Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
75
Kommenttia
2043
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ahaa, ok, siis et edes puhu mistään sielusta alkuunkaan. Puhut fyysisen tason tunteista ja ihmisen mielestä. Siis tarkoitat että keho ja mieli ovat yhdessä mukana parisuhteessa, eikä voi erottaa vain toista niistä, ts. parisuhde on psykofyysinen kokonaisuus. Ok, tämän minä käsitän ja olen samaa mieltä.
Tässä muodostui ongelmaksi se että meillä on omat maailmankatsomuksemme, ja toistelemme omien mestariemme oppeja. Tulee selkeästi esiin se että meillä on ollut täysin eri mestarit ja katsomukset. Hyvin erillaiset katsantokannat omaavat ihmiset joutuvat setvimään ensin että mistä toinen edes puhuu ennekuin mitään keskustelua edes voi käydä.
28.03.2024 23:09
tässä sitä väkivaltaista metallia teille, sisältää vihaisia naisia....
google:
Arch Enemy - Sunset Over The Empire (OFFICIAL VIDEO)
ARCH ENEMY – Handshake With Hell (OFFICIAL VIDEO)
28.03.2024 19:48
Hahhahhahhaaa! Tämä oli kyllä paras kommentti mitä tähän asti on tullut.... Tuo on täyttä huumoria alusta loppuun asti.. jokien ennallistamiset ja kaikki, hahaa!
Mutta jos kuitenkin vakavasti kommentoisin, niin sanoisin, että se minkä yleisö näkee jostain asiasta on täysin eri asia kuin se todellisuus mikä sisäpiirillä on, niillä joilla on tieto.
Tuo kuvauksesi shamanismista on se näkemys minkä oppikirjoista löytää, ja pätevä sinänsä silloin siihen aikaan kun asuttiin luonnossa pienissä heimoissa, shamaani oli heimon tärkein jäsen, päällikköäkin tärkeämpi, ja yleisölle täytyi järjestää näytöksiä jotta kansa saa huvinsa ja on tyytyväinen, yhtälailla rituaalilla oli tietysti henkinen merkityskin. Nykyaikainen ja todellinen shamanismi on henkistä ja henkilökohtaista, ei tarvita rumpuja, ei edes metsää välttämättä.Voi olla vaikka kaupunkishamaani joka asuu kerrostalossa, ilman luontoa tai eläimiä, ehkä hieman vaativampi päästä oikeaan mielentilaan, mutta mahdollista. Kyse on henkilökohtaisesta henkisestä matkasta.
28.03.2024 19:44
>>>>Se toisen uhkaksi mieltäminen voi johtaa siihen että teet jotain toiselle säilyttääksesi minuutesi ja tahtosi. Se tarkoittaa eriitäin haurasta minuutta joka hajoaa sirpaleiksi heti jos pienikin asia uhkaa sitä .Eli todennäköisesti et voi koskaan itse eikä toinen voi olla turvallisesti parisuhteessa kanssasi , etteikö siihen parisuhteeseen liittyisi jotain synkempää elementtiä. Sinä edellytät sitä synkempää elementtiä siihen voidaksesi hyvin, koska siitä on tullut ilmeisesti osa identiteettiäsi.>>>>>
Tuo ylipitkä tekstisi nyt on taas lainaus jostain halvasta psykologian kirjasta.. joten kommentoin vain paria kohtaa siitä.
"Synkempää elementtiä", dark element... kieltämättä kuullostaa hyvin mielenkiintoiselta, pelkästään tuo sana kyllä heti herätti mielenkiintoni.
En jaksa uskoa että tulisi mitään vaaratilanetta, jos se toinen osoittautuisi täysin eri ihmiseksi kuin mitä olen odottanut ja olettanut ja pettyisin häneen suuresti, niin poistaisin vain kaikki tunteeni sitä kohtaan. Siihen menisi sekunti (oikeasti vielä vähemmän), sen jälkeen se ihminen ei merkitsisi minulle enää yhtään mitään, saisi mennä menojaan. Se olisi vain yksi monista niistä kulkijoista joita tiellä menee joka päivä, tuntematon.
Empaattisuus... olen ollut koko nuoruuteni hyvin empaattinen ja tunteva ja se on tehnyt elämästäni erittäin vaikeaa, mutta muutin sen asian itsestäni ensimmäisenä kun aloitin henkiset harjoitukseni tosissaan. Voin nytkin tuntea empatiaa ym. jos haluan niin tehdä, mutta yleensä en halua, enkä näe mitään syytä sellaiseen.
