Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Dwalde
profiilit
Dwalde
Dwalde
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä kuulostaa pelottavan samallaiselta mitä itsellä on menossa.
Ei mitenkään jaksa enää mennä kouluun, vaikka olisi pakko. Lintsattua on tultu hävettävän liikaa ja ihan liikaa eikä ainakaan tällä hetkellä näy mitään ratkaisua.
Tuntuu vain että elämä hitaasti menee jatkuvaa ala mäkeä.
19.01.2025 03:43
kyllä+se+tarkoittaa,+se+on+anime
07.09.2022 06:22
Ja+koulu+on+vitun+vaikeeta,+vaikeeta+saada+hyvä+numero+joistain+aineista+vitun+moista+stressiä+saatana,+eikä+tiedä+pääseekö+haluamaansa+kouluun/ammattiin+saatana+kokeista+ei+vittu+ikinä+hyvää+numeroa+VITTU
02.09.2022 19:59
Sama+täällä,+olen+jo+9+luokalla+ja+vittu+ku+se+on+niin+vaikeeta,+tuntuu+että+en+saa+ikinä+mitään+aikaseksi+ruotsin+tunneilla+kun+en+ymmärrä+siitä+paskaakaan.
19.08.2022 10:06
Vituttaa+kun+ei+vittu+ymmärrä+ruotsista+mitään,+miksi+sen+pitää+olla+niin+vitun+vaikeaa,+saisi+heittää+pakkoruotsin+helvettiin.
19.08.2022 10:02
oon+8+luokal+ja+kemia/Fysiikka+on+perseestä+en+ymmärrä+paskakaan+mitään+niin+vitun+vaikeeta
17.03.2022 10:00
tulee+myöhässä+mutta+itse+ajattelin+mennä+IT-alaan+opiskelemaan+ja+minun+isovelihän+on+IT-alan+ammattilainen+niin+ja+luulen+että+se+sopisi+minulle+ainakin+hyväksi+ammatiksi+asiathan+on+erilaiset+nyt+kuin+2010+niin+IT-alan+ammattilaisille+varmasti+nykyään+löytyy+paremmin+töitä+muutenkin
27.11.2021 22:08
tulee+myöhässä+mutta+siis+olen+varmaan+ainoa+joka+käyttää+meijän+koulussa+laukkua+ei+kukaan+pojista+tai+tytöistä+käytä+vain+minä+eikä+kukaan+ole+ihmetellyt+tai+mitään+on+se+olkalaukku+ihan+hyvä+minun+mielestä+käyttää+sen+halusin+sanoa+itse+tykkään+enemmän+olkalaukuista.
02.10.2021 17:57
tää+tulee+myöhässä+*no+shit*+itse+aloin+käyttää+olkalaukkua+jo+7+luokalla+ja+en+tiedä+miksi+kaikki+sanoo+että+siitä+tulee+jotain+niska+selkä+kipuja+vaikka+mulle+ei+ole+ikinä+tullut+taas+repun+käyttäminen+on+ollut+välillä+minulle+ärsyttävää+ja+minun+mielestä+olka+laukku+voi+olla+ihan+hyvä+käyttää.
02.10.2021 11:24
1 / 1