Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Tri-is.eli.Triceratops
profiilit
Tri-is.eli.Triceratops
Tri-is.eli.Triceratops
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
165
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pupujussit vois niiku valita, kumpi kiinnostaa enämpi. Mitähä alalla on niiku tapahtunu, ku tarjouksessa pookkanat on halvempii ku potut, ja sit pookkanat on hirveen suurii?
Latvias on muuten luonnos villii pookkanoi, ja ne on kyl umpisnadii, mut tuoksuu samalta ku kesytki pookkanat. Latvialaine herkku on ābolu un brūkleņu ievārījums eli omppu-puolukkahillo. Soon mustki suurherkkuu vaaleella leivällä tai jätskin kaa.
10.03.2024 13:40
Mummielestä kiinnostava aihe vois olla avomaakurkkujen ja pokkanoitten viljely.
10.03.2024 13:22
Joo, mul onki yks kaveri samalta niiku ajalta ja sennimi on Dino. Ei sekään oo jäisehtiny koskaan. Meil jo silloin liituajan lopulla ei ollu sellasta impesillii tapaa.
10.03.2024 13:17
Mua kyl piristi herkku savupalvigryynimakkara herkku savukyljen ja pottumuussin kera. Ennen ne oli arkeeki, mut nykysin niiton enää harvoin niiku kaupassa.
10.03.2024 13:08
Mä en oo kyl koskaan tassutellu jäällä. Ne jotka tekee sillei, on ihan kahedorgii.
10.03.2024 13:02
Sillo liitukaulen lopussa 65 miljoonaa vuotta sitten, enneku se iso meteoritti posahti ja kamaloitti melkisten kaiken elämän, mulloli kaverina yks sulone tuttokolmisarvipärstä.
Sit kunne herätti mut takas niiku henkiin, mun tarvii kyl myöntää, et mää oon kyl ollu sillei huikentelevaine. Mut ei soo kovasti haitannu, ku ihmistuttopimuset on kans enämpi huikentelevaisii.
On se, ku uutta nuoruutta eläs.
09.03.2024 13:02
Mummielestä nettielikset on enämpi tylsii. Niis vaan räiskitään, paukutellaan, kamaloitetaan ja riilellään. Kaiken mielenkiitosempii on dokumengit ajasta 65 miljoonaa vuotta sitte.
09.03.2024 12:42
Jenna on kyl nii nättii, et mul rupee aina silmii häikäseen. Siks sitä pitääki kattoo aurinko-niiku-klaseil. 🧡
09.03.2024 12:33
Mut siinon vielä ponnisteellisuutta, et suloset ja viksut pimuset jättää kaikki alemmulentunnot ja kompleksit, mitkä on ihan selvää kulttuurimuistumaa ajalta, jollon sovinistisiat pilkkas niiku nättei pimusei.
08.03.2024 15:11
Ei sellastakaan oo, ku esihistoriallisten otusten päivä, mut hyvin on pärjätty ilmannii. Ja sit miestenpäivää mä en vietä, ku mummielestä soon ihan blöödö. Mut naistempäivää mää kyl vietän, ku ne on niin sulosii.
08.03.2024 15:02
Mä en oo kumpikaan, vaan esihistoriallinen kolmisarvipärstä. Eikä meilläpäin käytetä pensaa.
07.03.2024 18:10
Siinon sellane niiku haitta, et pimuskolmisarvipärstät on sukupuuttosyistä harvinaisii, mut noon kaikki vähätki hirveen nättii. Ei niitä noin vain luovuteta, mut avaria saa olla tappelemassa. Ja se on kyl tylsää, kumme tykätään niinku levosta.
06.03.2024 14:54
Määkin tykkään niiku naisista, varsinki naisketuista, niiku elisakettu.
06.03.2024 14:45
Mummielestä useempi palane on niinku herkullisee. Yhlestä palasesta tuppaa jäämään nälkä, ja sit rupee synkisteleen.
06.03.2024 14:37
Leipä on niiku hirveen hyveellistä. Alkujaan me kolmisarvipärstät syötiin ruohoo, mut sit kumme kaupungistuttiin, ruvettiin lounastaan herkkuleipää. Useet leipolot paistaa sellasii niiku rieskamaisii leipii eri viljoista, ja neon kyl kaikki hyvii.
Leipää voi si laaduttaa paistetulla kananvunalla, kinkku- tai kalkkulaviipaleella, herkkujuustolla ja herkkuvihalleksilla.
Mut kyl, jos kaupasta sattuu saamaan, nii mä kyl lounastan herkkupalvigryynimakkaraa, herkkusavupekolin ja ja herkkupottumuussin kera. Ja si jälkkäriks jätskii ja mansulahilloo tai Rumperin pusui.
06.03.2024 14:09
Mummielestä lautasen käyttö on hienosteluu. Tosi kolmisarvipärstä käyttää syömiseen handui. Puuro lounastetaan kourasta ja suoraan kattilasta.
05.03.2024 19:04
Mummielestä kaiken varmempi talven ohittamisen merkki on, ku puullehet ja varvut niiku kellastuu.
01.03.2024 16:48
Se ihan selvästi johtuu 'kamaloitteellisuudesta'.
Määkin ennen luulin, et sairaudet johtuu siitä ja tästä, mut si mä luin vilosohvisti ja sykolokisti Lauri Rauhalan kirjaa, mis selitettiin, ettei sairauksii oo olemassa, vaan noon tiloi, jotka johtuu 'epäsuotuisuudesta'.
Nymmä pystyn selittään kaikki asiat viimusen päälle.
01.03.2024 16:42
Munmmielestä uulistuminen on höppönpöötä, mut onneks sen vaatinen koskee vain ihmisii, niiku sää sanoit. Me kolmisarvipärstät ei oo uulistuttu 65 miljoonaan vuoteen. Me arvostetaan niiku perintei. Ois se kyl kamaleellista, ku pitäs uulistuu.
01.03.2024 16:23
Tosson! (Snadilaisten kielellä. Aikuiset sanoo niiku: "Ole hyvä!")
25.02.2024 23:14
3 / 9