Vapaa kuvaus

Reipas ja iloinen tyttöihminen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Hei,minulla on myös hermopinne ranteissa.Hermokuvauksissa pinteet kyllä näkyy.Vasen ranne on jo leikattu ja oikean käden leikkuuseen menen piakkoin.
    Vasen ranne olikin pahempi,sormet puutui,ja öisin oli inhottavia puutumisia joihin heräsin,ja rannetta särki muutenkin.Oikea käsi taas ei ole niinkään paha,mutta hyvä kai sekin on pian hoitaa ettei tila pahene.
    Sairaslomaa oli 4 viikkoa,ja sinä aikana kättä piti jumpata.Kyllähän se arpikohta erilaiselta tuntuu mutta puutuminen on hävinnyt.
    Minulla oli oireita noin puoli vuotta,työkavereilleni oli tehty sama operaatio ja äidilleni,siksi aloin heti epäillä sitä ja lääkäri laittoi minut hermokuvauksiin.Siinähän se selvisi sitten.Leikkaus kesti ehkä 15 minuuttia,valmisteluineen ehkä 35min,että siinä ei kyllä kauan kestä.Ja tunnissa jo pääsin kotiin.Olihan se aluksi kipeä,mutta venyttely ym auttaa siihen.Näitä tapauksia on tosiaan nykyisin paljon.Minusta nämä kyllä aika hyvin todetaan ja osataan hoitaa.Minä odottelen 3 viikkoa toiseen leikkuuseen,kauhistuttaa kun se on oikea käsi,ei voi tehdä oikeen mitään!Mutta täytyy vaan kestää!Tsemppiä sullekin operaatioihin!T:Tinppu