Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Masaniemi69
profiilit
Masaniemi69
Masaniemi69
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaikuttaa hyvältä. Pittääpä kokkeilla👌
08.01.2025 20:54
Ei mulla onneks oo rikoksella hankittua tuo niin ehkä saa järjestelyn. Eikä kauheesti nappaa jatkaa enää yrittäjänäkään
08.01.2025 20:02
Ei oo. Pieni korjaus että tuo netto kuntoutustuki on n. 1400e brutto reilu 1600e. Eipä näille mitään voi. Kun odotella 20v että pääsee eroon. Siinähän se elämä meneekin ja voi jäädä iloisena eläkkeelle:)
18.11.2024 09:00
N. 900 on suojaosuus ja muun ottavat kokonaan. Tosin sinänsä mulle mitään väliä sillä kun toimeentulotuki maksaa nuo takaisin. Aivan älytön systeemi että valtio maksaa mun takaamia lainoja pois.
16.11.2024 19:20
Netto kuntoutustuki 1300
Ulosotto n. 400 jonka kela maksaa takaisin toimeentulotuesta lasten vuoksi
Ulosotossa n. 350000e
Toimeentulotuen minimi eli reilu 500e.
Saattaa pari vuotta mennä että saa nuo maksettua :)
15.11.2024 19:02
Sama+asia+kun+viinankin+kanssa.+Juoppo+juo+sitä+niin+kauan+kun+se+tuntuu+hyvältä+ja+vähän+ylikin.+Sit+kun+lopulta+itse+tajuaa+että+ei+sa...ana+tää+on+pas..kaa.+Sit+on+valmis+lopettaa.+Eikä+tarvii+olla+edes+kun+ihan+vaan+tuurijuoppo+mut+kyllä+silleenkin+saa+elämän+ihan+tarpeeks+sekaisin.+Jos+siis+yrittää+varsinkin+elää+työssäkäyvän+elämää+ja+hoitaa+velvoitteitansa.+
Jos+hanskat+lyö+täysin+tiskiin+elämän+kanssa+niin+sitten+voi+olla+ettei+lopu+kun+haudassa.+Itse+sain+pahimman+addiktion+poikki+onneks+n.+vuosi+sitten+eli+dokailun.+Sit+kun+aina+herää+viina+takia+putkasta+ni+kyllä+sen+lopulta+tajuaa+et+mitä+paskaa+se+on.+Ja+itellä+ainankin+kun+on+stressaava+työ+niin+siihen+vitutukseen/stressiin+sit+pullo+tummaa+rommia+ja+kaljakoppa+nelosta+saunoessa+ja+sit+baariin.+Viime+kesäkuussa+lopetin+kun+aivan+järkky+sekoilu+viinan+ja+tramalinien+kanssa+4-5päivää.+Lopputulos+aina+jotain+varsin+mielenkiintoista+😅+Siihen+loppu+12vuotiaana+aloitettu+alkoholistin+ura+ja+kestikin+reilu+20+vuotta.+Tosin+nuorempana+en+juurikaan+käyttäny++Ja+ne+krapulat.....+voi+äiti....+joka+reiästä+tulee+kaikkea+mahdollista+useamman+päivän.+Jos+otti+2+päivää+niin+krapula++2-3+päivää.+Pääsiäisen+nelosen+jälkeen+about+5vrk.+Exän+aikana+se+alko+autotallitissuttelusta.++Nyt+riittää+saunabisset+joskus+viivat+kolaa+tai+piriä+ja+siinä+se+sit+on.+Useasti+käyn+ihan+autolla+stadissa+baarissa+kattelee+bändei+yms+ja+ei+juma+et+ei+oo+aiemmin+tajunnu+miten+hiton+hyvin+saa+muijia+pokattua+kun+sober+baarissa.+Siis+aivan+joka+kerta+on+seuraa+löytynyt.++Fiilis+pirteys+elämän+ilo+ihan+erilainen.+Mä+oon+sitä+mieltä+et+toi+alko+on+kyllä+noista+suurin+myrkky+vaikka+laillinen+onkin.+Sitä+pitäis+juoda+vaan+iloisissa+tilanteissa+eikä+tehdä+siitä+kaveria+purkaa+vitutusta.+Se+on+ihan+mukavan+rento+renki+kaverina+mut+hiton+huono+isäntä.+Meni+vähä+of+topik+sori.+Vapaa+päivää+viettelen+😅
09.06.2022 03:29
Vähän+sama+tilanne+ku+mulla.+Kaikenlaista+tulee+silloin+tällöin+vetäistyä+raskaan+arjen+piristykseksi+ja+rentoutumiseen.+Alko+tosin+on+jääny+vähemmälle+kun+tulee+vanhemmiten+kauheet+olot+aamuks😅+
Lähinnä+vähä+kolaa+tai+piriä+pienissä+määrin+kerrallaan.+Yleensä+kolaa.+Piri+valvottaa+liikaa+ja+haittaa+yritystoimintaa+😁+
Pilveä+en+oikeastaan+juurikaan+polta+kun+se+väsyttää+ja+60-90h+työviikkojen+jälkeen+se+tuo+vaan+unen+heti.+
Arkena+en+oikeestaan+käytä+mitään+jos+ei+oo+äkillistä+vapaata+tai+jotain+kemuja+mut+pe+on+yleensä+se+ilta+kun+tulee+rentouduttua+jos+ehtii.++Joskus+jopa+baareissakin+mut+yleensä+pihasauna+lämpee+muuta+bisse+kolan+kylkeen+ja+mereen+uimaan+.+Siinähän+se+yö+sitten+melkein+aina+meneekin🤣+Ehkä+kerran+kuussa+tulee+saunottua+tolleen+kunnolla.+Mun+mielestä+jees+ollu+versus+viina+kun+sit+ei+mee+koko+seuraavaa+päivää+oksentaessa+ja+ripuloidessa.++En+tiedä+kyl+et+oonkohan+jotenkin+allerginen+oluelle+hiiivalle+yms+kun+maha+hajoo+siitä+vanhemmiten+jos+juo+isompia+määriä.++Kallistahan+kola+on+mut+en+vedä+sitä+niin+paljoa+et+ei+suurta+väliä.+
Eli+ihan+normi+arkea+elän+ja+vuosi+numero+11+menee+yrittäjänä+tällä+hetkellä+ja+käyn+kalassa+merellä+yms++ja+urheilen.+Ikää+siis+34+ja+näytän+ihan+normaalilta+(+naiset+jopa+sanonu+komeeks+🤣)+.+Pari+metriä+on+mittaa+ja+en+oo+mikää+kukkakeppi.+
Tässähän+tätä+oli+höpinää😅+yrittäjän+vapaapäivän+ratoksi
09.06.2022 03:05
1 / 1