Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1474

1. Mikä sinua ottaa aivoon, kun kirjoittelet noita kirjoituksiasi. Eikö päässäsi ole yhtään selvää ajatusta, koska kirjoitat tuollaisia. Tuntuu siltä, että paholainen syöttää sinulle omia ajatuksiaan ja sinä otat ne riemumielin vastaan.

En tiedä, millaista on olla sinun kanssa samassa työssä, jos koko ajan päästelet aivopieruja siellä. Jos uhkaat polttaa työkaverisi tai tappaa heidät. Oletkohan ihan järjissäsi, vai onko alkoholi tai huumeet sumentaneet ajatuksesi.

Herää sinä ja lopeta vihanpito. Eläminen ilman vihaa on paljon mukavampaa, kuin olla vihainen joka asiasta.
  2. Uskonto on se syy, miksi muslimit tappelee. Islam usko ei suvaitse muita uskontoja kuin islam uskonnon. Islamistit vihaa juutalaisia ja kristittyjä ja he haluavat tuhota juutalaiset ja kristityt maan päältä. Islam uskonto on vihan uskonto. Siellä tappaminen on etuoikeus ja kuoleminen pyhässä sodassa, pääseehän silloin paratiisiin niiden neitsyiden kanssa.

Kun kuuntelee kristittyjen palestiinalaisten puheita, heillä ei ole mitään vihaa juutalaisia ja kristittyjä kohtaan.

Onko kyse Suomessa sorrosta, kun poika tappaa äitinsä tai isänsä ? Onko kyse sorrosta, kun kadulla aivan vieras ihminen tappaa ihmisen, joka tulee häntä vastaan kadulla ? Onko kyse sorrosta, kun äiti tappaa lapsensa ? Onko kyse sorrosta, kun naapuri tappaa naapurinsa ? Suomessakin tapetaan ystäviä, sukulaisia, mikä onkaan motiivina.

En ymmärrä länsimaalaisten ihmisten ajatuksenkulkua, kun ajattelee islamuskoisia. Naisten tilanne on pöyristyttävää, kun vertaa länsimaalaisten naisten elämään. He joutuvat siellä elämään lieden ja miehen nyrkin välissä, synnyttämään lapsia. Tytöt ympärileikataan ja he joutuvat siitä kärsimään koko elämänsä ajan. Minä ainakin säälin niitä tyttöjä, jotka joutuvat elämään muslimien keskellä, heillä ei ole mitään sananvaltaa, he ovat vain miesten orjia.

Palestiinalaisten joukossa ei taida kenelläkään olla ihmisarvoa, paitsi näillä terroristeilla. Terroristit ovat vieneet avustukset omiin loukkoihinsa, he ovat kuin rottia, jotka lymyilevät onkaloidensa kätköissä ja nauttivat länsimaitten avustuksista. Välillä heille iskee murhahimo ja silloin he alkavat toteuttaa sitä himoa, jonka paholainen on synnyttänyt heidän mieleensä.

Mikä on Suomen tilanne 50 vuoden päästä ? Suomalaisten lukumäärä pienenee ja muslimien lukumäärä suurenee. Muslimit synnyttävät paljon enemmän lapsia, ovatko joskus suomalaiset vähemmistönä Suomessa. Minkälaista on silloin elää muslimien valtaamassa Suomessa ?
  3. Lehdet kirjoittavat valheita Lähi-idän tilanteesta. Siellä kirjoitetaan, että Israel on paha ja hamas on puhdas pulmunen. Se on väärin.

Eikö pitäisi myös saada tietoon totuus. Minulla on ystävä pariskunta Israelissa. He kertovat minulle oikeita tietoja siitä, mitä on tapahtunut siellä.

Minä en kyllä pysty tällä hetkellä rakastamaan niitä hamasin terroristeja, jotka hyökkäsivät ja tappoivat paljon ihmisiä. En pystyisi rakastamaan sitä pahuutta, joka riehui siellä silloin, kun pieni vauva laitettiin uuniin ja paistettiin elävältä. Minä vihaan sitä pahuutta, jota on kaikkialla maailmassa.

Totuus, Jeesus puhui aina totuutta, vaikkei se ollut joillekin ihmisille mieluista. Voinko minä sanoa valkoista mustaksi tai mustaa valkoiseksi, sen tähden, että miellyttäisin ihmisiä. Jos näen väärän teon, pitääkö minun ummistaa silmäni, etten loukkaisi kenenkään tunteita.