Siinä että koen sen toisen uhkaksi itseäni kohtaan, siinä voi olla jotain perääkin, pelkään hieman sitä, tai siis se hieman hermostuttaa minua, että miten voimakas vaikutus naisella olisi minuun, siis miten paljon valtaa sillä olisi minun ylitseni, voisiko se hallita minua jollain tavoin. Tämä on kieltämättä epävarmuustekijä. Kuitenkin nyt tässä vaiheessa elämääni olen melko varma että hallitsen tilanteen täysin rautaisen tahtoni voimalla, silti mielessäni on pieni epävarmuus, ja minun henkisellä alallani pienikin epäilys (tai epävarmuus tai epäluottamus itseen) voi osoittautua katastrofaalisen kohtalokkaaksi.
28.03.2024 18:57
Henkisiä asioita voi verrata fyysisen maaiman asioihin vertaamalla niitä urheilulajeihin, kristinusko on hidasta mukavaa kävelyä ilman mitään haasteita, eikä haittaa jos et edes viitsi kävellä. Katolilaisuus on hieman vaativampaa, juostaan pitkää matkaa. Ordotoksisuus on vielä vaativampaa siinä juostaan maratoonia ja maaliin tullaan henkihieverissä. New age-hömppä on jossain noiden edellisten välillä.Todellinen puhdasoppinen shamanismi konkretian tasolla on kuin huimapäistä vuorikiipeilyä maailman korkeimmille huipuille jota vain yllytyshullut tekevät todistaakseen jotain itselleen, luonnonvoimat voivat heittää sinut pois rinteeltä milloin tahansa aivan yllättäen, koskaan et tiedä mitä tapahtuu ja selviätkö enää ikinä takaisin maan pinnalle vuoren rinteiltä.
Harrastajien henkinen ja fyysinen sietokyky täytyy myös olla suhteessa urheilijan valitsemaan lajiin. Jokainen voi sitä miettiä itsekseen että minkä tasoinen "urheilu" itselleen sopii parhaiten henkisesti.
28.03.2024 17:57
Olet väärässä. Tai en nyt ihan tietä mitä sillä "henkellä" ajat takaa, mutta ainakaan sielu se ei ole mitä kuvailet, ehkä kyseessä onkin joku pullon henki tms.. Pistät kaikki mahdolliset käsitteet yhteen nippuun ja puhut vielä rakkaudesta siihen päälle.... erittäin sekavaa.
Ruumis haudataan maahan ja sielu jatkaa olemassaoloaan, sillä hetkellä henki ja ruumis on erotettu. Ja jotkut taitavat ihmiset voivat ne erottaa myös kehon vielä ollessa elossa, ja palauttaa myöhemmin yhteen. Myös pysyvä erotus on mahdollista, jolloin kumpikin jatkaa elämäänsä erillisinä. Henki tai sielu ei sijaitse ruumiin sisällä vaan sen ulkopuolella, ja se on vain osittain kosketuksissa ruumiiseen.
Sielut eivät harrasta parisuhteita, sielu on erillinen muista olennoista ja maailmasta, yksilö.
28.03.2024 17:34
"Sielunkumppani" on niin vanhentunut käsitys että käsitteenä se pitäisi lakkauttaa. Lähinnä kuullostaa vitsiltä nykyaikana, kun ihmisillä ei edes ole sielua enää.
Tämmöisiä voi olla ollut joskus, ehkä vieläkin tapauksia voi löytyä 0.01% pariskunnista, mutta on erittäin epätodennäköistä että tuollaista tapahtuu. Asia on enemmän ihmisten omassa päässä ja mielikuvituksessa, luultavasti yleensä naisen mielikuvituksessa ja mies vaan myötäilee, koska pitää olla todella tyhmä mies joka vastaa ettei tunne olevansa "sielunkumppani" jos nainen kysyy sitä siltä... Kuinka paljon on näitä tarinoita että" luulin löytäneeni "sielunkumppanin" mutta se olikin roisto ja huijasi ja petti minua" jne.... Todennäköisesti kyseessä voi olla jotain hormonaalisia toimintoja ja vaikutuksia, yhdistettynä hyvään mielikuvitukseen sekä siihen että mies myötäilee kaikkea mitä nainen ikinä sanoo ja on samaa mieltä.
28.03.2024 17:05
Hankala kysymys, ja monimutkainen vastaus. Vaatisi laajemman selvityksen kaikista niistä ominaisuuksista mitä naisilla on, ennenkuin pystyisin vastaamaan. Mutta lyhyesti sanottuna "kotkotus ja motkotus", kaikesta valitus, pinnallisuus, vapaamielisyys, ylimielinen suhtautuminen miehiin, egoistisuus ja opportunistisuus, pidetään miehiä itsestäänselvyytenä, ja se asenne että aina miehiltä saa kaiken mitä nainen haluaa ja tarvitsee. Uskoo siihen että on jotain ainutlaatuista maailmassa.
