Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Catfish617
profiilit
Catfish617
Catfish617
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen itsekkin lähihoitaja ja onhan tämä ammatti henkisesti ja fyysisesti kuormittavaa, mutta antaa kyllä paljon hyvääkin. Erityisherkän, ehkä olisi tässä ammatissa vaikea olla, kum joutuu kohtaamaan kuolemaa ym.
Minusta ainakin olisi mielenkiintoista tietää lesbojen tarinoita 60-80 luvulta eli minkälaista oli tuolloin elää lesbona?
03.12.2022 16:51
Ja rakkaus ei ole keltään pois, tässä maailmassa ei ole koskaan liikaa rakkautta❤️
03.12.2022 16:01
Näimpä ja niin minäkin tekisin, mutta kun täällä jotkut rähisee, niin tullut vaan semmonen mielikuva?
Itse ainakin antaisin vertaistukea ja rohkaisevia sanoja sitä tarvitsevalle. Luulisin, että jo nuoremissa olisi avarakatseisimpia ihmisiä, eikä niin tuomitsevaa porukkaa.
03.12.2022 15:59
Niimpä. Mietin, että johtuuko joidenkin lesbojen viha ja katkeruus myöhiksiä, bi - seksuaalisia kohtaan siitä, kun ovat aikoinaan joutuneet taistelemaan oikeuksiensa eteen ja sitten nämä muut saavat kaiken ns helpomalla? Mutta eihän, se niinkään mene, koska jokainen ainakin jollain tavalla on joutunut käymään sisäistä taistelua itsensä kanssa.
03.12.2022 15:21
Tosin minun nuoruudessani ajat olivat toisenlaiset, niinkuin satama 100 on kertonutkin ja monet ovat varmaan kipuilleet tämän asian kanssa. Lääkintöhallitus poisti virallisesti tautiluokituksesta kohdan, jossa homoseksuaalisuus luokitellaan sairaudeksi - 81,joten pitkälle ollaan tultu ja onneksi nykyään yhteiskunta on jo sallivampi.
Katuisko sitten kiikkustuolissa tekemättömiä valintoja?
03.12.2022 14:58
Kerro ensin osoite🤔
03.12.2022 13:50
Suvaitsemattomat ihmiset pelkäävät kaikkea, mikä on erilaista, se tarkoittaa että he ovat psykologisesti kankeita.
Heidän on vaikea hyväksyä, sitä että muilla saattaa olla erilainen näkökulma asioihin, joten he esittävät teorioita, joista he eivät tiedä mitään.
Neuvoni onkin muille bi, myöhäisheränneille ym.
Älä anna muiden sabotoida haaveitasi saamalla sinut ajattelemaan, ettet ole sen arvoinen❣️
03.12.2022 11:38
Rakkaus ymmärtää ja hyväksyy erilaisuudet.
Aidossa rakkaudessa ei tuomita, vaan vaalitaan❣️
02.12.2022 16:08
Tiedän tunteen, kun olen itse aikoinani paininut samanlaisten tunteiden kanssa.
Pienet lapset painaa vielä vaakakupissa aika paljon ja tietysti ajattelee asioita heidänkin kannaltaan.
Oletko puhunut näistä tuntemuksistasi miehesi kanssa?
Suhteesi toimiin miehesi kanssa, muttei ehkä sitten kuitenkaan kirjoittamasi perusteella.
02.12.2022 14:38
Piiri pieni pyörii...
Jos tänne palstalle eksyy, joku seksuaalisesta suuntautumisesta epävarma yksilö ym niin voi mielipaha olla melkoinen, kun valkoisessa norsuunluutornissa elävät lesbot lyttää täällä 6-0 muita seksuaalivähemmistöjä, etteivät heille kelpaa jne jne. Onneksi itsellä kokemusta, että kelpaan ihan syntymä lesboille, eivätkä ole kyseenalaistaneet menneisyyttäni. Jos tämän palstan juttuja alkaa uskomaan, niin menee usko koko ihmiskuntaan. 😬
02.12.2022 13:36
Ei tietenkään ole silloin hetero, mutta tämän naisen kanssa olivat samalla työpaikalla ja siitä, se sitten lähti kohti naimisiin menoa. Elikkä jutun pointti oli, että kun ihmisten kahden väliset kemiat kohtaa, niin ei katsoa vaikka olis suuntautuminen bi, hetsku ym. Maailma on sitten ihmeellinen paikka ja kaikkee kummaa voi sattua.
02.12.2022 11:21
Kiitos ja samoin sinun kanssa kiva käydä rakentavia keskusteluja❣️
02.12.2022 11:16
Osuit kyllä naulankantaan, noinhan, se menee todellisessa elämässä
02.12.2022 11:02
Ymmärrän pointtisi täysin, mutta meillä on vaan yksi elämä täällä elettävänä,kun ikää tässä tullut niin toisaalta muiden mielipiteillä ei enää ole väliä.
01.12.2022 23:20
Hyviä pohdintoja... Itse olen ns myöhäisherännyt, mutta en ole traumatisoitunut tai pettynyt miehiin, että sen takia olisin vaihtanut mieltymykseni naisiin, eihän se suhde silloin toimisi naisenkaan kanssa, jos sydän ei olisi siinä mukana. Ehkä joillekkin on ollut haastavaa kaapista tulo tai pelkäävät ympäristön reagointia asiaan.
Itsellä on ollut suhteita lesboihin ja myöhäisherännäisiin.
Minun yksi tuttu, joka on hetero, niin meni naimisiin lesbon kanssa, jotenkin ihmettelen tällä palstalla semmoisia ennakkoluuloja bissejä tai myöhäisheränneitä kohtaan? Onko nainen sitten mennyt jotenkin pilalle, jos aikaisemmin seurustellut miehen kanssa vai miten? Onneksi on myös avarakatseisiakin lesboja olemassa. Sanonpa vaan, kun kahden väliset kemiat kohtaan, niin muulla ei ole enää väliä
01.12.2022 22:54
Niimpä. Melkein aina tulee jostain asiasta tappelu, eikä koko keskustelussa ole päätä, eikä häntää. Pitäiskö perustaa, joku keskustelurinki, missä olis asiallisia mielipiteitä?
01.12.2022 01:39
Sama haave täälläkin mielessä. Maalla voisi jossain määrin olla omavarainen ja kasvattaa jotain tai viljellä,ehkä kotieläimiäkin.
Baarit ei kyllä ole, se minunkaan juttu tai humalassa örveltäminen.
Kyllähän toisen läsnäolo tuo valoa ja iloa elämään, sitä ei voi kieltää,mutta masennukseenkin kannattaa hankkia apua tai terapiaa.
Tsemppiä ja voimia pimeään talveen❣️
28.11.2022 22:29
Ei tietenkään ole ok niin sanoa, enkä sano koska mulla on kuitenkin käytöstavat.
28.11.2022 20:05
Niimpä. Ei voi, kun ihmetellä kun tuli tämmö en paskamyrsky😂 Otetaan mielipiteet liian henkilökohtaisesti ja vakavasti, sitten vielä liioitellaan ja keksitään omia päätelmiä viesteissä vaikka ne olis puuta heinää. Mulla on kuitenkin käytöstavat, enkä kenellekkään päin naamaa kommentois ulkonäöstä.
28.11.2022 19:31
Sama täällä, enkä nyt mitään barbia ole etsimässä.
28.11.2022 19:26
10 / 19