Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
varakaanari
profiilit
varakaanari
varakaanari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
650
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Arvelen+aina+vaan+useamman+havaitsevan+sosialistisen+huijauksen+jota+Rinne+ja+ay+liike+harrastavat.
Ay+liike+myy+tyhjää,+se+ei+vastaa+huutoonsa+vaikka+saa+työttömyyden+jätti+mittoihin.
07.12.2019 00:05
Jos+noin+ajattelet+niin+eipä+ole+helppoa+sinulla.+Minä+en+epäile+ketään+ellei+hän+ole+sosialisti+tai+vielä+pahempaa+kommunisti,+sillä+noihin+ei+elinaikanani+ole+voinut+luottaa+enkä+usko+sen+muuttuvan+myöhemminkään.
Seuraan+kuitenkin+asioiden+kehittymistä+ja+käyn+tutuilla+lääkäreillä+joilla+olen+käynyt+jo+vuosia.+Ensiviikollakin+menen+silmälääkärillä,++hänet+olen+tuntenut+jostain+-80+luvulta+ja+johon+luotan.+On+aikoinaan+jopa+purjehdittu+yhdessä!
Rinne+on+syyllistynyt+sekoittamaan+ay+liikkeen+ja+hallituksen.+Joissain+aiempien+aikojen+jutuissahan+hän+on+ollut+ainakin+epäluotettava+työnantajaansa+kohtaan,+ainakin+lehtijuttujen+mukaan.+Hän+on+sekottanut+omat+ja+firman+rahat+keskenään,+joten+mikä+ihme+se+olisi+jos+hän+sekottaa+valtion+ja+omat+rahansa,+hänellä+kun+on+asiassa+jo+kokemusta.
Minun+silmissäni+kepu+menettää+senkin+vähäisen+uskottavuutensa+joka+sillä+on+silmissäni+ollut,+jos+se+lähtee+moiseen+pelleilyyn+mukaan.+Antti+on+syytä+siirtää+jonnekin+vanhainkotiin+pesemään+pyllyjä!
07.12.2019 00:01
Minun+silmissäni+eivät+ole+luottamustaan+menettäneet.+Kaikki+ihmiset+voivat+tehdä+virheitä,+niin+tietysti+sinua+lukuun+ottamatta!
Vaikka+valelääkäreitä+muutama+on+löytynyt+niin+veikkaan+heidän+esittäneen+valetodistuksia+joita+ei+ole+helposti+vääriksi+huomattu.+Petoksiahan+tehdään+joka+alalla+kuten+nytkin+politiikassa+Rinteen+tapauksessa.+Kuka+tollo+moisenkin+huijarin+on+valinnut+muuksi+kuin+koiran+kusettajaksi!
06.12.2019 16:47
Noihin+typeryyksiisi+en+enää+viitsi+vastata.
Kuitenkin+mitä+älykkäämpi+olet+sen+helpommin+tienaat+ne+tonnisi+joita+elämiseen+tarvitset.+Asia+joka+on+yleistä+tietoa+mutta+ei+näköjään+näy+jos+räkää+on+liikaa+ja+se+estää+näkemästä!
Yritä+nyt+jotain+älykästä!
06.12.2019 15:33
Jos+hieman+tutkit+asiaa+kehumiesi+Kiinan+ja+Venäjän+osalta+niin:
"Laillistuksen+saamiseksi+vaaditaan,+että+hakija+on+suorittanut+Valviran+määräämän+harjoittelun+ja+kolmiosaisen+kuulustelun+siten,+että+hänen+pätevyytensä+vastaa+Suomessa+suoritettua+lääkärin+koulutusta.
Valviran+määräämää+palvelua,+lisäopintoja,+kuulusteluja+tai+ammatillista+harjoittelua+ei+voi+suorittaa+ennen+kuin+Valvira+on+tehnyt+päätöksen+tutkinnon+hyväksymisestä.
