Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

75

Kommenttia

2043

1. Ahaa, ok, siis et edes puhu mistään sielusta alkuunkaan. Puhut fyysisen tason tunteista ja ihmisen mielestä. Siis tarkoitat että keho ja mieli ovat yhdessä mukana parisuhteessa, eikä voi erottaa vain toista niistä, ts. parisuhde on psykofyysinen kokonaisuus. Ok, tämän minä käsitän ja olen samaa mieltä.

Tässä muodostui ongelmaksi se että meillä on omat maailmankatsomuksemme, ja toistelemme omien mestariemme oppeja. Tulee selkeästi esiin se että meillä on ollut täysin eri mestarit ja katsomukset. Hyvin erillaiset katsantokannat omaavat ihmiset joutuvat setvimään ensin että mistä toinen edes puhuu ennekuin mitään keskustelua edes voi käydä.
  2. >>>>Se toisen uhkaksi mieltäminen voi johtaa siihen että teet jotain toiselle säilyttääksesi minuutesi ja tahtosi. Se tarkoittaa eriitäin haurasta minuutta joka hajoaa sirpaleiksi heti jos pienikin asia uhkaa sitä .Eli todennäköisesti et voi koskaan itse eikä toinen voi olla turvallisesti parisuhteessa kanssasi , etteikö siihen parisuhteeseen liittyisi jotain synkempää elementtiä. Sinä edellytät sitä synkempää elementtiä siihen voidaksesi hyvin, koska siitä on tullut ilmeisesti osa identiteettiäsi.>>>>>

Tuo ylipitkä tekstisi nyt on taas lainaus jostain halvasta psykologian kirjasta.. joten kommentoin vain paria kohtaa siitä.
    "Synkempää elementtiä", dark element... kieltämättä kuullostaa hyvin mielenkiintoiselta, pelkästään tuo sana kyllä heti herätti mielenkiintoni.

En jaksa uskoa että tulisi mitään vaaratilanetta, jos se toinen osoittautuisi täysin eri ihmiseksi kuin mitä olen odottanut ja olettanut ja pettyisin häneen suuresti, niin poistaisin vain kaikki tunteeni sitä kohtaan. Siihen menisi sekunti (oikeasti vielä vähemmän), sen jälkeen se ihminen ei merkitsisi minulle enää yhtään mitään, saisi mennä menojaan. Se olisi vain yksi monista niistä kulkijoista joita tiellä menee joka päivä, tuntematon.
    Empaattisuus... olen ollut koko nuoruuteni hyvin empaattinen ja tunteva ja se on tehnyt elämästäni erittäin vaikeaa, mutta muutin sen asian itsestäni ensimmäisenä kun aloitin henkiset harjoitukseni tosissaan. Voin nytkin tuntea empatiaa ym. jos haluan niin tehdä, mutta yleensä en halua, enkä näe mitään syytä sellaiseen.

Siinä että koen sen toisen uhkaksi itseäni kohtaan, siinä voi olla jotain perääkin, pelkään hieman sitä, tai siis se hieman hermostuttaa minua, että miten voimakas vaikutus naisella olisi minuun, siis miten paljon valtaa sillä olisi minun ylitseni, voisiko se hallita minua jollain tavoin. Tämä on kieltämättä epävarmuustekijä. Kuitenkin nyt tässä vaiheessa elämääni olen melko varma että hallitsen tilanteen täysin rautaisen tahtoni voimalla, silti mielessäni on pieni epävarmuus, ja minun henkisellä alallani pienikin epäilys (tai epävarmuus tai epäluottamus itseen) voi osoittautua katastrofaalisen kohtalokkaaksi.
  3. Huomaan nyt että on paljon ihmisiä vastaavanlaisessa tilanteessa kuin minä olen, aivan erillaisia ihmisiä kuin mitä minä olen. Ja on paljon ihmisiä parisuhteessa mutta onnettomia, ilman läheisyyttä. Alkaa näyttää siltä että sellainen todellinen parisuhde mitä minä haen on vain mielikuvitusta, kenelläkään muulla tässä maailmassa ei sellaista ole, eikä ehkä ole ikinä ollutkaan. On vain valheeseen perustuvia liittoja, niissä valehdellaan itselle sekä muille, ulospäin vaan näytellään täydellistä parisuhdetta. Olen siis yrittänyt etsiä jotain mitä ei edes ole olemassa.
    Tuntuu siltä että on aivan turhaa tuhlata aikaansa tälläiseen typeryyteen, varsinkin kun ylimääräistä aikaa ei juurikaan ole hukattavana, ainakaan kovin paljoa. Toiset ovat etsineet sitä koko elämänsä ajan, minä taas olen tosissaan yrittänyt vain muutaman kerran, varmaan alle yhden käden sormilla laskettavan määrän. Onneksi niin vähän. Ei olisi pitänyt yrittää kuin vain yhden ainoan kerran ja jättää suosiolla siihen, siitä eteenpäin se on vain saman asian turhaa jankkaamista. Kaikkia asioita tässä elämässä pitäisi yrittää vain yhden ainoan kerran, eikä koskaan enää. Kaiken tuon ajan mitä hukkaa jonkin mielikuvituksellisen parisuhteen etsimiseen voisi viettää ystävien kanssa hyvässä seurassa, ja kaikkien turhien viestien sijaan mitä turhille ihmiselle lähettelee, voisi kirjoittaa viestejä kunnollisille kavereilleen joiden kanssa on paljon yhteistä, ja jotka aina ymmärtävät mistä puhut koska ovat samalla tasolla kanssasi.
    Katselen nyt vielä tämän kesän vielä avoimin silmiin ympärilleni, mutta jos mitään ihmeitä ei tapahdu, niin sitten palaan henkiselle tielleni takaisin. Tajusin että se aika kun niitä harrastin oli kaikkein parasta aikaa elämästäni, sitä ennen oli kurjaa ja sen jälkeen tylsää, vain sinä aikana koin jännitystä joka päivä, koskaan ei tiennyt mitä seuraavan nurkan takana odottaa.. eikä tiennyt mitä tapahtuu kun sammutan yöllä valot.. Tunsin itseni eläväksi joka päivä, nyt tuntuu kuin olisin joku liikkuva kuollut joka vain toistaa päivittäisiä askareita ulkomuistista, kuin aave joka on jäänyt jumiin maan päälle eikä tiedä että on jo kuollut.
  4. Täytyi oikein tarkistaa että mikä tämä kauramiljönääri-keissi oikein oli, minä kun en seuraa viihdeuutisia tai sosiaalista mediaa ylipäätään. Nyt luin siitä ja nyt näyttäisi että tuo miljonääri on tehnyt tosi isoja virheitä heti alusta lähtien, ensimmäinen oli että tapasi naisen tinder-sovelluksesta.... ja siitä vaan huonompaan suuntaan meni. Ihmettelen että miljonääritason henkilö voi tehdä noin isoja virheratkaisuja. Olisi pitänyt omaa elämää hoitaa samalla kurinalaisuudella kuin hoiti bisneksiään.

