Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
77
Kommenttia
2065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joku toisessa keskustelussa kommentoi että "seksi parantaa kaikki sairaudet".... ehkä se on totta, voi ollakin, en tiedä.
11.04.2024 23:25
Sinulla on kyllä taito heittää kaikenlaista soopaa ilmoille minun persoonastani ja minun ongelmistani, mutta et pysty mitään niistä heitoista perustelemaan millään tavalla.
En välitä niistä lukuisista tutkimuksistasi, minua ei kiinosta ne. Tiedän itse että voimakastahtoinen ihminen ei tarvitse mitään ylimääräisiä (naisten juttuja) elääkseen ja pysyäkseen toimintakykyisenä. Tästä on olemassa lukuisia todisteita jotka kyllä löydät itse jos olet aiheesta kiinnostunut, en aio niitä todisteita sinulle esittää koska ne ovat minun mielestäni niin itsestään selviä asioita.
11.04.2024 23:24
>>>Tunnistatko lainkaan "ongelmiasi" (tai ominaisuuksiasi)>>
En.
Tuo ei kosketa minua.
>>>valtavaa ongelmaa, joka sulla on empatiakin suhteen>>
Minun tietääkseni minulla ei ole mitään valtavaa ongelmaa empatian suhteen. Voisin tuntea empatiaa jos vaan haluaisin, en vaan näe sille minkäänlaista syytä tai tarvetta. Se ei vaan hyödytä minua millään tavalla.
11.04.2024 23:17
Tuo kuvailemasi alkaa kuullostamaan Kellopeliappelsiinilta.... missä se yksi pakotettiin katsomaan jotain soopaa ikuisuuden ajan.
Olen nähnyt sen Titanicin, en pitänyt siitä. En aio sitä enää katsoa uudestaan, typerä elokuva. Ainoa hyvä kohta oli se kun ne viulunsoittajat jatkoivat soittoaan kun laiva upposi mereen... hahaa!.. Se on vissiin tositapaukseen perustuva kohtaus. Tuo oli ainoa minua koskettava kohtaus koko elokuvassa, mutta en nauranut niin paljoa että silmäni olisivat kostuneet.
11.04.2024 23:13
Erittäin vahvasti epäilen ettei tuollaista koetta ole tehty (ellei sitten Saksassa aikoinaan, vanhoina hyvinä aikoina...jolloin tiedettä edistettiin harppauksin).
En aio käydä läpi tuhansia sivuja lääketieteellistä tutkimusta, aihe ei varsinaisesti kiinnosta minua. Sovitaan niin että se on mielipiteeni, että itse olen vain sitä mieltä ettei VAHVA ihminen tarvitse kosketusta, eikä mitään muutakaan. Heikko ihminen on sitten eri asia.
Ihminen tarvitsee vettä, ravintoa, unta. Siinä kaikki. Kaikki muu on ylimääräistä ja turhaa.
11.04.2024 23:05
Omasta mielestäni en ole ollenkaan toksinen enkä katkeroitunut, voin ihan hyvin ja olen toimintakykyinen.
Ilmeisesti sekoitat tosiasiat ja toksisuuden keskenään, koska sanomani tosiasiat eivät miellytä sinua (ts. eivät sovi siihen maailmankuvaukseen joka sijaitsee mielessäsi), ne ovat mielestäsi toksisia.
11.04.2024 23:01
>>> kyllä silmät saa kosteaksi, vaikkei ehkä valuviksi, ihan helposti>>
Ensimmäinen hyödyllinen asia mitä olen liikuttumisesta kuullut.
Silmien kostuminen olisi kieltämättä hyödyllinen ominaisuus, jos sen saisi toimimaan tarvittaessa. Minä en osaa sitä. Itse joudun käyttämään silmätippoja kun silmät on liian kuivat.
11.04.2024 22:49
Siis ymmärsinkö ihan oikein, et kuuntele "örinä"-musiikkia mutta kuuntelet kännisten örinää? Eikait sentään.
En tiedä, mutta ei tuo ihan järkevältä kuullosta. Miksi haluat itkeä kokoajan kaikelle? Mitä hyötyä sinulle siitä on?
11.04.2024 22:46
>>>Ihmiset ihan kirjaimellisesti tarvitsevan muutakin läheisyyttä kuin seksiä, voidakseen hyvin>>
Miksi muka?
Lauseestasi puutui yksi sana jonka lisääminen tekee siitä ymmärrettävän:
HEIKOT ihmiset tarvitsevat läheisyyttä
11.04.2024 22:40
>>>kasvattajien ja lasten välinen läheisyys on välttämätöntä. Vauvat kuolevat, jos kukaan ei kosketa heitä>>
Todista se.
11.04.2024 22:36
Amerikassa kun miehet halaa, tai joutuu halaamaan koska sellainen kuuluu siihen kulttuuriin, niin he laittavat kädet yhteen väliin ja taputtavat toisella kädellä olkapäälle, näin kosketuspinta on hyvin vähäinen mutta näyttää ulkoapäin halaukselta.
Lähi-idän maissa sekä Intiassa miehillä on tapana halailla ja kävellä käsikkäin kadulla. Näyttää alkuun erittäin kummalliselta, mutta se on kulttuuria siellä, myös joissain Afrikan maissa on samanlaista.
