Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AlfredBing
profiilit
AlfredBing
AlfredBing
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tovottavasti mahdollisimman moni G-osakkeiden haltija lähtee mukaan Asianajotoimisto Heikkilä & Co:nin vahingonkorvausvaateeseen. Ymmärrän, että joillakin voi pelottaa, koska konkurssivaadekin meni nurin. Tilanne on nyt kuitenkin täysin toinen, joten pelko pois. Mitä useampi liittyy sitä pienemmät riksit. Itse ainakin haluan nähdä, ett oikeus pistää lopultakin huijarit ruotuun.
26.11.2024 12:04
Itsekkin innostuin pelailemaan pikkukilinää Veikkauksen sivuilla. Mitta tuli nyt täyteen. Reilun viikon aikan olen hävinnyt suoralla 5 kertaa täyskädelle ja en kertaakaan voittanut. Sain myös värin, ässä ylimpänä, mutta hävisin, koska alapuolella olikin värisuora. Tässä vain muutama esimerkki todennäköisitä, mutta ei niin uskottavista peleistä.
07.04.2023 16:57
Minulle+kirkasvalolamppu+teki+hyvää.++Lamppu+on+päällä+keittiönpöydällä+aamukahvilla+ja+antaa+lisäksi+hyvästi+valoa+lehden+lukuun.++Olen+huomannut+,+että+olen+selvästi+aktiivisempi+ja+reippaampi+päivisin+nyt.+Hiihdettyä+on+tullut+viikossa+melkein+80kilomeriä.+Oli+minulla+aikaisemminkin+sellainen+"kirjoituspöytälamppumalli",+mutta+se+oli+pettymys.
+Ennen+hankintaa+pelkäsin,+että+laadukkaan+lampun+hinta+nousee+korkeaksi,+mutta+monissakin+paikoissa+niitä+sai+alle+satasella.+++Itse+tilasin+lampun+netistä+unituote.+fi+sivulta+.++Lamppu+tuli+parissa+päivässä.
10.12.2020 10:58
1 / 1