Luvattomasta+lääkärin+ammatinharjoittamisesta+voidaan+Suomessa+tuomita+joko+sakko-+tai+vankeusrangaistus.
Laillistamisen+ehdot:
Henkilö+on+suorittanut+tutkinnon+EU/ETA-valtion+ulkopuolella
++++•+Ulkomailla+suoritettu,+tietyt+edellytykset+täyttävä+lääkärin+ammattiin+johtava+koulutus+
++++•+Riittävä+kielitaito+
++++•+Vähintään+kuuden+kuukauden+lääkäriharjoittelu+julkisyhteisöjen+(valtio,+kunta,+kunta,+kuntayhtymä)+ylläpitämässä+suomalaisessa+sairaalassa+tai+terveyskeskuksessa+
++++•+Kolmeosainen+kuulustelu+"
Ja+vähän+vielä+lisää+jonka+voit+itse+selvittää.+Se+siis+ei+ole+kirkossa+kuulutettua+kuten+sinä+väität!
06.12.2019 15:29
Älyn+lahosta+tuskin+on+hyötyä+monessakaan+asiassa+kuten+tuskin+räästäkään.
Älyn+lahjat+kuitekin+ovat+yleensä+työnmäärään+nähden+kääntäen+verrannollisia.+Mitä+enemmän+älyn+lahoja+sitä+vähemmällä+työllä+pärjää.+Tietysti+jos+niitä+lahjoja+on+eikä+tyydä+vähään+niin+on+mahdollisuus+myös+vaurastua+kun+lahjojaan+käyttää+älykkäästi.
Jos+on+älyä+niin+kannattaa+olla+itsenäinen+ja+hoitaa+asiansa+omatoimisesti,+odottamatta+mitä+jotkut+muut+asioista+ajattelevat,++ne+muut+ovat+niiden+jarruna+joilla+ei+ole+älyä+omatoimiseen+toimintaan.
06.12.2019 15:20
Mitä+muuta+voit+odottaa+kunnon+sopsialistilta?+Hehän+ovat+ainoita+jotka+ovat+oikeassa!+Me+muut+emme+vain+tajua+sitä+miten+väärässä+olemme+kun+emme+palvo+Kansan+Isää+Antti+Rinnettä,+joka+on+Suomen+suurruhtinas+Marxin+armosta.
06.12.2019 13:03
Et+sitten+ole+vielä+sisäistänyt+sosialistin+ajatustapaa?+Siinä+sosialisti+on+oikeassa+ainoanakin+1'000'000:n+toisin+ajattelevan+joukossa+ja+hänen+demokratiassaan+vain+oikeassa+olijat+lasketaan+mukaan,+kun+tehdään+sosiaalidemokraattista+päätöstä!
Alat+ymmärtää+heitä+enemmän+kun+sisäistät+tuon+sosialistisen+perusajatuksen.
Nyt+kun+gallupit+ainakin+povaavat+huonoa+sosialismin+kannattajille+ja+persut+loistavat+isolla+kaulalla+johtamisessa,+niin+paras+ja+fiksuin+tapa+saada+parempi+osuus+seuraavissa+vaaleissa+olisi+pakottaa+persut+pääministerin+tehtävään.+Muutoin+SDP+on+Liike+Nytin+ja+Kristillisten+kanssa+siellä+yksinumeroisten+prosenttien+puolueissa.
Yleensähän+hallitusvastuu+laskee+kannatusta+vaikka+ei+mielestään+töppäisikään!
06.12.2019 12:57
En+ensinnäkään+ole+koskaan+ollut+porvari,+olen+jopa+siihen+liian+nuori+sillä+400.kin+vuotta+tuntuu+utopistuiselta+ja+silloinhan+joskus+se+porvareiden+Hansa+aika+taisi+olla!+Olen+ollut+työmies+yli+40+vuotta+ja+nyt+työeläkeläinen.+Lähimmäs+porvareita+pääset+kun+kaivat+noin+2m+syvän+kuopan+ja+menet+sinne+selällesi,+huudellen+josko+joku+peittäisi+sinut+maalla+jonka+olet+syrjään+siirtänyt.+Ainahan+voit+jonkun+ystävällisen+lähimmäisen+löytää+joka+täyttää+toiveesi!
