Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
75
Kommenttia
2042
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Unohdin sen sinun tanssikerho-fiksaatiosi. Mielestäni tiputanssien tanssiminen on anti-miehisyyttä, yhtä hyvin voisi pukeutua hameeseen ja pistää huulipunaa naamaansa (kuten erään herrakerhon edustajat tekevät).
>>>>huolehtiessaan itsestään he ikäänkuin alentuvat naisten tasolle? Ja nöyrtyvät naisten edessä? Eivätkö he tee sitä ihan itsensä ja oman mukavuutensa vuoksi, tunteakseen itsensä siistiksi?
Ei tansseissa käyminen tarkoita naisille alistumista? Oletkohan liian ylpeä?>>>>
Kyllä, kyllä, eivät, kyllä on, ja en.
Tai olen tietysti ylpeä siitä mitä olen saavuttanut itseni suhteen henkisellä tiellä, ja se on paljon enemmän kuin mitä sinä tulet saavuttamaan kahdenkymmenen elämän aikana. Joten on hieman vaikeaa olla olematta ylimielinen. Minun valitsemaani henkiseen polkuun kuuluu ylpeys ja itsetietoisuus, voima ja hallinta. Kun taas useimmissa uskonnoissa henkilön itsetunto lytistetään ja hänestä tehdään arvoton roska joka on täysin jumalan armon varassa, ja mikäli jumala ei osoita hänelle armoa niin hänen täytyy vaan hyväksyä kohtalonsa kädet ristissä ja kuolla pois kurjuudessa kärsien, eläen koko elämänsä pimeydessä ilman minkäänlaista tietoisuutta ympäröivästä todellisuudesta ja sen eri tasoista.
26.03.2024 19:21
En tiedä miten musiikkimakuni nyt mihinkään liittyy, mutta se on Death Metal.
>>>>>Täysin avuton olisin. Ei onistuisi katon laitto, muuraus, lattian teko, lämmitysjärjestelmän ja viemäröinnin tekeminen, sähkötyöt, putkien vetäminen jne>>>>>
Olet nyt oivaltanut jotain todella arvokasta, ja olet viisaampi kuin 90% nyky-naisista. Naisilla olisi aika ja paikka nöyrtyä tosiasioiden edessä ja astua alas siltä korkealta alustalta mihin he ovat ylentäneet itsensä. Olisi parempi astua sieltä ihan itse varovasti alas, kuin että putoaa sieltä maahan ryminällä.
Puhut paljon 1800-1900 luvuista, minusta nuo on eilispäivää, ei niinkään sitä historiaa mitä minä tarkoitan. Sanoit että miehillä oli aikaa tehdä keksintöjä jne.. Ei ollut, miehet olivat töissä pelloilla ym. aamusta iltahämärään asti. Ylimystö teki niitä keksintöjä, ja ylimystöön on aina kuulunut myös naisia, heitä ei vaan ikinä kiinnostanut keksiä yhtään mitään.
Minä puhun vuodesta nolla. Miksi naiset eivät heti alussa alkaneet tekemään keksintöjä? ainoa keksintö minkä he tekivät oli h**raaminen ja miesten huijaaminen.
26.03.2024 19:09
Et katso tosi tv-ohjelmia koska et kestä nähdä todellisuutta.
26.03.2024 18:53
Millaisia etuja sinkkuudesta on? Tämä on hyvin kiinnostavaa kun juuri mietin sitä työn määrää mikä parisuhteen löytämiseen menisi, ja nyt selvisi että vielä lisäksi menettäisin jotain etujakin...
En oikein usko siihen että parisuhde ja onnellisuus ovat yhteydessä toisiinsa, en tiedä.
