Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

75

Kommenttia

2042

1. Unohdin sen sinun tanssikerho-fiksaatiosi. Mielestäni tiputanssien tanssiminen on anti-miehisyyttä, yhtä hyvin voisi pukeutua hameeseen ja pistää huulipunaa naamaansa (kuten erään herrakerhon edustajat tekevät).

>>>>huolehtiessaan itsestään he ikäänkuin alentuvat naisten tasolle? Ja nöyrtyvät naisten edessä? Eivätkö he tee sitä ihan itsensä ja oman mukavuutensa vuoksi, tunteakseen itsensä siistiksi?
    Ei tansseissa käyminen tarkoita naisille alistumista? Oletkohan liian ylpeä?>>>>

Kyllä, kyllä, eivät, kyllä on, ja en.

Tai olen tietysti ylpeä siitä mitä olen saavuttanut itseni suhteen henkisellä tiellä, ja se on paljon enemmän kuin mitä sinä tulet saavuttamaan kahdenkymmenen elämän aikana. Joten on hieman vaikeaa olla olematta ylimielinen. Minun valitsemaani henkiseen polkuun kuuluu ylpeys ja itsetietoisuus, voima ja hallinta. Kun taas useimmissa uskonnoissa henkilön itsetunto lytistetään ja hänestä tehdään arvoton roska joka on täysin jumalan armon varassa, ja mikäli jumala ei osoita hänelle armoa niin hänen täytyy vaan hyväksyä kohtalonsa kädet ristissä ja kuolla pois kurjuudessa kärsien, eläen koko elämänsä pimeydessä ilman minkäänlaista tietoisuutta ympäröivästä todellisuudesta ja sen eri tasoista.
  2. Vaikuttaa siltä että selvästi perustat mielipiteesi johonkin mielikuvitukselliseen tulevaisuuteen missä sateenkaariliput liehuu... minä taas katson menneisyyteen, tutkin historiaa, ja muodostan mielipiteeni sen mukaan.

Voit ihan vapaasti osoittaa mielipiteeni vääräksi, ole hyvä ja kokoa reipas naisporukka ja muuta tyhjin käsin keskelle metsää, rakenna sinne talot viemärit sähköt ja yhteiskunta, kun olet valmis ja saanut kaiken pelaamaan sujuvasti niin tule sitten sanomaan minulle niin minä myönnän auliisti että olin väärässä ja koko ihmiskunnan historia oli väärässä (tai että historialliset faktat ei enää päde siitä päivästä eteenpäin).

Väität että historia on vanhentunut käsite. Nyt siis enää ei mies pystykään tekemään yhtään mitään yksin, vaan aina tarvitaan nainen työnjohtajaksi komentamaan sitä, käskemään mitä tehdä ja milloin ja miten... vai tekeekö nainen jopa kenties kaiken miehen puolesta? Ja mies istuu keittiössä ja virkkaa neuleita ja paistaa piparkakkuja... (ps. jos pakko on ja henki ja elämä riippuu siitä niin mies KYLLÄ tarvittaessa PYSTYY virkkaamaan lapasia ja paistamaan kakkuja, ja esimerkiksi lähes 100% huippukokeista on miehiä)
    Mitä luulet, kuka pitää yllä nykymaailmaa? Et usko miten nopeasti nykyinen yhteiskunta romahtaisi elleivät miehet sitä ylläpitäisi koko ajan hiki hatussa, ne eivät vaan näy sinun silmiisi koska he tekevät työtä yöllä ja pimeissä kellareissa tunneleissa maan alla, rakennusten huipuilla, purkavat rakennuksia rakentavat uusia, lastaavat isoja kuormia. Tuollaisissa työpaikoissa nainen on vaarallinen itselleen ja vaarallinen muille siellä olijoille.

