Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
varakaanari
profiilit
varakaanari
varakaanari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
650
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Entäs+itse?+Sinullahan+niitä+riittää+sivupersoonia.+Siihen+verrattuna+nuo+unelmasi+minun+eri+persoonistani+on+vain+lasten+leikkiä.+Heh+heh+heeeee!
29.02.2020 22:48
Ennen+aikojaanko?+No+tietysti+voisi+kuvityella+esim+sitä,+että+tuttavapiirissäni+ikätoverit+jotka+polttivat+vuosikymmeniä+eivät+enää+ole+ikätovereita.+Tupakoimattomia+on+jäljellä+kaikki,+kahta+lukuun+ottamatta.+Toinen+heistä+tosin+menehtyi+erään+onnettomuuden+jälkiseurauksiin.
Noissa+tapauksissa+ei+tarvittu+mainitsemiasi+hoitolaitoksia+hengen+lähdettämiseen+vaan+siinä+saatiin+tulos+aikaan+kessuperiaatteella.
29.02.2020 22:45
Ei+kannata+puskahuutajana+muita+arvostella!
28.02.2020 18:12
Jos+vitsejä+haluat+kirjoittaa+niin+on+syytä+hieman+kehittää+tyylitajuasi+vitsien+suhteen.+Nyt+ei+yhtään+naurattanut+vaan+pikemminkin+päinvastoin,++sinunkaan+tyhmyytesi+kun+ei+minun+päivääni+valaise!
28.02.2020 10:11
Onneksesi+vilkasta+mielikuvitusta+ei+lueta+rikokseksi!
Sinä+joka+et+yhtä+nikkiä+saa+aikaan+syyttelet+muita+kahdesta?+Mikä+on+sinun+ideasi+tässä+kohden?+Jos+löytyy+pari+hieman+ehkä+samoin+ajattelevaa+sinua+fiksumpaa+niin+petostahan+se+on.+Kukaanhan+ei+voi+olla+komuloista+fiksumpi,+eihän?
Ottaisit+mieluummin+kantaa+perustellen+asioihin+joita+Extyökkäri+ja+varakaanari+tuovat+esiin.+Et+ehkä+kykene+tosiasioita+muuksi+vääntämään+joten+vanhaan+komutyyliin+lähdet+pravdan+tielle.+HÄPEÄ!!
27.02.2020 23:31
Nykyään+diabetes+on+pikkujuttu+tupakkaan+verrattuna!+Diabetestä+voidaan+pitää+kurissa+mutta+tupakointi,+jos+sitä+ei+lopeta,+tappaa+ennen+aikojaan.
27.02.2020 23:27
10v+kokemuksella+liikenteessä+on+turvallista+myös+kitkoilla+kunhan+kuskilla+on+järki+päässä,+minulla+on+ollut!
27.02.2020 10:22
Olen+kahden+viimeisen+autoni+alla+(n.+10v)+käyttänyt+mkitkoja+ilman+ongelmia.+Pitää+vain+ajaa+hieman+huolellisesti+ja+varoa+liikaa+kaahaamista+jota+muutoinkin+pitää+välttää+saastuttamisen+vuoksi.
Nastat+voisi+kieltää,+niitä+ei+tervejärkinen+tarvitse!
27.02.2020 10:20
Mikään+ei+ole+helpompaa+kuin+tupakoinnin+lopetus!+Mitäänhän+ei+tarvitse+tehdä!+Jo+ihmisen+luontainen+laiskuus+puoltaa+moisen+harrasteen+lopettamista+ja+lompakko+monella+huutaa+samaa+säveltä.
Käyttäkää+kessuttelijat+nekin+rahat+vaikka+koronaviruksen+pyydystelyyn+kiertämällä+maailmaa+sitä+hakemassa.+Se+tappaa+nopeammion+kuin+kessu+joka+on+varma+tappaja.