26.03.2024 18:43
Vihdoinkin konkreettinen idea! Siis jos rahalla saa naisen niin sitten mahdollisuudet nousevat kymmeniiin tuhansiin. Tosiaan Etelä-Amerikka, Afganistan, Intia, näissähän on maskuliininen kulttuuri, naiset on jo valmiiksi ohjelmoitu siihen, ja sieltä voisi pienellä sijoituksella saada vaikka miten upean naisen, lisäksi noissa maissa tosiaan on erittäin naisellisen näköisiä naisia. Harmi vaan kun sen suomeen saaminen on erittäin vaikea ja pitkällinen prosessi, kiitos hallituksen. Ainoastaan pakolaisena pääsee suomeen ja saa kansalaisuuden, miltei turha rehellisen ihmisen yrittää tulla tänne. Myönnettäköön että olen tätä jo joku vuosi sitten selvittänyt, totesin aivan liian vaikeaksi. Mutta tämä oli tosiaan ensimmäinen hyvä idea ja konkreettinen ratkaisu ongelmaan.
Paitsi että muistin juuri että näissä vanhoissa kulttuureissa lasten saaminen on äärimmäisen tärkeää, ja normaalia on että on 5-10 lasta perheessä. Täysin epänormaalia olisi olla lapseton etelän kulttuureissa.
26.03.2024 18:41
Kiitoksia.
Kiinnostaisi kuulla tästä lisää, mistä kulttuurista on kyse ja millaiset ongelmat olivat?
Minulle tulisi varmasti ongelmia jos nainen alkaisi tuputtamaan omaa kulttuuriaan minulle.
>>>>> niin meidän ongelmaksi muodostui kulttuurierot ja ne tulivat puolisoni puolelta suvun aiheuttamina paineina. >>>>>
26.03.2024 18:37
Tuossa kuvailemassasi tilanteessa sinä vain katselit vierestä, ymmärrän ettei ole viisasta mennä jollekin testosteronihärälle sanomaan yhtään mitään tuossa tilanteessa, mutta sinulla on puhelin, olisit soittanut poliisille ja ilmoittanut että lapsia pahoinpidellään.
>>>>päätökset ovat sukupuolitettu, mies hoitaa talon, nainen ruoan ja lapset exc.
No jääkiekkoilijoitten ylellisessä maailmassa tuo lienee yleistä? Tai on joillekin ihmisille muutoin . Mutta ei suinkaan kaikille. >>>>>
Mielenkiintoista. Siis jääkiekkoilijoitten ylellisessä maailmassa tuo on sallittua, mutta tavallisille miehille sellainen ei käy. Tavallinen mies pesee pyykit ja siivoaa lattiat ja tiskaa astiat, ja hoitaa lapset, mutta jääkiekkoilijan sitä ei tarvitse tehdä.
Minun taloni on linna ja minä olen siellä kuningas, jos avaan valtakuntani portit ja kutsun sinne jonkun luokseni, se kunnioittaa minua ja sääntöjäni.
Jos nainen asuu luonani niin yksinkertaisia sääntöjä pitää noudattaa. Esim. pitää osallistua talon töihin, älylaitteiden käyttö kielletty talossa, ei huutamista eikä itkemistä, ei alkoholinkäyttöä eikä tupakkaa, ei uskontoja (ainakaan niin että minä joudun niitä näkemään tai kuulemaan). Ei nyt kovin vaikeata pitäisi olla, vai onkohan sittenkin...
26.03.2024 18:32
>>>>>Toki olet varmaan perehtynyt Tolkienin Taru Sormusten Herrasta kertovaan kirjasarjaan ja elokuva trilogiaan , >>>>>>>>>>Mikä hahmo aiot heistä olla? >>>>>
En ole kovin hyvin perehtynyt tuohon sarjaan, mutta olen kyllä nähnyt elokuvat joskus, suosikkini on tietenkin Sauron, hän on koko elokuvan päähenkilö.
26.03.2024 00:11
En usko että menneisyyteen on enää paluuta, paitsi korkeintaan suuren "uuden alun" jälkeen (reset)... jolloin kaiken voi aloittaa tyhjästä uudelleen.