____________________________________________________________________________________________
    "suhde on ollut paljon otsikoissa. Alle vuoteen mahtuu tapaaminen, kihlautuminen, häät ja nyt myös avioerohakemus.

Salamana alkanut romanssi alkoi kehittymään helmikuussa, kun ----------- ------ -------- löysivät toisensa Tinder-deittisovelluksen kautta. Marraskuussa he kertoivat Me Naisten haastattelussa puhuneensa jo samana iltana pitkään puhelimessa.

Ensimmäisen kerran pari tapasi kasvotusten helmikuun lopussa Helsingin Kaivopuistossa. Treffien jälkeen parin suhde on edennyt nopeasti.
    -------- ja --------------- hehkuttivat onneaan marraskuussa.
    -------- mukaan hän ei tiennyt tulevan aviomiehensä taustoista mitään, kun pari tapasi ensimmäisen kerran. Hienosta puvusta ja näyttävästä autosta pystyi kuitenkin päättelemään, ettei rahasta ainakaan ole pulaa.

Huhtikuussa suhde harppasi, kun pari kihlautui Monacossa. Me Naisten haastattelussa molemmat vakuuttivat, että sen jälkeen oli tarkoitus edetä hitaasti. Toisin kuitenkin kävi, sillä avioliittoon pari asteli vain kuukautta myöhemmin.

Kaura­miljonääri ----------- ------------vaimo eroavat – tällainen on avio­ehto

Onnekasta yhteiseloa kesti kesän yli. Kuukausien aikana pari ehti matkustaa, ostella luksusvaatteita ja elää leveää elämää.

Kesän jälkeen ---------------- varainhoitaja ilmoitti, että rahaa oli palanut neljässä kuukaudessa 700 000 euroa. Osa rahasta meni kultaisiin Cartierin kihlasormuksiin, ja myöhemmin hankittuun vihkisormukseen.

Joulukuussa uutisoitiin ------- rikostaustasta. Hänet on tuomittu lukuisista rikoksista, kuten varkauksista.
    Julkisuuteen tuli tieto, että ------- on tuomittu muun muassa Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa vuonna 2021 neljän kuukauden ehdolliseen vankeuteen kavalluksesta. Hän oli vuosien 2018–2019 aikana työskennellyt K-marketin kassalla, jonka aikana hän oli tuomion mukaan anastanut pohjakassasta yli 5 500 euroa.

– En kommentoi mitään muuta kuin että olen nuorempana mokannut asiani. Aviomieheni ei liity näihin mitenkään. Nämä ovat tapahtuneet kauan ennen kuin olen tutustunut häneen

Viimeisin tuomio on tämän vuoden tammikuulta, kun ----- tuomittiin Länsi-Uudenmaan käräjäoikeudessa lukuisista varkauksista ja näpistyksestä. Hän oli tuomion mukaan loppuvuoden 2022 ja alkuvuoden 2023 aikana anastanut Espoon ja Helsingin Stockmann-tavarataloista tuhansien eurojen edestä tuotteita.

Itsenäisyyspäivänä lentokentälle saapuneet ---------- eivät silloin halunneet kommentoida rikostaustaan liittyviä asioita.

selvityksen mukaan --------- on kymmeniä tuhansia euroja ulosotossa. Ulosottoja on pääasiassa perintäyrityksille, pankeille ja esimerkiksi Kansaneläkelaitokselle. Hänellä ei tuolloin ollut ulosmitattavaa omaisuutta, joten hänellä todettiin varattomuusaste.

-----------------n tuore vaimo on kymmenien tuhansien eurojen veloissa – viimeisin varkaus alkuvuodesta

Tiistaina 12. joulukuuta ----------ja -------- jättivät yhdessä avioerohakemuksen Helsingin käräjäoikeuteen.

---------------- ei halunnut kommentoida avioeroaan enää enempää."