Varmaan löytyisi kymmeniä asioita lisää tähän listaan, en vaan nyt jaksa miettiä asiaa tämän tarkemmin.
28.03.2024 16:56
Henkistä hyvinvointia ja kokonaisvaltaista hyvinvointia ehkä kyllä lähtisin hakemaan jostain ihan muusta suunnasta.
28.03.2024 16:45
Tuossa tiivistit olennaisen yhteen lauseeseen, juuri tuota asiaa olen nyt alkanut miettimään, että teinkö ison virheen kun jätin ""normaalin"" elämän väliin. Mutta tajusin että nyt on myöhäistä enää asiaa alkaa korjaamaan ja täytyy vaan jatkaa sillä tiellä minkä nuorena valitsi.
Kiinnostukseni kohdistui pääasiassa shamanismiin ja okkultismiin. Kerroin siitä tarkemmin puolessa välissä keskustelua. Ei uskontoja eikä lahkoja, vain henkilökohtainen polku.
28.03.2024 16:43
Näyttääpäs kommenttini nyt hermostuttavan sinua voimakkaasti. Ehkä alitajuisesti tiedät että se on totta. Jos sinä tutkisit hieman muitakin historiankirjoja kuin "feminismin vuosisata" niin saattaisit tietää että kommenttini perustuu muinaishistorian tutkijoiden mielipiteisiin. Voi olla että ilmaisin asian huonolla tavalla (em. ala-arvoista), mutta en vaan osaa sitä sen nätimmin sanoa. Enkä oikeastaan välitä.
28.03.2024 00:46
Taas hienoja sanoja vanhalta sielulta.
Paljon kiitoksia niistä. Toivon menestystä elämääsi
28.03.2024 00:34
Shamanismi ja okkultismi. Kerroin siitä tarkemmin puolessa välissä keskustelua. Ei uskontoja eikä lahkoja, vain henkilökohtainen polku, yksin kuljettava.
28.03.2024 00:30
Huomaan nyt että on paljon ihmisiä vastaavanlaisessa tilanteessa kuin minä olen, aivan erillaisia ihmisiä kuin mitä minä olen. Ja on paljon ihmisiä parisuhteessa mutta onnettomia, ilman läheisyyttä. Alkaa näyttää siltä että sellainen todellinen parisuhde mitä minä haen on vain mielikuvitusta, kenelläkään muulla tässä maailmassa ei sellaista ole, eikä ehkä ole ikinä ollutkaan. On vain valheeseen perustuvia liittoja, niissä valehdellaan itselle sekä muille, ulospäin vaan näytellään täydellistä parisuhdetta. Olen siis yrittänyt etsiä jotain mitä ei edes ole olemassa.
Tuntuu siltä että on aivan turhaa tuhlata aikaansa tälläiseen typeryyteen, varsinkin kun ylimääräistä aikaa ei juurikaan ole hukattavana, ainakaan kovin paljoa. Toiset ovat etsineet sitä koko elämänsä ajan, minä taas olen tosissaan yrittänyt vain muutaman kerran, varmaan alle yhden käden sormilla laskettavan määrän. Onneksi niin vähän. Ei olisi pitänyt yrittää kuin vain yhden ainoan kerran ja jättää suosiolla siihen, siitä eteenpäin se on vain saman asian turhaa jankkaamista. Kaikkia asioita tässä elämässä pitäisi yrittää vain yhden ainoan kerran, eikä koskaan enää. Kaiken tuon ajan mitä hukkaa jonkin mielikuvituksellisen parisuhteen etsimiseen voisi viettää ystävien kanssa hyvässä seurassa, ja kaikkien turhien viestien sijaan mitä turhille ihmiselle lähettelee, voisi kirjoittaa viestejä kunnollisille kavereilleen joiden kanssa on paljon yhteistä, ja jotka aina ymmärtävät mistä puhut koska ovat samalla tasolla kanssasi.
