+saatiin+enemmistä+kepulaisten+uhrauduttua+niin+työllisyys+jäi+sivuosaan+ja+rahanjako+alkoi.+Rinne+taisi+ekaksi+nostaa+omaa+palkkaansa+mikä+nyt+ei+siinä+vaiheessa+ollut+puolusteltavissa+koska+mitäänhän+ei+vielä+ollut+oikeasti+saatu+aikaan.
Sosialistille+ei+ole+vielä+selvinnyt+se+tosiasia+jotta+ensin+ansaitaan+ja+vasta+sitten+käytetään,+jos+halutaan+kestävää+taloutta!
07.12.2019 12:51
Et+sitten+saa+niistettyä+sitä+räkää+kun+tuntuu+jarruttavan+pahasti+ajatuksen+kulkua?
Ei+tässä+sosiaekonomista+tarvita+vaan+omaa+toimintaa+sen+oman+älyn+avulla!
Omalla+älyllä+kyllä+seljättää+sosioekonomit+koska+hyvänsä!
07.12.2019 12:44
Kyllä+äly+auttaa+räkää+enemmän.+Aikoinaan+vuosituhansia+sitten+joku+älysi+kaksiä+pyöreän+epyörän,+joka+on+kulmikasta+huomattavasti+mukavampi+kun+kyydissä+istuu+tai+kottikärryjä+työntää.
Jos+sinulla+todella+on+älyä+niin+siinä+helposti+älyää+senkin+miten+asiat+saa+helpommin+tehtyä+ja+siten+saa+enemmän+aikaan.
Enemmän+aikaan+=+parempi+tulos!+Parempi+tulos+on+paksumpi+massi!+Helppoa+kun+on+älyä+päässä+rään+sijaan!
07.12.2019 11:11
26 / 33