Vapaa kuvaus

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä." "Lahjattomat luovuttaa, olkaamme siis ammattilaisia ja vääntäkäämme väkisin." vonperala@suomi24.fi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

7

Kommenttia

39

1. Tohon Salmelaisen taitoihin. Ei se 4-1 maali ihan kädettömältä onnistu.
    Edelleen ihmetyttää noi käsitykset jäähyjen kalastelusta. Luulisi sen olevan helpompaa/järkevämpää kaatuilla silloin, kun vastustajan pelaaja on ns. iholla kiinni. Tuskin se Favorin niin sokee/tyhmä on, että tommoseen menis. Joten kerta Salmelaisen kaatumiset ei ratkaissut peliä IFK:lle niin asiasta voisi pitää pienempää meteliä. Sen sijaan voisi keskittyä puhumaan pelin ratkaisu tilanteista.

No Perjantaina on uusipeli Hämeenlinnassa. Mielenkiinnolla odotan miten tulee käymään. Runkosarjassa molemmat voittivat kotonaan pelatut ottelut.
  2. Tämä palsta tuntuu pursuavan tietäjiä asiasta mistä ei tiedä mitään. Täältä palstalta on saanut lukea jo pitkään, että NHL alkaa ensi viikolla. Ei vaan ole vielä sitä viikkoa tullut. Toki joku "tietäjä" sen ehkä jossain vaiheessa "tietää". Itse en jaksa enää uskoa, että NHL alkaisi tämän kevään aikana. Saatan myös olla väärässä (ei olisi ensimmäinen kerta).

The Sports Network Of Canada kertoo, että Tiistaina NHL-liigan komissaari Cary Bettman ilmoittaa lehdistötilaisuudessa New Yorkissa NHL-kauden peruuntumisesta.

Mielenkiinnolla odotan tuleeko em. ilmoitusta vai ei.