Sosiaalinen media vaikuttaa suoraan nuorison mieleen, ja tietysti muidenkin sen käyttäjien mieleen, sen kautta ohjelmoidaan ajattelumalleja jotka jokainen täysipäinen ihminen muuten näkisi viallisiksi ja vääriksi, mutta sosiaalisen median käyttäjät eivä sitä näe niin.
Jos luet esim. tämän ketjun vastauksia niin terveyteeni puututaan miltei joka viestissä, jos miehellä on jonkinlainen terveysongelma niin se automaattisesti hylätään, se ei sovellu parisuhteeseen. Siitäkin huolimatta vaikka naisella itsellään olisi mitä hyvänsä sairauksia. Vaikka nainen olisi pyörätuolipotilas niin hänen miehellään ei saa olla terveysongelmia, koska miehen pitää palvella tätä kokopäiväisesti. Tämä on nykypäivän todellisuutta.
Ainoa poikkeus sääntöön on se että jos mies sattuu olemaan miljonääri.... silloin se saa olla niin ***tanan sairas kun vaan voi olla!...parempi mitä sairaampi on, kyllä kelpaa... naimisiin mennään heti huomenna.
25.03.2024 23:42
Jaahas, siis kun haluan että parisuhteessa on vanhanaikaiset roolit, selkeästi mies ja nainen, ja ehdottomasti haluan ja vaadin ja oletan että nainen 101% sitoutuu minuun, niin tämä onkin nykyään jotain SBSMA-roolipeliä, niinkö? No vissiin minun sitten täytyy liittyä siihen LBGTZXY-porukkaan jotta voimme pelata perinteisissä miehen sekä naisen rooleissa parisuhteessa. Täytyy vaan hommata mustia nahkavaatteita ja remmejä, ilmeisesti.
Jos se naikkonen asuisi minun talossani, niin se noudattaisi minun sääntöjäni. Jos se ei sille sopisi, niin se hyvin pian lentäisi ovesta pihalle ja tavarat ja vaatteet perässä ulos. Minä en ala mitään naisten juttuja sietämään, se on varma.
Alkaa nyt näyttämään erittäin selvältä että mahdollinen tuleva kumppanini ei tule olemaan suomalainen syntyperältään, se tulee olemaan jostain vanhasta ja arvokkaasta kulttuurista jossa yhä on sivistystä jäljellä.
25.03.2024 22:51
Minkälaista henkisyys sinulle sitten on? Kun se minun harjoittamani henkisyys kerran oli väärää.... Minusta tämä normaali elämä vaan on todella tylsää, en vaan näe tässä kovin paljoa mitään mielekästä tai ihmeellistä. Alkuun halusin löytää vaan vastauksia kaikkeen, ehkä hieman epätoivoisesti, kun uskonnot vaikuttivat vaan hölynpölyltä. Lopulta löysin jotain todellista ja sain vastaukset kaikkeen mitä halusin tietää, mutta vaikka tiesin kaiken, se ei muuttanut yhtään mitään. Jossain vaiheessa en halunnut tietää enää yhtään enempää.
Miten kysymykset voisivat olla vääriä...?
Onko sinulle parisuhde sama asia kuin henkinen polku? Minusta parisuhde on äärimmäinen vastakohta henkisyydelle, niin maallista ja fyysistä kuin vain voi olla. En osaa sanoa millaista se olisi, en tiedä.
Kysymykseni olivat henkilökohtaisia, halusin tietää entisistä elämistäni ja niistä selvisikin paljon, hämmästyttäviä asioita, sain sen henkilön nimen joka olin ollut 1500luvulla,aivan outo nimi minulle, ja löysin sen henkilön historian kirjoista. Ja mm. siihen aikaan olin kiinnostunut kuun vaikutuksista ja ominaisuuksista, kysyin kuusta että mitä siellä on, sain siis vastaukset nopeina mielikuvina mieleeni, en ymmärtänyt sitä vastausta ihan täysin, se oli hyvin yllättävä, ja melkoisen häiritsevä, enkä sitä voi tässä paljastaa.