TK+lääkäriksi+ei+tarvitse+erikoistua+ulkomailla+vaan+se+tehdään+Suomessa.+Sinne+tosin+kelpaa+ilman+erikoistumistakin+peruslääkärin+taidoilla.+Itse+käytän+TK+lääkäriä+ongelmiini+jotka+liippaavat+lääkärikunnan+taitoja+ja+kokemusta,+eikä+suomalaisissakaan+ole+ollut+vikaa.
Ulkolaisia+palkataan+mutta+ei+suoraan+vaan+heidän+pätevöidyttyään+täällä+järjestetyssä+koulutuksessa+ellei+heidän+koulutusmaansa+koulutusta+ole+Suomessa+hyväksytty.+Veikkaan+kielitestin+olevan+ainakin+pakollinen.
Arvelen+myös+ettei+venäläinen+tai+kiinalainen+koulutus+anna+mahdollisuutta+ilman+pätevöitymistä+työskennellä+lääkärinä+Suomessa.+En+ihan+ymmärrä+mihin+sinä+tähtäät+noilla+aivopieruillasi+joita+tänne+tuhnaat?
06.12.2019 12:44
Mitä+sanoisit+omasta+ruotsinkielen+mainostamisestasi?
06.12.2019 12:33
Usko+mitä+uskot+mutta+minä+en+usko+mainitseniesi+maiden+olevan+mitään+huippua+edes+lääketieteen+saralla.
Veikkaan+jopa,+ettei+noiden+maiden+koulutus+anna+oikeuksia+lännessä+toimia+lääkärinä+ilmanpaikallista+pätevöitymistä!
05.12.2019 22:33
Mihin+mahdat+perustaa+nuo+"tietosi"?+Olen+itse+työskennellyt+toista+kymmentä+vuotta+teknisen+lääketieteen+ja+lääkäreiden+parissa,+veljeni+on+lääkäri+ja+poikani+on+lääkäri,+pari+kalakaveriani+joiden+kanssa+tehtiin+kalaretkiä+oli+lääkäreitä.+Olisikohan+minulla+mahdollisesti+jopa+parempi+näkemys+lääkäreistä+kuin+sinulla?+
Kuten+meissä+kaikissa+sorvareista,+autonkorjaajista+lähtien+lääkäreihin+on+erilaisuutta,+joka+tekee+toisesta+paremman+ja+toisesta+huonomman+ammatissaan,+niin+se+on+vain+inhimillistä.+Sitä+tuskin+mikään+koulutus+koskaan+poistaa.
Oletko+ollut+lääkärikoulutuksessa?+Mistä+tiedät+mitä+ja+kuinka+paljon+heille+mitäkin+korostetaan?+Ei+kai+vaan+mutu+ole+iskenyt?
05.12.2019 22:10
Minä+olen+ruotsista+lukenut+sitä+oppimäärää+jota+siihen+aikaan+yhteiskouluissa+luetettiin.+Outo+juttu+vai+ja+arvaamatonkin!
Minkään+oppiaineen+opiskelu+tuskin+estää+muiden+oppiaineiden+opiskelua.+Kyse+on+vain+siitä,+että+enemmän+luikemista,+harva+pää+ja+aikaa+menee+enemmän+ja+kaljoittelu+ja+kessuttelu+nurkan+takana+jäävät+vähemmälle.
Rään+vaikutusta+en+ole+kokeillut,+äiti+kun+opetti+niistämään+jos+räkää+alkaa+valumaan!
