Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
77
Kommenttia
2065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näytä minulle edes yksi kuvailemasi kaltainen.
13.04.2024 17:27
Mielenkiintoista. Ja tuo lista varmaan jatkuu ja jatkuu tuosta, kaikki ketkä eivät usko vaadittuja juttuja tai uskovat vääriin asioihin eivät pääse taivaaseen jne...
Ovatko nuo rajoitukset siis peräisin Martti Lutterilta vai?
Kummallista sinänsä kun taas toisaalla jeesuksen sanotaan antavan kaiken anteeksi, ja anteeksiantoa nimenomaan jankataan kokoajan. Mutta nuo erityisryhmät on siis rajattu anteeksiannon ulkopuolelle ilmeisestikin.
13.04.2024 17:00
Olet kyllä ihan oikeassa tuossa. Valitettavasti se on todellisuus täällä.
Täällä näkee sen mitä ihmisen salaisessa mielessä liikkuu, se mitä ne ei puhu kenellekään normaalissa elämässä. Usein juuri ne normaalin elämän tosi mukavalta vaikuttavat ihmiset ovat täällä aivan kauheita, julmia, ja sadistisia. Mielipiteet nyt on vain mielipiteitä, mutta se ihminen siellä taustalla on se mikä on se ongelma, kauhistuttavat olennot joiden kuvailemiseen ihmisyys on aivan väärä sana.
13.04.2024 16:14
MIKÄ V***N ABORTTIKESKUSTELU TÄMÄ NYT MUKAMAS ON?
En jaksa.... ihan sama, olkoot mitä on..
13.04.2024 01:04
Siis lapseton henkilö ei saa neuvoa tuotakaan äitiä siinä miten lapsia kuuluu kasvattaa, pitää vaan hyväksyä ja olla hiljaa, koska eihän lapseton henkilö voi tietää miten lapsia pitää kohdella jotta niistä kasvaa kunnon kansalaisia.
Ruby Franke. "Somevaikuttajan koti paljastui kauhujen taloksi Yhdysvalloissa – Rääkkäsi poikaansa julmasti" "Suosittua perhe-vlogia pitänyt nainen on syytettynä lapsiin kohdistuneesta väkivallasta."
Sanoit tuossa ylempänä että sinulla ei ole oikeutta muodostaa mielipidettäsi jostain, ok, se on sinun asiasi. Ole sitten hiljaa.
Mutta MINULLA kyllä on OIKEUS olla MITÄ TAHANSA mieltä minua huvittaa mistäkin asiasta olla, ja minulla on oikeus SANOA mielipiteeni ÄÄNEEN.
Ja sinulla ei ole siihen yhtään mitään sanomista.
13.04.2024 00:55
>>>Ymmärrän kuitenkin sen ratkaisun vaikka sellaisessa tilanteessa, jos on esim. raiskattu>>
Ok, no minä sanon että minä ymmärrän jonkun ihmisen tappamisen siinä tapauksessa jos toisen kunniaa on loukattu. Se on varmasti vaikea ratkaisu mutta en lähde sitä tuomitsemaan, koska en voi sanoa onko se oikein vai väärin.
>>>En pidä siitä, että kukaan lapseton tulee neuvomaan siinä asiassa miten lapsia kasvatetaan>>>
Ainakaan minä en lähtisi sinua neuvomaan lastesi kasvatuksessa, johtuen kolmesta seikasta; 1. En välitä pätkääkään. 2. En tiedä lapsista juuri mitään. 3. En halua tietää lapsista yhtään mitään.
13.04.2024 00:40
>>> ihminen on äärimmäisen sopeutuvainen eläinlaji, ilman tätä sopeutuvaisuutta ihminen ei olisi tässä sellaisena kuin on.
Suomessa elää kymmeniä tuhansia ihmisiä vailla fyysistä kosketusta >>
Vihdoinkin edes yksi täysijärkinen ihminen täällä! Vihdoinkin!.. Hämmästyttävää, ihailtavaa älykkyyttä... (ja voin jo heti heittää arvauksen että olet mies). Jotenkin kun täällä keskustelee näitten muitten (vajakkien) kanssa niin alkaa tuntumaan kuin olisi jossain autiolla saarella yksinään ilman (järjen) valoa näkyvissä.