25.03.2024 22:37
"Työtehtävissä ollut nainen kuoli elokuussa 2022 tapaturmaisesti Turussa, kun kuorma putosi trukin kyydistä naisen päälle.
Miehen mukaan nainen oli ollut oikeassa paikassa eli kuorma-auton lavan takana, kun trukki lähti liikkeelle. yllättäen nainen oli siirtynyt liikkuvan kuorman alle. Oikeudessa mies osannut selittää, miksi nainen oli mennyt kuorman alle.
Oikeuden mukaan trukkia kuljettanut mies oli toiminut huolellisesti ja varmistanut, että trukin lähellä ei ole ihmisiä. Oikeus katsoi, että naisen kuolema ei johtunut miehen huolimattomuudesta, vaan naisen yllättävistä ja ennalta-arvaamattomista liikkeistä.
Käräjäoikeus hylkäsi miehen syytteen kuolemantuottamuksesta.
Oikeus huomioi ratkaisussaan, että onnettomuudessa kuollut nainen oli itsekin saanut perehdytyksen trukin kuormaamiseen. Sen vuoksi trukkia kuljettaneella miehellä oli perusteltu syy luottaa siihen, että nainen ei toimi turvallisuusmääräysten vastaisesti ja lähde yllättäen liikkumaan, kun trukki on käynnissä.
25.03.2024 18:15
Vaikuttaa siltä että selvästi perustat mielipiteesi johonkin mielikuvitukselliseen tulevaisuuteen missä sateenkaariliput liehuu... minä taas katson menneisyyteen, tutkin historiaa, ja muodostan mielipiteeni sen mukaan.
Voit ihan vapaasti osoittaa mielipiteeni vääräksi, ole hyvä ja kokoa reipas naisporukka ja muuta tyhjin käsin keskelle metsää, rakenna sinne talot viemärit sähköt ja yhteiskunta, kun olet valmis ja saanut kaiken pelaamaan sujuvasti niin tule sitten sanomaan minulle niin minä myönnän auliisti että olin väärässä ja koko ihmiskunnan historia oli väärässä (tai että historialliset faktat ei enää päde siitä päivästä eteenpäin).
Väität että historia on vanhentunut käsite. Nyt siis enää ei mies pystykään tekemään yhtään mitään yksin, vaan aina tarvitaan nainen työnjohtajaksi komentamaan sitä, käskemään mitä tehdä ja milloin ja miten... vai tekeekö nainen jopa kenties kaiken miehen puolesta? Ja mies istuu keittiössä ja virkkaa neuleita ja paistaa piparkakkuja... (ps. jos pakko on ja henki ja elämä riippuu siitä niin mies KYLLÄ tarvittaessa PYSTYY virkkaamaan lapasia ja paistamaan kakkuja, ja esimerkiksi lähes 100% huippukokeista on miehiä)
Mitä luulet, kuka pitää yllä nykymaailmaa? Et usko miten nopeasti nykyinen yhteiskunta romahtaisi elleivät miehet sitä ylläpitäisi koko ajan hiki hatussa, ne eivät vaan näy sinun silmiisi koska he tekevät työtä yöllä ja pimeissä kellareissa tunneleissa maan alla, rakennusten huipuilla, purkavat rakennuksia rakentavat uusia, lastaavat isoja kuormia. Tuollaisissa työpaikoissa nainen on vaarallinen itselleen ja vaarallinen muille siellä olijoille.
Ongelmani näyttäisi ilmeisesti suurelta osin olevan se että olen mies kotoisin historiasta, enkä nykyaikainen sukupuoleton lippalakkipäinen ikuinen pikkupoika kotoisin LGBTQWER- fantasiamaasta.