05.12.2019 21:58
Itse+olen+hyötynyt+siitäkin+vähästä+ruotsinkielen+taidosta+joka+minulle+jäi+-50+luvulta.+Kyllä+se+edelleen+helpottaa+Ruotsissa+kulkemista+ja+olemista.
Ruotsin+opiskelu+ei+estä+minkään+muun+kielen+opiskelua.+Jos+kuvittelet+sen+vievän+aikaa+niin+sitä+riittää+siihen+asti+kun+arkun+kansi+ruuvataan+kiinni.
04.12.2019 21:37
Kyllä+jotkut+haluavat+maalle+asumaan,+eivät+tosin+kaikki.+Juuri+yksi+tuttu+taiteilija+kertoi+muuttaneensa+metsään+vanhaan+omakotitaloon+josta+sitten+pääsee+töihin+omalla+autolla.
Olen+varsin+paljon+kierrellyt,+en+siis+asunut+mutta+kierrellyt+viikkoja+noita+ulkomaita+niin+Euroopassa+kuin+pariin+otteeseen+Amerikassakin.+En+silti+pidä+Suomea+nuhruisena+takapajulana+enkä+surkeanakaan.+Ainakin+minun+Suomeni+on+aika+fiksu+ja+me+olemme+fiksuja+jos+vain+olemme+kiinnostuneita+maailmasta+ja+siitä+mitä+teemme.
Tunnen+ihmisiä+jotka+vuosikymmeniä+sitten+lähtivät+niin+USA:n+kuin+Australiaankin+luoden+sinne+oman+elämänsä+ja+ovat+siellä+pysyneet.+Ehkä+vierailevat+Suomessa+vanhempiensa+hautajaisissa+mutta+muuten+elämä+on+siellä+missä+koti+on+tänään.
En+tiedä+missä+asut+Suomessa+mutta+en+itse+ole+kokenut+Suomea+tiukaksi+enkä+vanhanaikaiseksi+saatikka+kelkasta+jääneeksi,+se+voi+tietysti+johtua+siitäkin,+etten+itse+päästänyt+itseäni+vanhanaikaistumaan+vaan+pyrin+pysymään+työvuoteni+ammattini+kehityksen+mukana+ja+se+moneen+kertaan+paljastui,+etten+jäänyt+toiseksi+ulkomaalaistenkaan++kanssa.
04.12.2019 21:33
En+todella+lähtisi+tuota+esittämääsi+vertaamaan+P-Koreaan.
Nyt+on+tarkasti+seurattava+paljonko+hakataan+metsiä,+sillä+metsät+säästävät+meidät+monelta+vaikeammalta+ongelmalta+CO2+päästöjen+rajoituksissa.
Kannattaa+enemmän+jalostaa+pidemmälle+pienempää+määrää+ja+siirtyä+muuhun+tuotantoon,+jota+insinöörikunta+voidaan+kannustaa+kehittelemään.
Puun+vienti+puuna+pitää+lopettaa+ja+raaka-aineita+riittää+vaikka+mihin+kun+jalostusta+jatketaan+pidemmälle.
Se+tuo+meille+mahdollisuuden+todelliseksi+johtajaksi+ilmaston+muutoksen+torjunnassa,+metsien+liika+hakkuu+ei+siinä+auta.
04.12.2019 14:44
Vapaassa+maassa+saa+olla+mitä+mieltä+haluaa.Ole+sinä+vaan+takapajulassasi,+me+muut+suomalaiset+olemme+yhdessä+maailman+kehittyneimmässä+maassa.++Maassa+jolla+on+muutamaa+sosialistia+lukuun+ottamatta+kyky+tulla+toimeem+itsenäisinä+yksilöinä!
Sitä+et+löydä+ihanne+maassasi+Pohjois-Koreassa+muutoin+kuin+ehkä+Kimin+kanssa+saunoessasi!