Katselen nyt vielä tämän kesän vielä avoimin silmiin ympärilleni, mutta jos mitään ihmeitä ei tapahdu, niin sitten palaan henkiselle tielleni takaisin. Tajusin että se aika kun niitä harrastin oli kaikkein parasta aikaa elämästäni, sitä ennen oli kurjaa ja sen jälkeen tylsää, vain sinä aikana koin jännitystä joka päivä, koskaan ei tiennyt mitä seuraavan nurkan takana odottaa.. eikä tiennyt mitä tapahtuu kun sammutan yöllä valot.. Tunsin itseni eläväksi joka päivä, nyt tuntuu kuin olisin joku liikkuva kuollut joka vain toistaa päivittäisiä askareita ulkomuistista, kuin aave joka on jäänyt jumiin maan päälle eikä tiedä että on jo kuollut.
27.03.2024 18:53
>>>>>Naiset jos ketkä näkevät, että jotkut miehet eivät
osaa olla maskuliinisia olematta toksisia.>>>>>
Millä tapaa sitten mies voi olla mies olematta myrkyllinen..? Lähtökohdiltaan jo melkoisen huvittava aihe. Minulla ei oikeastaan ole aavistustakaan että mitä tarkoitat.
Voisitko listata erikseen ne maskuliiniset ominaisuudet jotka ovat hyväksyttäviä, ja sitten maskuliiniset ominaisuudet jotka ovat toksisia?
27.03.2024 18:28
Kiitos kirjoittajalle, tämä kommentti oli täyttä asiaa alusta loppuun asti.
Seksin tuputtaminen nuorille on vakava asia, ja se on järjestelmällistä toimintaa. Nuorison päähän on saatu ajatusmalli ettei millään mitä tekee ole mitään väliä, ja on sitä parempi ihminen mitä useampia seksikumppaneita heillä on ollut.
Joskus useita vuosia sitten oli jossain nuorille suunnatussa seksuaalineuvonnassa kerrottu kysymyksiin täysin vääriä vastauksia, joista oli saanut käsityksen ettei seksiä harrastettaessa tarvitse ollenkaan suojautua.
>>>Itse sain kuvan, että Darkness haluaa läheisyyttä, kosketusta ja seksi ei ole se tärkeä. Hän ei pidä seksin ostosta tai tms. On ihan eri asia kosketus ja läheisyys. >>>>
Aivan oikein joka sana. Toki seksi kuuluu parisuhteeseen, ilman sitä ei ole parisuhdetta. Mutta pääasia on se läheisyys. Sekä fyysinen että henkinen.
>>>>Onko pakko tunkea sitä seksiä joka rakoon!!>>>>
Loistavasti sanottu! Tuosta voisi tulla uusi lentävä lause..
27.03.2024 01:26
Tuo kaikki kuullostaa erittäin kurjalle.... aivan kuin itse olisin kirjoittanut nuo jutut...
27.03.2024 01:05
Tuossa viestissä oli niin paljon asiaa että puolet meni minulta ohi..
>>>>>Vaikka sisustusratkaisut, ne ovat kompromisseja. >>>>
Minun talo, ei kompromisseja.
>>>>>aloittaja nimenomaan kaipaa tämäntyypistä selkeää roolijakoa suhteessa >>>>
En kaipaa, vaan vaadin. Se on itsestäänselvyys. Nainen ei kykene miehen töitä tekemään, niin nainen tekee ne työt mihin pienillä kätösillään pystyy... eikö ole melko loogista vai mitä.
>>>Sitoumista todennäköisesti odottaa ja edellyttää kumpinkin, mutta se tarkoita sitä että suhde saa olla hallitseva ja kontrolloiva, henkisesti rajoittava, >>>
Onko liian rajoittavaa jos kieltää naiselta vieraissa käynnit? Sen voi olla aika vaikeaa lopettaa niitä tinder treffejä mitä se harrastaa, saattaa kokea itsensä henkisesti rajoitetuksi kun ei pääse "toteuttamaan itseään".
>>>erimielisyyksiä ei ratkota väkivallalla, huutamalla tai alistamalla toinen henkisesti>>
Minun ei tarvitse huutaa tai käyttää väkivaltaa, en pidä väkivallasta yhtään. Yleensä olen puhelias, ja puhun asiat halki, ehkä joskus ääntä hieman korottaen.... Mutta jos tulee tositilanne niin menen hiljaiseksi, ja kun katson silmiin niin kohde hiljenee myös. Kuoleman läheisyys pistää suun kiinni.
Siihen asti voisin esittää ihan tavallista ihmistä, mutta tuon jälkeen nainen tietäisi etten ole.
Eri asia on sitten että pakenisiko se pian eikä tulisi enää takaisin...
27.03.2024 00:57
Ei ole oikein minun juttuni nuo helluntait tms. ja kirkon ovista en sisään kovin helpolla kulje. Enkä ole veli nöyrämieli... kaikkea muuta.
muuten kyllä saattaisi toimiakin jonkun toisen kohdalla, en yhtään epäile.
