Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Helga888
profiilit
Helga888
Helga888
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ne+vartijat+kuule+vaikka+miten+metelöisi,+koska+ne+ovat+ihan+eri+kerroksessa+eivätkä+käy+käytävällä+kun+jskamassa+ruokaa+sekä+lääkkeet.+Vartijat+ei+ole+tajunnut+mitään+missään+vaiheessa+koska+samassa+sellissä+oli+6+vankia
19.08.2022 22:34
Kyllähän+se+on+vankila+jossa+sijaitsee+matkasellit.+Missä+luulet+että+matkasellit+ovat+ellei+vankilassa?+
Luuletko+että+matkasellit+ovat+jotain+vankilan+ulkopuolisia+paikkoja?
Selleissä+on+jokaisessa+rikkalapiot+eikä+siivoojat+niitä+siivoa+vaan+vangit+itse
19.08.2022 22:28
Matkasellissä+on+kyllä+suihkut+ihan+joka+vankilassa.+
Ja+kyllä+saa+kanttiini+ostot+tehtyä+jos+sattuu+olemaan+kanttiini+päivä+kun+siellä+on.+
En+tiedä+missä+vankilassa+olet+ollut,+mutta+ihan+jokaisessa+matkasellissä+on+suihkut,+paitsi+vanhassa+Hämeenlinnan+vankilassa
19.08.2022 22:22
Koska+vedenkeitin+kuuluu+jokaiseen+selliin++ja+partahöylät+saa+tulopussissa
19.08.2022 22:18
Siis+Vantaan+vankilassa+olen+ollut+itse+monta+kertaa,+eikä+siellä+ole+edes+mahdollista+että+vartijat+kuuluisivat+mitään,+koska+matkasellit+on+eri+kerroksessa+ja+vartijat+käy+ainoastaan+jakamassa+ruuan+ja+lääkkeet+2-3+kertaa+päivässä.+
Vantaan+vankilan+henkilökunta+on+muutenkin+todella+kusipäistä+porukkaa+eikä+tee+työtänsä+oikein.
Kunto+tarkastus+pitää+tehdä+kerran+päivässä,+mutta+ei+henkilökunta+ole+varmaan+edes+tajunnut+että+yksi+puuttuu+kun+sellissä+oli+6+vankia+samaan+aikaan.+
Todella+hyvin+kuvaa+Suomen+vankeinhoidon+työntekijöiden+moraalia+nämä+virheet.
19.08.2022 22:17
1 / 1