Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Kun+minä+menen+kaupungille,niin+minä..+teen+ostoksiaKun+minä+menen+kaverin+luo+niin+me..+jutellaankun+minä+menen+nukkumaan,niin+minä..+uneksinKun+meidän+perhe+lähtee+matkallle+niin+me..tapellaanKun+riitelen+siskoni+kanssa,niin+hän..+(ei+siskoa)Kun+hypin+vesilätäkössä,niin..+paitsi+että+en+hypikäänKun+haluan+lemmikin+sanon+vanhemmilleni..hankin+itseKun+olen+kipeä,toivoisin..parantuvaniKyllä+meille+saa+tulla,jos..käyttäytyyJos+ulkona+sataa,+niin..pysyn+sisälläHaluan..rahaaMeille+ei+saa+tulla,jos..on+sairasSietämätön+haju+on..ripuliHajuvesi+tuoksuu..usein+hyvältäOO+JO+HILJAA,tai...suutun+ja+mustaks+muutunTämän+laulun+laulaisin..tai+siis+enEn+tykkää+pimeästä,koska..+liikaa+kauhuelokuviaAntti+Tuisku+on..+epäkiinnostava+minulleHIM+on+ihan..+tuntematonJos+minun+olisi+pakko+menettää+jokin+aistini,menettäisin..hajuaistinLinnut+on+..ihan+okHaluaisin+seuraavaksi..rahaaOlen..nainenNauran+ihan+varmasti..sinulleIsäni+pelleilee..harvoinÄitini+nauroi+kovaa..eilenKahvin+aika+on,kun..+herääMieleni+minun+tekevi..+ruokaaPakastimeen+pitäisi+laittaa..+jätskiiMenihän+se+sinnne,koska..+tahtoiRakkaus+on..+mysteeriKoulussa+pitää..+oppiaHaamut+on+kammottavia,koska..+en+tiedäLinnassa+asuu..+kummitusEn+tykkää..+pekonistaVatsani+oli+kipeä,koska..+söin+liikaaMä+sanoin+AAAAArghhhhh!!!Koska..+en+sanonuLapissa+on..+hienooHymyilen..+joskusKonttasin..+eilen+Pentikillä+on..+tuotteitaTurussa+on..+linnaTaksiin+on..+matkaaEi+niin,sanoo..+saatanaNokian+kännykät+on..+antiikkiaMinulla+on..+kuumaMinä+en+halua..+töihinMinä+rakastan..+lomaaMinä+vihaan..+hämähäkkejä+;)Lempivärini+on..sininenViimeksi+ostin...+karkkia+:)Televisiosta+tulee..+uutisia