04.12.2019 11:41
Puolustuvalmius+on+pidettävä+kunnossa+kaiken+aikaa+tässä+maailmassa.+Vai+himottaako+sinua+tuota+Itä-Ukraina+Suomeen?+Ennen+talvisotaahan+liian+myöhään+heräsimme+siihen+jotta+olimme+laiminlyöneet+puolustusvalmiuttamme+uskomalla,+ettei+puoluettomuutta+julistavaan+maahan+hyökätä.+Olimme+väärässä+siinä+enkä+soisi+sen+enää+toistuvan+vaan+omistakin+virheistä+pitää+oppia.
On+aikoinaan+sovittu+eläkkeistä+ja+siitä+millä+perusteilla+niitä+maksellaan.+sopimuksista+on+pidettävä+kiinni,+se+on+parasta+selviytymistä.+Kansalaisen+olisi+vain+jo+työikäisenä+ajateltava+tulevia+aikojaan+iän+lisääntyessä.+Eläkekertymien+lisäksihän+voi+säästää+ja+muutoin+koota+varallisuutta+vanhuuden+päivien+tueksi+ja+ratoksikin,+noin+minä+aikoinaan+olen+tehnyt+eikä+tänään+ole+isompaa+huolta+talouden+suhteen.
Noin+ihan+omana+mielipiteenäni,+tuntematta+henkilökohtaisesti+yhtäkään+kansanedustajaa,+sanon+seuraavasti:+jotta+kansanedustaja+pysyy+kansan+mielipiteiden+tasolla+joka+lienee+hänelle+se+tärkein+pohja+päätöksen+teossa,+pitää+hänen+myös+elää+kansan+joukossa.+Miten+kuvittelet+sen+sujuvan+siellä+eduskuntatalon+pylväiden+välissä+muita+ylkempänä?+Nuo+"pitkät+lomat"+voivat+olla+tärkeitäkin,+jotta+tuo+200+kansalaisen+joukko+ei+erkaannu+kansasta+vaan+tietää+mitä+kansa+ajattelee+eri+asioista.
Kansanedustaja+on+kansanedustaja+myös+lomaillessaan+ja+voi+miettiä+ja+keskustella+noita+Kanervan+aiheita+siinä+lomailunsa+ohessa+kuinhan+teklee+sen+selvin+päin!
04.12.2019 11:37
Tuskin+räkäsi+logiikan+tajua+juurikaan+parantaa,+jo+pelkkä+nikkisi+valinta+kertoo+sen+tason
Mitä+vikaa+on+ruosinkielessä?+Ei+sen+osaaminen+ketään+pahenna+ja+jos+nyt+katsot+vaikka+noita+lukiovertailuja,+niin+ruotsinkieliset+näyttävät+olevan+johtoryhmässä+eli+tuskin+sen+kielen+taito+ainakaan++mahdollisuuksiasi+vähentää.+Tuo+nyt+on+logiikkaa+parhaasta+päästä,+eikö?
Olin+tosiaan+aikoinaan+opiskeluaikoina+varsin+haka+matematiikan+osalta.+Sitä+en+voi+lähteä+kieltämään.
04.12.2019 11:25
Ei+tarvita+porvareita!+Tarvitaan+niitä+fiksumpia+työläisi,+jotka+ajattelevat+porvarillisesti.+Siis+se+osa+kansaa+jota+saat+kiittää+siitä+hyvinvoinnista+jota+saamme+nauttia+jos+viitsimme+sen+itse+ansaita.
Jos+yritys+nostaa+jonkun+palkkaa+niin+hän+uskoakseni+on+sen+ansainnut.+Yritykset+harvoin+heittävät+rahaa+kaivoon+ilman+siitä+hyötymättä.+Jos+ne+sen+tekevät+niin+konkurssi+häämöttää!
Toisaalta,+varsin+harvalle+uskon+tänään+palkkaa+markkoina+maksettavan,+joten+juttusi+lienee+vain+pahaa+unta!
03.12.2019 23:49
27 / 33