26.03.2024 23:32
Täytyi oikein tarkistaa että mikä tämä kauramiljönääri-keissi oikein oli, minä kun en seuraa viihdeuutisia tai sosiaalista mediaa ylipäätään. Nyt luin siitä ja nyt näyttäisi että tuo miljonääri on tehnyt tosi isoja virheitä heti alusta lähtien, ensimmäinen oli että tapasi naisen tinder-sovelluksesta.... ja siitä vaan huonompaan suuntaan meni. Ihmettelen että miljonääritason henkilö voi tehdä noin isoja virheratkaisuja. Olisi pitänyt omaa elämää hoitaa samalla kurinalaisuudella kuin hoiti bisneksiään.
____________________________________________________________________________________________
"suhde on ollut paljon otsikoissa. Alle vuoteen mahtuu tapaaminen, kihlautuminen, häät ja nyt myös avioerohakemus.
Salamana alkanut romanssi alkoi kehittymään helmikuussa, kun ----------- ------ -------- löysivät toisensa Tinder-deittisovelluksen kautta. Marraskuussa he kertoivat Me Naisten haastattelussa puhuneensa jo samana iltana pitkään puhelimessa.
Ensimmäisen kerran pari tapasi kasvotusten helmikuun lopussa Helsingin Kaivopuistossa. Treffien jälkeen parin suhde on edennyt nopeasti.
-------- ja --------------- hehkuttivat onneaan marraskuussa.
-------- mukaan hän ei tiennyt tulevan aviomiehensä taustoista mitään, kun pari tapasi ensimmäisen kerran. Hienosta puvusta ja näyttävästä autosta pystyi kuitenkin päättelemään, ettei rahasta ainakaan ole pulaa.
Huhtikuussa suhde harppasi, kun pari kihlautui Monacossa. Me Naisten haastattelussa molemmat vakuuttivat, että sen jälkeen oli tarkoitus edetä hitaasti. Toisin kuitenkin kävi, sillä avioliittoon pari asteli vain kuukautta myöhemmin.
Kauramiljonääri ----------- ------------vaimo eroavat – tällainen on avioehto
Onnekasta yhteiseloa kesti kesän yli. Kuukausien aikana pari ehti matkustaa, ostella luksusvaatteita ja elää leveää elämää.
Kesän jälkeen ---------------- varainhoitaja ilmoitti, että rahaa oli palanut neljässä kuukaudessa 700 000 euroa. Osa rahasta meni kultaisiin Cartierin kihlasormuksiin, ja myöhemmin hankittuun vihkisormukseen.
Joulukuussa uutisoitiin ------- rikostaustasta. Hänet on tuomittu lukuisista rikoksista, kuten varkauksista.
Julkisuuteen tuli tieto, että ------- on tuomittu muun muassa Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa vuonna 2021 neljän kuukauden ehdolliseen vankeuteen kavalluksesta. Hän oli vuosien 2018–2019 aikana työskennellyt K-marketin kassalla, jonka aikana hän oli tuomion mukaan anastanut pohjakassasta yli 5 500 euroa.
– En kommentoi mitään muuta kuin että olen nuorempana mokannut asiani. Aviomieheni ei liity näihin mitenkään. Nämä ovat tapahtuneet kauan ennen kuin olen tutustunut häneen
Viimeisin tuomio on tämän vuoden tammikuulta, kun ----- tuomittiin Länsi-Uudenmaan käräjäoikeudessa lukuisista varkauksista ja näpistyksestä. Hän oli tuomion mukaan loppuvuoden 2022 ja alkuvuoden 2023 aikana anastanut Espoon ja Helsingin Stockmann-tavarataloista tuhansien eurojen edestä tuotteita.
Itsenäisyyspäivänä lentokentälle saapuneet ---------- eivät silloin halunneet kommentoida rikostaustaan liittyviä asioita.
selvityksen mukaan --------- on kymmeniä tuhansia euroja ulosotossa. Ulosottoja on pääasiassa perintäyrityksille, pankeille ja esimerkiksi Kansaneläkelaitokselle. Hänellä ei tuolloin ollut ulosmitattavaa omaisuutta, joten hänellä todettiin varattomuusaste.
-----------------n tuore vaimo on kymmenien tuhansien eurojen veloissa – viimeisin varkaus alkuvuodesta
Tiistaina 12. joulukuuta ----------ja -------- jättivät yhdessä avioerohakemuksen Helsingin käräjäoikeuteen.
---------------- ei halunnut kommentoida avioeroaan enää enempää."
26.03.2024 23:24
100 / 103