Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Vuosi+on+2021+ja+en+tiedä+vastaako+kukaan+enää+/+lukeeko+edes+kukaan+tätä,+mutta+kerron+minun+ongelmasta+ja+en+tiedä+miten+pääsen+siitä+ylitse.+Olin+parisuhteessa,+joka+oli+myös+tosi+vakava+suhde.+Kaikki+meni+hienosti,+tottakai+saattoi+olla+riitoja+välissä+yms,+mutta+ne+on+normaali+asioita.+Vuoden++jälkeen+aloin+murehtimaan+asioita+mitä+olin+tehnyt,+enkä+kertonut+minun+kumppanille+niistä+ollenkaan.+Murehdin+niistä+tosi+kauan,+ja+ensimmäisen+asian+sanoin+4+viikon+jälkeen,+koska+en+enää+yksinkertaisesti+kestänyt+olla+hiljaa,+enkä+pystynyt+unohtamaan+niitä+asioita,+koska+ne+tuntui+aivan+kamalalle,+ja+tiesin+että+kumppani+myös+loukkaantuisi+siitä.Kun+sanoin+sen+asian+josta+olin+murehtinut,+niin+siitä+ei+seurannut+mitään+hyvää.+Ajallaan+kummiskin+siitä+pääsi+ylitse+ja+elettiin+normaalisti.+Mutta+yhä+uudelleen+mulla+tuli+mieleen+asioita+mitä+olin+tehnyt,+mistä+kumppani+ei+tykkäisi.++Minulle+syntyi+tälläinen+pakkomieli+josta+täällä+ollaan+puhuttu,+eli+minulle+tuli+tarve+kertoa+kaikesta+mitä+olin+tehnyt.+Se+saattoi+olla+turhaa,+mutta+myös+loukkaavaa+mitä+ei+tarvitsisi+kertoa+toiselle.+Se+tuhosi+meidän+suhteen,+enkä+ole+vieläkään+tietoinen+mitä+minun+pitäisi+tehdä+asialle,+jotta+pääsisin+ylitse.Jos+en+kerro+asiaa+joka+painaa+mieltä,+se+ei+unohdu+ja+se+alkaa+ahdistamaan+hirveesti.+En+pysty+unohtamaan+mitenkään.Eikä+tässä+vielä+kaikki.+Tämä+on+pahentunut+entisestään,+ja+kohdistuu+myös+minun+kavereihin,+eli+musta+tuntuu+et+pitäisi+kertoa+jotain+salaisuuksia+joillekkin+toisille+ihmisille,+mitä+oon+pitänyt+turhana.