Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Vaimo-kiinasta
profiilit
Vaimo-kiinasta
Vaimo-kiinasta
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kiitoksia+hyvästä+kommentista.
09.05.2021 07:59
Ongelma+on,+että+Kiinalla+ja+Venäjällä+molemmilla+on+ydinase.+Tuhoaa+heidät+vain+sisäpuolelta+omien+ihmisten+kautta.
04.05.2021 15:28
Kinna++Hallitus+≠+Kiinalaiset.+kiitos.
01.04.2021 22:38
mitä+korjaat?+Falongkun+on+kultti?+harjoittajat+ovat+huonoja?+vai+falongkun-uutistoimittajan+kiinahyökkäykset+Suomi+on+valeuutinen?+Jos+et+ole+kiinalainen,+sinun+pitäisi+mennä+tuohon+helvetimaahan+elämään+30+vuotta+sitten+tulemaan+tänne+lähettämään+tietoja+tukemaan+heitä.+kuinka+monta+Falongkun-harjoittajaa+tunnet+elämässäsi?+voit+arvioida+heidän+mediansa+olevan+väärennös.+heidän+medialla+on+vain+yksi+tehtävä+on+poistaa+paha+hallinto.+jos+et+taistele+heidän+vierellään,+älä+ainakaan+hyökkää+heitä+vastaan.+se+on+ihmiskunnan+perusta.
31.03.2021 21:28
Ylistätkö,että+Kiina+käytti+KORONA+VIRUS+perseestä+maailmaa?Ylistäkää+tätä+voimakasta+kansallista+puoluetta+siitä,+että+se+pani+helvetin+koko+maailman.+Puhutko+vapauden+puolesta?+Syötät+pimeyteen+ja+pahuuteen.
31.03.2021 09:53
kun+he+tappavat+muita,+ylistat+heidän+älykkyyttään.kun+he+vainovat+muita,+ylistat+heidän+älykkäitä.kun+he+aivopestävät+ihmisiä+palvomaan+ja+alistumaan+puolueelle,+ylistat+heidän+voimaansa.+sinun+kaltaisiasi+ei+ehkä+haasteta,+mutta+ei+ehdottomasti+viattomia.++olet+tietysti+iloinen+nähdessäsi,+kuinka+uutisarkkitehtuuri+hyökkää+Suomeen.+nyt+voit+kiittää+heidän+älykkyyttään.+lisää+on+tulossa,+varmistan+sinulle.Kun+venäläiset+hyökkäsivät+Suomeen,+kaltaisesi+ihmiset+ylistävät+ehdottomasti+venäläisten+rohkeutta.
31.03.2021 09:37
Kuinka+kauan+olet+asunut+Kiinassa?+kuinka+paljon+tunnet+maan?++++monet+kiinalaiset+muuttivat+vapaaseen+maailmaan+ja+edelleen+propagandaa+kommunistille.+Jotkut+heistä+avasivat+youtube-kanavan+propagandalle+kommunistille.++toisen+maailmansodan+jälkeen+kaikki+natseihin+osallistuneet+ihmiset+saatettiin+oikeuteen.rukoilen,+että+päivä+ei+tule+sinulle.
30.03.2021 20:24
Kiinan+hallitus+järjesti+vieraiden+kielten+suurten+yliopistojen+opiskelijoiden+tunkeutumaan,+vääristämään+tietoja.+Kuinka+paljon+sinulle+maksetaan+postitettavaksi+tänne?+lukuun+ottamatta+aivopestyä+vaahtoa+ja+todellisia+pahoja,+kukaan+ei+ole+halukas+puhumaan+heidän+puolestaan.
30.03.2021 16:29
Biden+ei+voittanut,+Kiina+voitti.+kommunisti+on+tulossa.+kommunismi+ei+ole+vain+kärsiville+kiinalaisille+tavallisille+ihmisille,+vaan+myös+muulle+maailmalle.+
presidentinvaalien+takana+jopa+vasemmalla+tai+oikealla+puolella+olevat+amerikkalaiset+tuntevat+häpeää+myöntää,+että+toinen+maa+on+puuttunut+siihen+niin+paljon.+
Kiina+on+punainen+lohikäärme+raamatun+viimeisessä+luvussa.+Kiinan+kristillisen+kirkon+on+oltava+isänmaallinen+(alistuva+hallitukselle).+Tiesin+useita+Falun+Gongin+harjoittajia,+he+ovat+hyväsydämisiä,+älykkäitä,+normaaleja+olentoja.+heidät+on+maalattu+pahiksi+tai+sairaiksi.He+kannustavat+presidentti+Trumpia.+vasemmiston+pää+on+kommunistinen.+kaikenlainen+kaaos+ennustaa,+että+paska+on+taas+tulossa.+Toivon,+ettei+ainakaan+Suomi+ole+kommunististen+kansojen+joukossa.
