Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

75

Kommenttia

2042

1. Näin miehenä kommentoisin että tuossa ongelmana oli se ettei ko. mies pitänyt tämän naisen ulkonäköä/ulkomuotoa millään tapaa viehättävänä, silloin se on vain kaverinainen josta ei vaan olla kiinnostuneita millään tapaa. Jos tuo nainen olisi tajunnut sen, siis joku olisi sen kertonut, olisi hän voinut muuttaa ulkonäköään sillä tavoin että ko. mies olisi yhtäkkiä alkanut kiinnostumaan hänestä. Naisen olisi vaan pitänyt ensin selvittää minkä näköisiä naisia tuo mies pitää viehättävänä.
    Tässä vinkki kaikille naisille: Kun puhutaan miehistä niin voi suosiolla unohtaa nuo tunteet, romantiikat ym. höpinät ja pitää vaan keskittyä konkreettisiin (käsin kosketeltaviin) asioihin.
  2. Haha, ai täältä nyt löytyi se keittiöpsykologi.. kiitos kuitenkin vastauksesta joka oli melko järkevän kuulloinen mutta kovin yleistävä.
    En sanonut olevani yksinäinen tai yksin, olen melko sosiaalinen ja puhun joka päivä useiden ihmisten kanssa, useimmat niistä ovat naisia. Juttelen ihan tuntemattomienkin ihmisten kanssa harva se päivä. Esimerkiksi juuri tänään juttelin neljän eri ihmisen kanssa joista yksi oli täysin tuntematon henkilö. Kolme heistä oli naisia ja yksi mies (se tuntematon). Huolehdin ja huomioin muita ihmisiä joka päivä ja olen sillä tavoin vastuullisessa asemassa ja vastaan yksin kaikesta ja teen päätöksiä. Toki on totta että minulla on se "my way or highway" asenne, mutta olen mies, jos ajattelisin jollain muulla tavoin niin olisinko sitten mikään mies ollenkaan? Ja jos kääntäisin suuntaani kuin tuuliviiri niin en saisi ikinä mitään aikaiseksi. Oikea parisuhde tarkoittaa juuri sitä todellista asiaa, eikä mitään muuta. Mutta siinäkin on ongelmia, eikä ole ihan yksinkertaista minun kohdallani. Varmasti saisin niitä "kadun naisia" joilla on tupakka suupielessä ja oluttölkki kädessä ja tatuointeja keho täynnä, itseasiassa juuri tuon tyyppiset naiset ovat olleet minusta kiinnostuneita mutta minä en ole heistä tippaakaan kiinnostunut. Myönnän että minulla on korkeat kriteerit naisen suhteen, mutta mielestäni ei mitenkään kohtuuttomat. Ulkonäkö on tärkeä,sille ei voi mitään, en vaan ole seksuaalisesti kiinnostunut tyypillisen suomalaisen näköisistä naisista, vaan naisen pitää erottua harmaasta massasta. Suomalaisissa on aika vähän sen näköisiä naisia joista olisin kiinnostunut, ikävä kyllä. Naisen pitää näyttää naiselta. Yleensä kun näen suomalaisen naisen kävelemässä kadulla niin ajatukseni kulkevat sitä rataa että vaan arvailen että onko kyseessä nainen vaiko mies, jos ei ole värikkäitä vaatteita tai käsilaukkua niin aina en vaan pysty arvaamaan että kumpi kyseessä on. Jotta voisi olla jotain seksuaalisia tunteita niin tälläistä analyysia ei pitäisi joutua tekemään ollenkaan. Tunteet eivät ole analyyttisiä ajatuksia, vaan reaktioita. Seksin ostamista en ikinä edes harkitsisi, en tiedä mitään inhottavampaa ajatusta kuin se. Enkä tosin edes tarvitsisi sitä ostaa, olen aika varma että vapaaehtoisia löytyisi ilmaiseksikin. Suurin ongelmani on se että en ole valmis niihin hullutuksiin mitä naiset haluaisivat ja odottavat mieheltä, ja tiedän että mies on naiselle vain hyödyke ja kiinnostava tasan niin kauan kun nainen voi miehestä jollain tavoin hyötyä. Se on yksi elämän tosiasioita, ja minulle aika vaikea paikka hyväksyä, mutta sitä täytyy vaan hyväksyä se että naiset ja miehet ovat erillaisia kaikin tavoin.