Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1465

1. On+"hauska"+lukea,+kun+uskovaiset+sättivät+toisiaan.+Mitähän+maailman+ihmiset+ajattelevat+meistä.+Jeesus+sanoi+Joh.+13:35+"Siitä+kaikki+tuntevat+teidät+minun+opetuslapsikseni,+jos+teillä+on+keskinäinen+rakkaus."+Missä+näissä+kirjoituksissa+näkyy+keskinäinen+rakkaus.Jeesus+on+ainoa+tie+Isän+Jumalan+luo.+Hän+kantoi+syntimme+ristillä.+Ei+ole+muuta+tietä+Isän+luo,+kuin+Jeesus.+Minä+ainakin+kiitän+Jeesusta+usein+siitä,+että+saa+olla+hänen+omansa.+Tuntuu+joskus,+etten+koskaan+voi+häntä+kiittää+tarpeeksi.+Tietysti+kiitän+Jumalaa+kaikesta,+mitä+hän+on+tehnyt+elämässäni.++Mutta+ilman+Jeesuksen+kuolemaa+ristillä,+minulla+ei+ainakaan+olisi+mitään+mahdollisuutta+Jumalan+luo.
  2. Ei+liity.+Petter+Pettersson+ja+Anna+Thomasdotter+mestattiin+18.7.1817+Mäntsälässä.+Se+oli+erikoinen+siksi,+että+pariskunnalla+oli+pieniä+lapsia+ja+kumpikin+mestattiin.
  3. Minä+uskon+raamatun+sanaan,+missä+on+kirjoitettu:+1+Moos+1:1+Alussa+Jumala+loi+taivaan+ja+maan.En+usko+evoluutioon.+Jumala+on+luonut+puut,+kasvit+ja+eläimet.+Ei+ne+ole+itsestään+putkahtaneet+tänne.+En+usko+mihinkään+ökkömönkiäiseen,+mikä+olisi+muuntuneena+noussut+merestä+maan+päälle+ja+siitä+aikojen+kuluessa+kehittynyt+ihminen.+En+usko+alkuräjähdykseen.Raamattu+on+Jumalan+sanaa,+missä+Jumala+on+ilmaissut+oman+tahtonsa+ihmisen+suhteen.+Vanhassa+testamentissä+kulkee+punaisena+lankana+se,+että+Jeesus+syntyy+maan+päälle+ja+kuolee+meidän+syntiemme+tähden,+että+meillä+olisi+elämä.Lääketiede+on+kehittynyt+paljon,+siitä+kiitos+Jumalalle,+mutta+edelleen+on+paljon+sairauksia,+joita+ei+voi+parantaa.+Minun+miehelläni+oli+sairaus,+mihin+ei+ole+parannuskeinoa+ja+hän+kuoli+44+vuotiaana.+Nykyään+ihminen+tuhoaa+luontoa+ahneudessaan,+ihminen+todella+on+riistänyt+sitä.+Sen+takia+olemme+tässä+tilanteessa+nyt.+Meret+saastuvat,+maa+saastuu+ja+ilma+saastuu.+Kuka+tämän+on+tehnyt+?++Ihmettelen,+jos+ihminen+viisaudessaan+tieteen+avulla+tuhoaa+maailmaa,+mihin+on+kadonnut+järki.+Miksi+tiedemiehet+eivät+ole+keksineet+viisasten+kiveä,+että+voisivat+auttaa,+ettei+tämä+rakas+maapallomme+tuhoutuisi.+Me+olemme+tuhon+kynnyksellä.+Kun+näen+Kanadan+tilanteen,+se+voi+olla+meilläkin+edessä+hyvinkin+pian.+Pohjoinen+ja+eteläinen+pallonpuolisko+lämpenee+koko+ajan.+Emme+osaa+edes+ajatella,+mitä+kaikkea+vahinkoa+se+tekeekään+maapallolla.+Missä+ovat+ne+viisaat+tiedemiehet,+jotka+pystyisivät+auttamaan+tieteen+avulla,+ettei+maapallomme+tuhoutuisi.