Sanoisin niin että on satoja tuhansia suomalaisia ilman fyysistä kosketusta, eivätkä ne näy missään tilastoissa ikinä.
Jotta voisin uskoa sen ettei lapsi selviä hengissä ilman fyysistä kosketusta niin minun pitäisi nähdä se itse, ts. olisi joku tutkimuskohde joka on kuollut kun ei ole "saanut" kosketusta. Silti olisi vaikea uskoa...
On ollut lapsia jotka ovat eläneet eläinten seurassa ja käyttäytyivät kuin eläimet, no ehkäpä ne eläimet (koirat tai sudet tms. en muista lajia) ovat halanneet sitä tai toisinpäin. Mutta minun on hyvin vaikea uskoa että sellainen laji voisi selviytyä ollenkaan missään ikinä joka vaatiin jotain maagista kosketusta elääkseen, en vaan usko siihen.
Lisäksi mielestäni kaikessa kosketuksessa on seksuaalinen sävy... (feministeille herätys tähän loppuun)..
13.04.2024 00:31
Joo, tiedän.
Sinä et tosin ole kaunein nainen mitä olen nähnyt, mutta ihan hyvä, hieman turhan luinen vaan. Laihdutat ihan liikaa.
12.04.2024 23:19
Ei sinulla puhelinta olisi, soittaisit vaan sille. Ei tarvis huutaa.
12.04.2024 23:17
No niin, ja siihen loppui se herkistely, eipä kosketa sinua se mitenkään. Huomaatko miten valikoivaa se herkkyys ja tunteilu on. Se ei ole aitoa. Valitset aina sen mihin haluat reagoida tunteella ja mihin et, kun et halua ottaa mitään kantaa koko asiaan. Kaikki naiset ovat tasan samanlaisia.
12.04.2024 23:12
Katsoin youtubesta clippejä tuosta killer inside me, ja se ei ole ollenkaan sellainen mitä jaksaisin edes katsoa. Ehkä se on niin huono ja typerä että menee naurettavuuden puolelle? Yhdessä kohtauksessa poliisit ampuivat naista selkään kun se mies puukotti sitä, aivan älytöntä... kieltämättä niin typerää että on miltei huvittavaa.
Haluan katsoa realismia, oli varsinainen aihe sitten mikä hyvänsä, mutta jos se on realistisesti toteutettu niin katson kyllä. Niin no, en tietysti mitään draamaa ala katsomaan..
12.04.2024 22:43
En osaa nauraa niin paljoa, naurahdan vain kuivasti joskus. Joku saattaisi luulla että yskin. Minun kohdallani se on niin maksimaalinen reaktio mitä yleensä voi olla.
Tuota mainitsemaasi elokuvaa en ole varmaankaan edes nähnyt.
Tuli jostain mieleen joku zombi-elokuva mikä oli melko hauska, siinä pojan tyttöystävä muuttui zombiksi ja kaverinsa kanssa he yrittivät saada sitä "hengiltä" mutta epäonnistuivat siinä.
12.04.2024 22:27
Niin, se on kyllä ihan totta. Mutta erottuisit heti anonyymien joukosta, ehkä sinuun suhtauduttaisiin vakavammin.
12.04.2024 22:22
>>>Noiden syntymättömien tai pienenä pois nukkuneiden lasten kohtalo on aina tosi surullista. Tietysti myös aikuisten. Lapset vain koskettavat erityisest>>>
No mitä mieltä sitten olet naisista jotka tappavat rutiininomaisesti omia lapsiaan joka päivä ympäri maailman, sivuutatko ne vaan olankohautuksella, koska naisilla on oikeus tappaa omat lapsensa?
12.04.2024 18:43
Mielestäni sinua pitää rankaista.
