Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

77

Kommenttia

2065

1. Sinulla on kyllä taito heittää kaikenlaista soopaa ilmoille minun persoonastani ja minun ongelmistani, mutta et pysty mitään niistä heitoista perustelemaan millään tavalla.

En välitä niistä lukuisista tutkimuksistasi, minua ei kiinosta ne. Tiedän itse että voimakastahtoinen ihminen ei tarvitse mitään ylimääräisiä (naisten juttuja) elääkseen ja pysyäkseen toimintakykyisenä. Tästä on olemassa lukuisia todisteita jotka kyllä löydät itse jos olet aiheesta kiinnostunut, en aio niitä todisteita sinulle esittää koska ne ovat minun mielestäni niin itsestään selviä asioita.
  2. >>>En pidä ihmisistä, jotka eivät kunnioita toisia ihmisiä.>>>

Minä EN pidä ihmisistä, piste.
    En varsinkaan pidä sinusta.

En tiedä esitätkö vai oletko ihan oikeasti älyllisesti tuolla tasolla. Jotenkin täysin irrallaan todellisuudesta.
    Biologiset faktat on faktoja, ei ne ole mielipiteitä eivätkä vaihdu mielialojen mukaan.
    Sinulla on joku ihan oma käsitys "seksuaalisuudesta", on toki ihmisiä jotka ovat kiinnostuneet esim. Eiffel- tornista, eräs nainen taisi mennä naimisiinkin sen kanssa joskus. Mutta tällä ei ole mitään tekemistä biologian kanssa, eikä reaalimaailman kanssa. Nuo "seksuaaliset" asiat on täysin sen ihmisen pään sisällä, mielikuvitusta ja mielihaluja ja mielialoja, siinä ei vaan ole minkäänlaista kontaktipintaa todellisuuden kanssa.

Kovasti se menetetty nuoruus sinua tuntuu kaihertavan... Miehellä se ei mene niin, vanhakin mies on seksuaalisesti kiinnostava naisten mielestä, jopa paljon enemmän kuin nuori poikanen. Ja vanhakin mies pystyy lisääntymään, 40+ nainen ei pysty.

Luuletko ihan oikeasti että joku ihminen harrastaisi jotain seksuaalisia juttuja jos sen ei olisi pakko. Koska ihmmisen elimistö on ohjelmoitu siihen, hormonit määräävät toimimaan sillä tavoin. Jos nämä hormonit poistettaisiin jollain keinolla niin sillä ihmisellä ei olisi niin minkäänlaista syytä tehdä seksuaalisia asioita, tai edes miettiä niitä.