Nyt+kohta+80v+ikäisenä+olen+tupakoitsevien+tuttujeni+hautajaisissa+ollut+monesti,+yhtäkään+ikätoveriani+en+siitä+joukosta+tiedä+olevan+elossa+enää.+Enkä+itsekään+ole+kovin+terveellisiä+elämäntapoja+harrastanut+vaan+vatsaa+riittää+monelle+biafralaiselle+jos+vaan+sitä+voisi+jakaa.
27.02.2020 10:18
Mitähän+ne+Marinin+hallituksen+toimet+itse+asiassa+ovat?+kerro+kun+minulta+on+mennyt+ohi!
Jos+työllisyys+todella+on+noussut+niin+se+on+tapahtunut+Sannan+hallituksesta+huolimatta!+Siinä+pitäisi+vielä+eritellä+mitä+työtä+on+tullut+lisää,+tuottavaa+eli+yksityisen+sektorin+vai+kunnan+ja+valtion,+jolloin+ne+ovat+pelkkää+lisäkuormaa+taloudelle+koska+vain+harvan+työstä+laskutetaan+katteellisia+palkkioita.
27.02.2020 10:08
Mitkä+"kansan+rahat"?+Kansa+ei+tuota+kuin+kuluja,+yritykset+tuottavat+lkaiken+mitä+meillä+on+käytettävissä.+Ilman+yritystoimintaa,+kannattavaa+sellaista,+istuisit+ongella+ja+toivoisit+edes+särjen+nappaavan+jottei+kotiin+tarvitsisi+mennä+tyhjin+käsin.
Koska+valtio+ei+tienaa,+koska+kunnatkaan+eivät+niin+yritykset+ovat+se+ainoa+taho+jonka+toiminta+tuloksellisena+mahdollistaa+nykyisen+yhteiskunnan+ja+ay+laiskureiden+(työttömienkin)+elämän.
Onko+kokonaisuuden+hahmotus+komuloisilta+kokonaan+kielletty+vai+miksi+ette+siihen+vaivaudu?+Se+kun+helpottaisi+elämää+kun+ymmärtäisi+mistä+sitä+apua+on+saatavilla.+Sitä+ei+sieltä+vasemmalta+syrjältä+lohkea+vaan+pitää+kallistua+oikealle+yritysmaailman+puoleen+ja+alkaa+tuloksellinen+työskentely+vetelehtimisen+sijaan.
Yritystuillahan+vain+pyritään+yritykset+tuottokunnossa+jotta+useammalla+olisi+työtä+ja+ne+rahat+ovat+vain+ja+ainoastaan+yritysmaailman+itse+tuottamia.
27.02.2020 10:02
Montakohan+Suomen+juutalaisista+tuhottiin+Aatun+aatteen+vuoksi?
Taistelussa+komuloisten+maahan+tunkeutumista+vastaan+muutama+heitti+henkensä.+Tänne+hyökänneistä+punarosvoarmeijassa+olleista+juutalaisista+muutama+lähetettiin+Saksaan,+pääsyuynä+kuitenkin+oli+politrukkina+esiintyminen,+ei+juutalaisuus.
Kun+komupaskat+tänne+hyökkäsivät+niin+kaikki+apu+oli+tarpeen+ja+muualta+kujin+Saksasta+sitä+oli+vaikeaa+saada+siihen+aikaan.+Mistä+muualta+sinä+olisit+hakenut+sitä+apua?+Naapurin+komupaskoilta+sitä+ei+voinut+saada+kun+itse+olivat+syyllisiä+avun+tarpeeseen!
Kerro+nyt!
26.02.2020 20:23
II+maailmansodan+aiheutti+kahden+sosialismin+pyrkimys+maailman+hallintaan!+Mityen+se+liittyy+kapitalismiin?
Lähde:+ylkeinen+tieto,+wiki,+koulukirjat,+historia+ynnä+monet+muut+lähteet+lukutaitoisille!
26.02.2020 20:17
Kerropa+idea+ja+sen+perustelu!+Minulle+kun+tuo+aivopierusi+ei+kertonut+mitään+järkeenkäypää!