Suomalaiset ovat erittäin sairaita ja monet käytännössä täysin lisääntymiskyvyttömiä, helvetin rumia ihmisiä ja työkyvyttömiä. Ja nyt näitten pitäisi väkisten lisääntyä ja tuottaa kokoomuslaisille palvelijoita, alamaisia. Haista ******
Koko tuo suunnitelmasi on täysin järjetön muutenkin. Laskepa paljonko kuluja yhteiskunnalle tulee yhdestä lapsesta, ja kerro se haaveilemallasi kymmenellä. Tässä nykyisessä jamassa oleva yhteiskunta ei edes pysty elättämään sellaista määrää lapsia. Juttusi on täysin sekopäistä horinaa.
Tässä koko vouhotuksessa on kyse siitä ettei korkeissa asemissa oleville herroille riitä alamaisia jatkossa mikäli tämä trendi jatkuu tälläisenä. Olisiko nyt viimeistään aika kiinnittää huomiota maahanmuuttoon, ja VALIKOIDA itse ne maahanmuuttajat jotka suomeen tulee, ja helpottaa näiden pääsyä suomalaiseen yhteiskuntaan. Otettaisiin vain kunnollista koulutettua ja työhaluista väkeä, ja koulutettaisiin ne itse jo ulkomailla valmiiksi, joka ei suomea osaa se ei suomeen pääsisi.
12.04.2024 18:31
Miten voisi olla surullista jos ei tunne enää yhtään mitään....? Haha... mieti nyt.. Miksi kaikki on aina surullista ja pitää itkeä joka asiaa, mitä järkeä siinä on.
Entäs jos kontrolloisit itse sitä mitä tunnet ja mitä et. Eikö olisi loistavaa.
Mitä haluaisit tuntea? Et varmaan surua (vai haluaisitko sittenkin, en tiedä).
Itseäni ei kiinnosta muu kuin nauraminen, huvittuneisuus, muut tunteet ovat mielestäni melko turhia.
12.04.2024 18:22
Mitäs jos kirjautuisit ja olisit todellinen keskustelija jonka keskusteluhistoria olisi kaikkien nähtävillä. Ehkä se auttaisi.
12.04.2024 18:17
Olet jälleen kerran täysin VÄÄRÄSSÄ.
12.04.2024 18:15
Toivottavasti joku nuori ihminen lukee näitä juttuja ja MIETTII vielä moneen kertaan ennenkuin sitoutuu johonkin ihmiseen loppuiäkseen. Mieti onko se nyt "se oikea" todella. Jos kumpikaan ei ole toisistaan kiinnostunut fyysisesti niin mitä se sitten on, mitä järkeä siinä on. Ei se ole parisuhde, ei se ole edes suhde. Voisivat yhtä hyvin olla sisko ja veli.
Harkitse mitä teet. Harkitse tosi moneen kertaan ennekuin teet mitään typerää.
12.04.2024 18:12
>>>Tapasin nykyisen vaimoni 18 vuotiaana ja olen tässä odotellut naisen intohimon heräämistä vähän yli 30 vuotta.>>>
Hahhah!... kuinka pitkään meinaat vielä odotella?
Kuullostaa että olet vain naisen palvelija, järjestät sille huvituksia ja elämyksiä, ilman palkkaa. Itse en tuollaiseen ikipäivänä suostuisi, en niin mitenkään. Se olisi kaiken sen vastaista mihin uskon.
Erittäin realistinen kirjoitus kyllä, tuollaista se varmasti on tosi monella. Kukaan ei edes tiedä miten monella tuollaista on kotona, ulospäin kaikki näyttää niin hyvältä, mutta toisin on kun ovet suljetaan.
On olemassa ne mielikuvat tai oletukset mitä naisista on saanut elokuvista ym. mutta todellisuus on niin kovin erillainen kuin se oma mielikuva omassa päässä. Silloin kun tämä rakas mielikuva särkyy, niin se on vaikea paikka, ja olen aika varma että se jokaisella miehellä jossain vaiheessa on edessä. Kun mieliharhat haihtuu ja näkee sen millainen nainen on oikeasti todellisuudessa, kaikki kuvitelmat häviää saman tien. Sitten pitäisi sitä jotain otusta vaan rakastaa ja arvostaa jne... ei se enää onnistu siinä vaiheessa.Mahdotonta.
12.04.2024 17:05
90 / 104