25.03.2024 17:50
Faktat on faktoja, tyhjät puheet ei niitä miksikään siitä muuta.
25.03.2024 17:07
Minä halveksin suuresti juuri tuollaisia miehiä jotka ajavat partansa ja menevät lavatansseihin, tunnen vain absoluuttista halveksuntaa heitä kohtaan. Seuraavaksi varmaan laitetaan vähän poskipunaa ja hajuvettä että miellyttää naisia vielä enemmän.... ja opetellaan laulamaan suomi-iskelmiä värisevällä äänellä...
Juuri tuollaiseen mielistelyyn ja pelleilyyn en ole ikinä valmis, en ole valmis uhraamaan miehuuttani jonkun tiputansseja tanssivan naisen takia. Ikinä en pysty noin alas alentamaan itseäni. En haluaisi elää päivääkään tuollaisena.
25.03.2024 17:01
Siis ideana oli saada mielipiteitä tilanteesta ja ajatuksia siitä tai sen muuttamisesta. Sympatiat ei minua kiinnosta, en ole yhtään sen tyyppinen ihminen. Yleensäkin haluaisin tietää että onko parisuhteen etsiminen edes sen arvoista, kaiken sen työn ja energian ja ajan mitä jos pelkästään parisuhteen etsimiseen kuluisi, saati sitten sen ylläpitoon. Olen jo nyt muutenkin hyvin kiireinen ja rasittunut, ei välttämättä niinkään johtuen työmäärästä vaan heikosta terveydentilastani.
Epäilen siis koko parisuhteen järkevyyttä, suhteessa siihen panokseen mitä sen eteen joutuisi uhraamaan.
En epäile sitä yhtään etteikö minulle löytyisi sopivaa ihmistä parisuhdetta varten tästä MAAILMASTA... todennäköisesti maailmassa olisi 500-1000 minulle täydellisesti sopivaa naista, ehkä jopa enemmänkin. Mutta jos olettettaisiin että vaikkapa jossain Perun etelärannikolla asuu se juuri minulle täydellinen kumppani, niin miten yleensä saan siihen yhteyden ja kuinka saan sen tänne luokseni. Lisäksi meillä ei todennäköisesti edes olisi yhteistä kieltä millä kommunikoida, minä en osaa espanjaa, ja huonolla tuurilla hän saattaisi puhua ainoastaan paikallista alkuperäiskieltä Ketsuaa.
25.03.2024 16:50
Hienosti sanottu!
24.03.2024 23:56
Kyllä, yhteenvetosi näyttää päällisin puolin oikealta. Mielestäni minulla oli kyllä parempi kielellinen ilmaisutaito kuin mitä sinun tekstistäsi tulee ilmi.
adversus solem ne loquitor
24.03.2024 23:55
Henkisyys on henkilökohtaista. Sitä on valoisaa ja synkkää.
Itse en ole mitään henkiparantaja-tyyppiä, en tunne mitään halua parantaa ketään laittamalla käsiäni ylle, tai välittämällä parantavaa energiaa, en ole sellaista koskaan edes kokeillutkaan. Ehkä se olikin vallanhalu mikä minua innosti nuorena, voi ollakin, olisi melko korkeat odotukset jos joltain 22-vuotiaalta mieheltä jotain muuta odottaisi.... Siis siinä oli erittäin korkealentoinen filosofia mukana, mutta motivaatio lähteä "alalle" oli kyllä ne konkreettiset asiat millä pystyi vaikuttamaan ympäröivään maailmaan, ja ihmisiinkin toki. Muista henkisistä asiosta ja uskonnoista tuo konkreettisuus puuttui tyystin, ja ne perustuivat lähinnä vaan omaan uskoon, eikä omaan vahvuuteen ja periksiantamattomuuteen. Tiedän toki että shamanismissa käytetään sieniä ym. jotta päästään matkalle, mutta itse edustin puhdasta koulukuntaa joka ei halua käyttää aineita, kuten urheilussakin on puhtaita urheilijoita jotka ovat valmiita kulkemaan pitkän tien ja käyttämään siihen 10 vuotta aikaansa. Jos minä olisin yhtäkkisesti(huumeita käyttämällä) joutunut näihin tilanteisiin mitä olen kokenut niin olisin nyt joko kuollut tai pysyvästi suljettuna johonkin koppiin, ei minulla olisi ollut mitään valmiuksia kohdata niitä asioita mitä olen kohdannut.