26.02.2020 18:42
Kysy+heiltä,+minä+kun+syön+vain+Xylitol+Sisua+ja+tosin+ilman+pyssyä!
Tänään+voi+puolustaa+ilman+aseitakin+jos+on+näppärä+vaikka+näissä+IT+hommissa.+Sota+näyttää+ainakin+alkavan+siten,+että+Mainilat+ammutaan+täällä+verkossa.
25.02.2020 21:45
Miten+Partacus+fasisti+eroaa+kommunistista?+Molemmat+kannattavat+totalitaarista+politiikkaa+ja+kumpikin+katsoo+kieroon+jos+toinen+ei+ajattele+samoin?
Mielestäni+moneltakin+syrjältä+katsoen+ne+molemmat+niin+fasistit+kuin+kommunistitkin+sietää+upottaa+suohon+aatteineen.
Miksi+Partacus+otat+vain+muita+totalitaarisia+liikkeitä+hampaisiisi+mutta+unohdat+kokonaan+yhden+suurimmista+totalitaarisista+murhaajista+eli+kommunismin?+Kerro+meille+miksi+kommunisti+saa+tappaa+vaan+muut+eivät?
25.02.2020 21:41
Vapaamuurareiden+lisäksihän+marssilaiset+ja+Venuksen+väki+ovat+täällä+rustaamassa+sotia.+On+se+hyvä+olla+Jupiterin+väen+kanssa+väleissä,+se+kuin+on+niin+paljon+suurempi+meitä.+Jos+kiukuttelet+niin+ampuvat+yhden+monista+kuistaan+kammariisi!
EU:n+jäsenmaiden+velkaantuminen+ei+isommin+johdu+USA:n+viisaista+miehistä+vaan+pöljistä+kansoista,+jotka+vaativat+enemmän+kuin+ansaitsevat+ja+poliitikot+lisäkannatusta+kalastellessaan+tyhmyyttään+myöntyvät+kuten+vappukymppi+meilkle+opetti.+Pöljyys+näkyy+siinä,+että+kuvitellaan+ansaitun+vaikka+on+velaksi+ostettu.+Itse+olen+sen+verran+viksumpi+jotta+ostan+vasta+kun+rahat+ovat+tilillä+ja+voin+neuvotella+käteiskaupan+eduista.+Siinä+säästää+ison+summan+minkä+tahansa+vähänkin+kalliimman+kapineen+ostamisessa.
Puhtaampi+rotuhan+saadaan+helposti,+kaikki+vaan+saunaan+niin+puhdasta+tulee,+se+on+vissi!
Ei+kannata+alkaa+tuota+juutalaismantraa,+ne+ovat+sinua+fiksumpia+ja+olet+vain+kateellinen+niille+kuten+Aatukin+aikoinaan.+Se+kun+moiseen+ryhdyt+kertoo+ainoastaan+omasta+alemmuuden+tunteestasi,+vihaat+itseäsi+fiksumpia!
25.02.2020 21:22
Asia+on+ollut+selvä+jo+-40+luvulta+alkaen.+Miksi+sitä+vieläkin+pitää+jauhaa?
Kai+jokainen+tietää+miksi+II+maailmansota+alkoi?+Saksa+teki+Molotov+Ribbendrop+sopimuksen+kesällä+1939+jossa+sovittiin+Euroopan+jaosta+noiden+kahden+sosialismin+kanssa.+kai+sinä+sen+tiedät?
Saksa+oli+jo+muutoin+uhonnut+eri+naapureilleen+ja+ominuit+niiden+maita+kuten+sudeettialueet+Itävallasta.+Sanloin+periaattein+kuin+Putin+nyuty+Itä-Ukrainassa+pelleilee.+
Englanti+ja+Ranska+olivat+taanneet+Puolalla+jotta+jos+Saksa+hyökkää+ne+julistavat+sille+sodan.+Saksa+hyökkäsi+koska+oli+sopinut+NL:n+Stalinin+kanssa+asiasta+ja+NL+marssitti+jo+kukistuneeseen+Puolaan+joukkojaan+ja+pitivät+yhteisen+voitonparaatin+Puolan+alueella.
