Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sinnaliina
profiilit
sinnaliina
sinnaliina
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Seuraavan tunnin bachata oli Minnan ja Matin osalta erittäin kuuman näköistä. Tunsin, että oma pimppani kostui ja paisui samaa tahtia kuin Matin etumus näytti suurenevan. Minna näytti painautuvan auliisti tiukasti kiinni Mattiin silloinkin, kun ei olisi tarvinnut. Seurasin heitä niin, että minun oli vaikea keskittyä tanssimaan. Onneksi sen jälkeen oli vain yksi tunti enää.
Tuntien jälkeen Matti ja Minna lähtivät yhdessä. Matti sai katseeni kiinni ja tajusin, että he olivat menossa Minnan huoneeseen. Kiirehdin omaan huoneeseeni yksin. Olimme varanneet viikonlopuksi sviitin, jossa oli kaksi makuuhuonetta. Olin niin kiihottunut ja märkä, että riisuin tanssivaatteeni pois nopeasti ja kaivoin matkalaukustani oman satisfyerini ja nautin päivän ensimmäisen orkkuni maaten sängynpeiton päällä. Orkku tuli aivan räjähtämällä, kun näin silmissäni kuvan Minnasta kietoutuneena Mattiin. Matin kädet Minnan ympärillä, puristamassa Minnan pyöreää pakaraa.
Matti tuli huoneeseen vasta vajaata tuntia myöhemmin ja kehui minua. Olin hänen mukaansa löytänyt hänelle tällä kertaa aivan huippu naisen ja vielä kannustanut häntä juuri oikealla tavalla etenemään Minnan kanssa. Matti suuteli minua kiihkeästi ja maistoi Minnan pillun maun Matin huulilla. Se sai oman pilluni tulvimaan uudelleen kiihkosta. ”Kerro minkälainen hän on”, anelin Mattia. Matti avasi housunsa ja otti nyt aivan pehmeän kalunsa esiin. Polvistuin Matin eteen ja imaisin kalun suuhuni. Siinä maistui niin kiihottavasti Matin sperma ja Minnan pillunmehut. Matti tiesi kuinka nautin pillun mausta hänen kalullaan ja kertoi säästäneensä tarkoituksella kalunsa pesun minulle. Matti halusi, että myös minä pääsin nauttimaan Minnan ihanan pillun mausta. Imin ja nuolin Matin kalun ja pallit huolellisesti puhtaaksi ja kalu koveni samalla kun Matti kuvaili Minnaa tarkemmin. Matti ei kuitenkaan halunnut tulla suuhuni nyt vaan irrotti minut komeasti seisovasta kalustaan. Hän halusi säästää spermat sitä varten, että saisi laukaista ne Minnan ihanaan, tiukkaan pilluun. Matti kuvaili, kuinka Minnan rinnat olivat raskaat ja herkät käsittelylle. Minna uikutti ja nautti niiden hyväilyistä ja puristeluista. Nännit olivat isot kuin mansikat ja Minna oli kiihottunut lisää, kun Matti niitä nipisteli ja pyöritti lujaa sormissaan.
Kun nousin ylös lattialta, Matti alkoi sivellä pilluani. Levitin sitä niin paljon kuin pystyin, jotta Matti pääsi sormineen mahdollisimman syvälle sisääni. Matti halusi tietää, kuinka monta orkkua ehdin odottaessani jo ottamaan. Hän oli hämmästynyt, että olin runkannut vain yhden orkun, vaikka minulla oli ollut niin paljon aikaa. Matti vuoroin kiusoitteli klitoristani, vuoroin nai minua sormillaan. ”Tänään voi olla, että joudut tyytymään vain tähän etkä saa kaluani ollenkaan. Minnan pillu oli niin ihana, että se saattaa imeä minut aivan kuiviin tämän yön aikana.” Matti kiusoitteli minua ja tiesin, että se voisi olla aivan tottakin. Matti tuntui olevan todella ihastunut Minnaan. Pahimmassa tapauksessa saisin tyytyä siis vain kuvittelemaan, kuinka kiihkeästi Matti panee Minnaa, jos he viettäisivät seuraavan yön Minnan huoneessa. Jos he tulisivat sviittiimme yöksi, saisin huonommassa vaihtoehdossa vain kuunnella heidän kiihkoaan oven / seinän läpi. Parhaassa tapauksessa pääsisin katsomaan kuinka Matti antaa Minnalle orgasmeja toisensa perään ja ehkä myös itse maistamaan Minnan pillua.
Matti kertoi, että saisin olla heidän kanssaan illallisella, jos halusin. Halusinhan minä. Halusin nähdä, kuinka mieheni flirttailee, sivelee vieraan naisen reittä, koskettelee kevyesti hänen rintaansa, kenties jopa suutelee häntä kiihkeästi edessäni. Sydämeni sykki entistä nopeammin ja tunsin kuinka illan toinen orgasmini kumpusi sisältäni, laukesin Matin taitaviin sormiin niin, että jalkani lähes pettivät.
Matti suukotti minua nopeasti ja kertoi menevänsä nyt valmistautumaan ihanaan iltaan ja yöhön Minnan kanssa. ”Valmistaudu sinäkin huolella, katso kauniit vaatteet ja meikkaa”, Matti ohjeisti minua.