Ongelmani näyttäisi ilmeisesti suurelta osin olevan se että olen mies kotoisin historiasta, enkä nykyaikainen sukupuoleton lippalakkipäinen ikuinen pikkupoika kotoisin LGBTQWER- fantasiamaasta.
  3. Hienosti sanottu!
  4. Henkisyys on henkilökohtaista. Sitä on valoisaa ja synkkää.
    Itse en ole mitään henkiparantaja-tyyppiä, en tunne mitään halua parantaa ketään laittamalla käsiäni ylle, tai välittämällä parantavaa energiaa, en ole sellaista koskaan edes kokeillutkaan. Ehkä se olikin vallanhalu mikä minua innosti nuorena, voi ollakin, olisi melko korkeat odotukset jos joltain 22-vuotiaalta mieheltä jotain muuta odottaisi.... Siis siinä oli erittäin korkealentoinen filosofia mukana, mutta motivaatio lähteä "alalle" oli kyllä ne konkreettiset asiat millä pystyi vaikuttamaan ympäröivään maailmaan, ja ihmisiinkin toki. Muista henkisistä asiosta ja uskonnoista tuo konkreettisuus puuttui tyystin, ja ne perustuivat lähinnä vaan omaan uskoon, eikä omaan vahvuuteen ja periksiantamattomuuteen. Tiedän toki että shamanismissa käytetään sieniä ym. jotta päästään matkalle, mutta itse edustin puhdasta koulukuntaa joka ei halua käyttää aineita, kuten urheilussakin on puhtaita urheilijoita jotka ovat valmiita kulkemaan pitkän tien ja käyttämään siihen 10 vuotta aikaansa. Jos minä olisin yhtäkkisesti(huumeita käyttämällä) joutunut näihin tilanteisiin mitä olen kokenut niin olisin nyt joko kuollut tai pysyvästi suljettuna johonkin koppiin, ei minulla olisi ollut mitään valmiuksia kohdata niitä asioita mitä olen kohdannut.
    Ehkä voin nyt lyhyesti mainita sen tapauksen minkä jätin aiemmin kertomatta, ja mikä lopetti "urani" tuolla "alalla". Olin saanut kontaktin voimakkaan henkiolennon kanssa toiselta puolelta, ja se oli useita kertoja luonani näkymättömässä tilassa, aistin sen sähköisenä voimakenttänä ja näin ilman väreilevän siinä missä se seisoi. Se näytti minulle asioita suoraan mieleeni ja sain vastauksia kaikkiin kysymyksiini, tosin en aina meinannut ymmärtää vastauksia kun ne olivat hyvin nopeita mielikuvia. Ongelmalliseksi tilanne muuttui kun jossain vaiheessa se otti minut mukaansa toiseen ulottuvuuteen (verhon taakse) ja siellä tapasin olentoja, jotka olivat melko kammottavan näköisiä, ja tämä olento jonka kanssa olin ollut yhteistyössä oli kaikkein hirvittävimmän näköinen olio mitä ikinä pystyn kuvittelemaan, ja sen nähdessäni vain huusin kauhusta. Palasin takaisin ja vain kiersin huoneita ympäri ties miten pitkän aikaa pysähtymättä, ja näin mielessäni sen olennon lähikuvan vielä monen viikon ajan. En halunnut enää olla sen kanssa missään tekemisissä sen jälkeen. Ja toinen juttu oli se että olento oli niin paljon voimakkaampi kuin minä, olin kuin vahaa sen käsissä, se voisi tehdä mitä tahansa eikä minulla ole siinä sanottavaa. Kyllä se vaikutti ystävälliseltä ja totteli minua täällä ollessaan melko hyvin, mutta jospa se olikin vain esitystä sen puolelta, en ehkä voi luottaa siihen täysin. Tuossa vaiheessa olisin täysin seonnut jos en olisi vuosikausia etukäteen valmistautunut kohtaamaan tuntemattoman.
    Tämä oli kaikki se mitä voin ikinä saavuttaa tuolla tiellä, sain enemmän kuin halusin ja kaikki sujui juuri niinkuin pitikin, en vaan pystynyt jatkamaan sitä enää tätä pidemmälle.