Siitä+alkoi+II+maailmansota!
25.02.2020 19:10
En+usko+koskaan+tai+missään+edes+ehdottaneeni+hallitukselle+yritysten+rakentamista+vaan+yritysympäristön+rukkaamista+muotoon,+jossa+niiden+perustamiseseen+saadaan+vauhtia.
Tämän+hallituksen+kykyä+epäilen+koska+se+vaatii+nykyisen+ay+liikkeen+oikeuksien+kaventamista+demokratian+tasolle.+Nythän+ay+kuvittelee+olevansa+Suomen+suurruhtinas+jos+ei+vallan+keisari.+
Yrityksille+on+annettava+lisää+valtaa+toiminnassaan+myös+työntekijöiden+suhteen+ja+aina+jos+työntekijä+on+tyytymätön+hän+voi+irtisanoa+itsensä+ja+hakea+paremmin+itseään+ymmärtävän+yrityksen+mutta+siinä+pitää+olla+muutaman+kuukauden+tauko+korvauksissa+jotta+tulee+oikeasti+mietittyä+mitä+haluaa.
Palkkojen+surkeus+on+suhteellinen+asia,+se+kun+voi+se+sinun+työsikin+olla+tulokseltaan+surkeaa,+joten+miksi+maksaa+muuta+kuin+surkeraa+palkkaakaan?
Olen+ollut+työläinen+yli+40+vuotta,+en+ole+saanut+sosiaalitukia,+en+ole+saanut+vuokratukia,+en+saanut+siihen+aikaan+edes+opintotukea+vaan+kaikki+olen+palkastani+aina+maksanut+joskus+ensin+hieman+velkaantuen.
Tukiviidakot+ovat+nykyisellä+järjestelmällä+paisuneet+liiaksi.+Porukka+monesti+mieluummin+jää+niiden+varaan+kuin+lähtee+töihin.+Auttaminen+pulassa+ei+ole+pahasta+mutta+siihen+pulaan+tuudittaminen+ei+ole+tervettä!
Jos+yrittää+saa+töitä,+jos+tekee+työnsä+hyvin+niin+työnantaja+haluaa+pitää+sinut+viimeiseen+asti.+Ole+itsenäinen+äläkä+ala+ay-+juoksupojaksi+niin+pärjäät+läpi+elämäsi+hyvin.
25.02.2020 12:53
Suurin+ongelma+lienee+siinä,+että+juuri+tuo+oikeistosiipi+on+se+suurin+rahanjauhaja+yhteiseen+kassaan.+Nyt+hallitus+on+vain+lisännyt+menoja+ehkä+miljardikaupalla,+vaikka+ensin+olisi+pitänyt+lähteä+sen+tulopuolen+perään+eli+uusien+työpaikkojen,+joiden+aikaansaamisen+jälkeen+olisi+verotulojen+määrä+alkanut+kasvaa+ja+sitä+myötä+myös+olisi+voitu+ohjelmoida+lisää+menoja+tarpeellisiin+kohteisiin.
En+usko+opposition+sinänsä+olevan+ongelma+jos+asioita+hoidettaisiin+oikeassa+järjestyksessä+mutta+nyt+näyttää+siltä,+että+taas+on+seuraavalla+hallituksella+iso+homma+asioiden+korjaamisessa+oikeille+raiteilleen+eli+budjetin+tasapainoon+vähintään.
Koko+maan+ja+kansan+edun+pitäisi+olla+hallituksen+päämääränä,+poliittiset+pyrkimykset+pitää+jättää+puoluekentän+osalle.+Hallituksen+pitää+osata+olla+koko+maan+ja+kansan+hallitus,+niissä+puitteissa+joihin+yhteiskunnan+tulot+antavat+kullekin+hetkellä+mahdollisuuden.
25.02.2020 11:28
9 / 33