Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1474

1. Jeesus+kuoli+ristillä+meidän+syntiemme+tähden.+Hän+avasi+kuolemallaan+meille+tien+Jumalan+luo.+Mutta+meidän+täytyy+itse+tehdä+valinta,+missä+vietämme+iäsyyden.+Jokainen+voi+valita+Jeesuksen+elämäänsä+ja+viettää+iäsyyden+Jeesuksen+kanssa.+Valinta+on+ihmisen.+Jeesus+avasi+tien,+mutta+ihmisen+täytyy+itse+valita,+haluaako+hän+kulkea+Jeesuksen+kanssa+vai+paholaisen.+Valinta+on+ihmisen.Jos+joku+kauppa+ilmoittaa+ilmaisista+ämpäreistä.+Monet+ihmiset+lähtevät+niitä+innoissaan+hakemaan.+Mutta+iankaikkinen+elämä+Jeesuksen+kanssa+ei+moniakaan+kiinnosta.+Sekin+on+ihan+ilmainen.+Se+ei+maksa+mitään.+Vain+sen,+että+ihminen+ottaa+Jeesuksen+vastaan+elämäänsä.
  2. Minun+isäni+Jumala+paransi+syövästä.+Minun+serkullani+oli+aivoissa+syöpä.+Hänen+puolestaan+rukoiltiin+ja+syöpä+hävisi.Ei+ole+sairautta,+mitä+Jumala+ei+voisi+parantaa.+Jumala+on+antanut+myös+lääketieteen+kehittyä+ja+se+voi+parantaa+monia+tauteja.+On+edelleen+tauteja,+joita+lääketiede+ei+pysty+parantamaan.+Mutta+Jumala+voi+nämä+sairaudet+parantaa.+Mutta,+miksi+niin+harvoin+näin+tapahtuu+?+Onko+meidän+uskomme+niin+heikko,+että+parantumisia+tapahtuu+harvoin,+ainakin+länsimaissa.Raamattu+on+Jumalan+sanaa.+Se+on+totuudellinen+kirja,+se+kertoo+ihmisestä+totuuden.+Ennustukset,+jotka+ovat+Vanhassa+Testamentissä,+totetuvat,+osa+on+toteutunut+ja+osa+toteutuu+tulevaisuudessa.