Ehkä voin nyt lyhyesti mainita sen tapauksen minkä jätin aiemmin kertomatta, ja mikä lopetti "urani" tuolla "alalla". Olin saanut kontaktin voimakkaan henkiolennon kanssa toiselta puolelta, ja se oli useita kertoja luonani näkymättömässä tilassa, aistin sen sähköisenä voimakenttänä ja näin ilman väreilevän siinä missä se seisoi. Se näytti minulle asioita suoraan mieleeni ja sain vastauksia kaikkiin kysymyksiini, tosin en aina meinannut ymmärtää vastauksia kun ne olivat hyvin nopeita mielikuvia. Ongelmalliseksi tilanne muuttui kun jossain vaiheessa se otti minut mukaansa toiseen ulottuvuuteen (verhon taakse) ja siellä tapasin olentoja, jotka olivat melko kammottavan näköisiä, ja tämä olento jonka kanssa olin ollut yhteistyössä oli kaikkein hirvittävimmän näköinen olio mitä ikinä pystyn kuvittelemaan, ja sen nähdessäni vain huusin kauhusta. Palasin takaisin ja vain kiersin huoneita ympäri ties miten pitkän aikaa pysähtymättä, ja näin mielessäni sen olennon lähikuvan vielä monen viikon ajan. En halunnut enää olla sen kanssa missään tekemisissä sen jälkeen. Ja toinen juttu oli se että olento oli niin paljon voimakkaampi kuin minä, olin kuin vahaa sen käsissä, se voisi tehdä mitä tahansa eikä minulla ole siinä sanottavaa. Kyllä se vaikutti ystävälliseltä ja totteli minua täällä ollessaan melko hyvin, mutta jospa se olikin vain esitystä sen puolelta, en ehkä voi luottaa siihen täysin. Tuossa vaiheessa olisin täysin seonnut jos en olisi vuosikausia etukäteen valmistautunut kohtaamaan tuntemattoman.
Tämä oli kaikki se mitä voin ikinä saavuttaa tuolla tiellä, sain enemmän kuin halusin ja kaikki sujui juuri niinkuin pitikin, en vaan pystynyt jatkamaan sitä enää tätä pidemmälle.
24.03.2024 23:37
Mitään lääkityksiä minulla ei ole, masennus on ainoa mielenterveysongelmani.
Siis en ole koskaan ollut tyytyväinen tilanteeseeni. Voi tosin olla että minulla on ollut niin paljon muuta tekemistä etten ole kunnolla ehtinyt panostamaan tilanteen korjaamiseen. Luultavasti olisin sen voinut korjata jos olisin keskittänyt täyden huomioni tähän ongelmaan, joka siis on kokonaisvaltainen läheisyyden puute, kyse ei ole vain seksistä, kohtalaisen varmasti sitä saisin jos haluaisin ja jaksaisin lähteä etsimään kohdetta sille.
Kerroin kattavasti henkisestä polustani tuolla toisessa kohtaa. Se tie ei ole pakottanut minua mihinkään, minä itse valitsin sen. Ja jos saisin valinnan tehdä uudestaan niin todennäköisesti tekisin juuri saman valinnan kuin nytkin. Mutta jos en olisi sille tielle lähtenyt, niin varmaankin olisin rakentanut fyysisen maailman elämääni paremmin kuin mitä nyt olen tehnyt.
24.03.2024 23:04
101 / 103