22.03.2021 21:09
ansaitsit+0,5+RMB.
20.03.2021 17:11
Jos+perhe+haluaa+enemmän+kuin+2+lasta,+äidin+on+oltava+kotiäiti+monta+vuotta.+kotiäiti+ei+ole+paras+ura.+Mitä+enemmän+lapsia,+sitä+enemmän+taloudellista+stressiä.
26.01.2021 17:34
Mielestäni+miehet+ovat+kunnossa.
mieheni+tuottaa+räjähtävää+melua+joka+päivä+pesuhuoneessa,++ehkä+vain+pelottamaan+minua.+Mielestäni+hän+on+edelleen+söpö+ja+seksikäs.
22.01.2021 16:03
Maailmanlaajuinen+resetoida+on+tulossa+kaikille+jokaiselle+maalle.+Se+ei+ole+vitsi,+ei+salaliitto,+se+tapahtuu+päivittäin.Joissakin+Euroopan+maissa+on+jo+aloitettu+rokotuspassi.
19.01.2021 12:38
Haluaisin+jakaa+tarinani+teille+kaikille+hauskaa+tai+viitteellenne.+
voit+korjata+kirjoitukseni,+jos+löydät+jonkun+väärin.+
luin+monta+kommenttia+tässä,+kertoi+hyvä+tarinoita.+keskusteli+kiinalaisista+naishahmoista,+suurin+osa+näkemyksistä+on+oikeat.+
emme+ole+alistuvia+mutta+olemme+pehmeää+ja+kunnioitamme+aviomiehiä.+Tapasin+mieheni+työpaikalla.+Hän+on+insinööri.+Me+olimme+sama+ryhmää+töissä+noin+1+vuosi.+
tuo+projekti+oli+monimutkainen,+osallistutaan+Kiinanaisia,+Suomalaisia,+Venäjää…+
Olen+työskennellyt+ihmisten+kanssa+monista+maista.+
muihin+miehiin+verrattuna+Suomalaiset+miehet+ovat+söpöjä+ja+luotettava.+
kulttuurin+aukot+tuottavat+vaikea+aikaa.+Hän+ei+halua+nauttia+kiinalaista+ruokaa+kanssani,+mutta+medän+suurin+ongelma+ei+ole+ruoka.+
Poliittiset+näkemykset+ovat+suurin+kiista+meidän+välillä.+
Kannatan+demokraattista+kiinalaista+liikettä+ja+hän+haluaa+keskittyä+vain+päivittäiseen+elämään,+ei+osallistua+liikaa+isoihin+asioihin.+
Olen+Trumpin+kannattaja.+hän+on+liberaali.+
Huomasin,+että+monet+rotujenväliset+avioliitot+epäonnistuvat.
Rotujenvälisillä+avioliitoilla+on+enemmän+haasteita+kuin+paikallisilla+avioliitoilla.
Rakastamme+todella+toisiamme+ja+avioero+ei+ole+koskaan+vaihtoehto.+
uskon,+että+rakkaus+voi+valloittaa+vaikeudet.
17.01.2021 13:26
Minä+olen+Kiinalainen+nainen+ja+oli+naimisissa+3+vuotta+Suomen+mies.+Anteeksi+minun+huono+kirjoittaminen,+kieltä+oppi+jatkaa+…+
Tuntuu+järkyttyneeltä+jotenkin+…+puhutaan+kiinalaisista+vaimoista.+
Luulen,+että+me+kiinalaiset+vaimot+elämme+hyvin+vähän+suomessa.+
Osa+kiina-Suomalaisesta+perheestä+muutti+Kiinaan+ja+asuu+siellä+pysyvästi.
17.01.2021 12:12
1 / 1