20.01.2024 16:02
Käänsin Mallan selälleen alleni. Suutelin häntä kiitokseksi ja levitin hänen jalkansa entistäkin leveämmälle. Ihailin hänen kaunista pilluaan. Levittelin häpyhuulia lähes kovakouraisesti ja tajusin Mallan nauttivan siitä. Levittelin ja nipistelin niitä, sivelin välillä hellästi klitorista ja sain Mallan voihkimaan ja huohottamaan nautinnosta. Lopulta avasin pillun ihan levälleen, leikittelin kielelläni pitkin märkää pillua. Imin vuoroin klitorista, vuoroin livoin sitä kevyesti. Malla uikutti ja repi minua hiuksista lähemmäs pilluaan. Lopulta imin klitorista ja häpyhuulia voimakkaasti, työnsin sormeni yksi toisensa jälkeen sisälle. Kun koko käteni oli Mallan sisällä ja imin klitorista, hän tuli suuhuni huutaen kuin viimeistä päivää.
06.11.2022 16:57
Jatkoa:
Jarkko oli ottanut mukaan pienen matkalaukullisen lelujamme. Hän availi nyt matkalaukkua pieni hymynkare suupielissään ja etsi jotain. Hän nosti esiin laukusta ketjulliset nänninipistimet ja kiinnitti ne mitään sanomatta Mirkun suuriin, tummanpunaisiin nänneihin. Nipistimissä oli ruuvit, joita Jarkko kiristi harkitun hitaasti ja tuijotti Mirkun ilmeitä. Mirkku henkäisi syvää ja puri huultaan, mutta ei vetäytynyt kauemmas. Jarkko otti kiinni ketjusta ja veti sitä kireämmäksi. Rinnat ja nännin venyivät ja venyivät. Mirkku sulki silmänsä ja henkäisi syvään. ”Pidä silmät auki!” Jarkko kehotti tiukasti ja Mirkku avasi silmänsä. Kysyin miltä Mirkusta tuntui. Mirkku huokaisi ja kertoi paksulla kiihottuneella äänellä, että tuntui tosi hyvälle ja antoi Jarkolle samalla luvan venyttää lisää, entistä tiukemmalle.
Näin kuinka Jarkko nautti tilanteesta. Hänellä alkoi jälleen seisoa. Laskeuduin polvilleni Jarkon eteen ja otin häneltä suihin. Imin kalua, joka maistui kiihottavasti Mirkun pillulta. Kalu oli kivikova. ”Haluan katsoa, kun panet Mirkkua peppuun”, komensin ja nousin ylös. Käskin Mirkun käydä polvilleen lattialle ja levitin hänen pakaroitaan. Vedin tapin pois Mirkun anaalista ja ihailin avoinna ammottavaa reikää. Jarkko levitti liukuvoidetta kalulleen työntyi hitaasti ja rauhallisesti Mirkun odottavana ammottavaan peppureikään. Yllättävän äkkiä hän oli aivan pohjassa. Mirkku huohotti kiihottuneena ja anoi panemaan häntä lujaa. Jarkko kiihdytti työntö työnnöltä vauhtiaan.
Tuijotin aivan haltioissani, kuinka Jarkon kalu upposi kerta toisensa jälkeen kiihtyvällä vauhdilla Mirkun sisään. Hieroin samalla Mirkun klitorista ja sain Mirkun huohottamaan entistä enemmän. Tajusin, että hän oli jälleen tulossa. Kiihdytin hyväilyjeni tahtia, kunnes Mirkku oli aivan saamaisillaan ja lopetin siihen. Mirkku äännähteli turhautumisesta ja pettymyksestä. Lupasin hänelle lisää, mutta halusin nyt nauttia itse katselemisesta. Istuin sängynlaidalle ja levitin jalkani auki. Näin hyvin kuinka Jarkko nai Mirkun peppua. Se oli todella kiihottavaa. Samalla molemmat sekä Jarkko että Mirkku näkivät kuinka hieroin omaa pilluani. Se litisi irstaasti, kun hieroin klitoristani ja annoin illan toisen orgasmin kasvaa sisälläni ja purkautua ulos. Näky selväsi kiihotti Jarkkoa, joka päästi siemenensä Mirkun sisään. Hän käänsi Mirkun selälleen matolle ja imaisi Mirkun klitan suuhunsa. Mirkku suorastaan nyyhkytti tullessaan nopeasti Jarkon suuhun.
Olisikohan jo suihkun aika?
20.09.2022 20:17
Jatko:
Jarkko+totteli+Mirkun+käskyä.+Toinen+nänni+oli+hänen+suussaan+ja+toista+nänniä+hän+nipisteli+ja+venytteli+sormissaan.+Jarkko+suorastaan+tärisi+kiihkosta,+eikä+pystynyt+enää+odottamaan+kauempaa.+Hän+avasi+housunsa+ja+suorastaan+paiskasi+Mirkun+ison+vuoteen+reunalle.+Hän+levitti+Mirkun+jalat+aivan+auki+ja+työntyi+lähes+väkivaltaisesti+Mirkun+sisään.+”OI,+niin+tiukka+pillu!”+Jarkko+huudahti.+Hän+nussi+Mirkkua+suorastaan+raivokkaasti.+Nousin+itse+ylös+ja+menin+heidän+luokseen.+Katselin+ihaillen,+kuinka+Jarkon+kova+kalu+kulki+sisään+ja+ulos+Mirkun+litisevässä+pillussa.+Vein+toisen+käteni+heidän+väliinsä+ja+hieroin+kevyesti+Mirkun+pientä,+kovaksi+paisunutta+klitorista.+Mirkku+ei+tarvinnut+kuin+muutaman+pyöräytyksen+ennen+kuin+hänen+ensimmäinen+orkkunsa+purkautui+ulos+valtavalla+ulinalla.+Jarkko+saavutti+oman+huippunsa+vain+muutama+työntö+myöhemmin+ja+roiski+lastinsa+Mirkun+vatsalle.+Suutelin+Mirkkua+kiitokseksi:+”Olet+upea,+ihana.”
11.09.2022 18:57
Toivottavasti+menee+onnittelut+perille
11.09.2022 18:51
1 / 1