Lähi-idän maissa naiset taas ovat keskenään ERITTÄIN läheisiä. Jos joku suomalainen sinne menisi ja joutuisi vierestä seuraamaan naama punaisena, niin olisi siinä oikea kulttuuria rikastuttava kokemus. Luulen että esim. suomessa olisi kiellettyä käyttäytyä julkisella paikalla niin läheisesti mitä he siellä tekevät.
Itse en näe tuollaisessa käytöksessä mitään järkeä. Koskettelulla ja läheisyydellä on vain yksi tarkoitus, se edeltää seksiä, eli lisääntymistä. Ei ole mitään mieltä käyttäytyä tuolla tavoin muita kohtaan kuin potentiaalisia kumppaneita.
11.04.2024 19:39
En itke.
Kuuntelen ARCH ENEMYä ja KAMELOTtia, ne ei itketä.
Jos kuuntelet jotain ***kaa musiikkia, tai iskelmää etc. niin ei mikään ihme jos itkettää kokoajan. Ja miksi ihmeessä katsot jotain lasten leffoja tai mainoksia, älä tee semmoista.
11.04.2024 19:23
Korjaan, sittenkin Arch Enemy - Nemesis, siinä on "uplifthting" melodia sekä sanat.
"Arch Enemy Nemesis"
One for all, all for one
We are strong, we are one
One for all, all for one
We are one, Nemesis!
11.04.2024 18:48
Olen vaan niin positiivinen henkilö.
11.04.2024 18:25
Minä olin myös uskovainen kun olin nuori, mutta uskonpolkuni tyssäsi siihen jeesukseen. Ilman sitä hahmoa olisin varmaan yhä uskovainen. Usko ei vaan riittänyt siihen. Vaikka luin rukouksia ja sitä raamatun uutta lisäosaa joka ilta, ei vaan auennut mitään siltä suunnalta, ei niin mitään.
Mutta vanhassa raamatussa itsessään oli jotain mystistä, siitä sain mystisiä kokemuksia. Ja raamattua käytetään usein rituaaleissa mukana, sen sisältämän tiedon tai voiman takia.
En usko että mitään jeesusta on koskaan edes ollutkaan, ei edes mitään muun nimistä henkilöä josta tarina olisi tehty. Se on täysin keksitty tarina.
Nämä jeesuksen hengen kokemukset ovat uskovaisten itsensä luomia henkiolentoja, joita voidaan lähettää suorittamaan tehtäviä. En osaa sanoa millaisia voimia ne omaavat, mutta todennäköisesti ei kovinkaan suuria. Epäilen että se pystyisi parantamaan ketään tai paljoa muutakaan. Ehkä lähinnä vaan torjumaan pahoja henkiä, kun ne säikähtävät outoa tuntematonta henkimaailman hahmoa joka ilmestyy paikalle yllättäen.
11.04.2024 18:22
Arch Enemy - "Rise Of The Tyrant"
11.04.2024 17:54
Sinulla on jonkinlainen loputon kiinnostus väkivaltaa, murhia ja tappoja kohtaan, kiinnostuksesi ei näytä ikinä laantuvan, vaan saat kiihkoa siihen aiheeseen aina vaan enemmän.
Itse en ole aiheeseen mitenkään erityisesti perehtynyt, joten en lähde mitään siitä kommentoimaan, en tiedä siitä tarpeeksi. Eikä minulla edes ole siitä mitään mielipidettäkään, ei ole minun asiani. Ei se kosketa minua millään tavalla.
11.04.2024 17:43
Naisilla on joku ihmeellinen mielikuvitus"todellisuus" johon jokainen vähän lisää sitä sun tätä, ja jokaisella se on hieman erillainen. Siitä tulee mieleen eräs lausahdus jonka olen kuullut.
Adam Savage on sanonut:
"I reject your reality and substitute my own."
Hylkään sinun todellisuutesi ja korvaan sen omallani.
Kummasti tuo osoittautuu todeksi naisten kohdalla, mutta koskee koko todellisuutta missä elämme, ei vain jonkun yksittäisen ihmisen todellisuutta. Tämä on mahdollista VAIN maailmassa jossa kaikki on valmiina. Jos nämä feministiset henkilöt joutuisivat poistumaan valmiista maailmasta ja tekemään jotain itse, niin tuo mielikuvituksellinen todellisuus vain romahtaisi kasaan hetkessä. Ja näin on varmasti käynytkin monelle.
11.04.2024 17:31
>>>En pidä ihmisistä, jotka eivät kunnioita toisia ihmisiä.>>>
Minä EN pidä ihmisistä, piste.
En varsinkaan pidä sinusta.
En tiedä esitätkö vai oletko ihan oikeasti älyllisesti tuolla tasolla. Jotenkin täysin irrallaan todellisuudesta.
Biologiset faktat on faktoja, ei ne ole mielipiteitä eivätkä vaihdu mielialojen mukaan.
Sinulla on joku ihan oma käsitys "seksuaalisuudesta", on toki ihmisiä jotka ovat kiinnostuneet esim. Eiffel- tornista, eräs nainen taisi mennä naimisiinkin sen kanssa joskus. Mutta tällä ei ole mitään tekemistä biologian kanssa, eikä reaalimaailman kanssa. Nuo "seksuaaliset" asiat on täysin sen ihmisen pään sisällä, mielikuvitusta ja mielihaluja ja mielialoja, siinä ei vaan ole minkäänlaista kontaktipintaa todellisuuden kanssa.
Kovasti se menetetty nuoruus sinua tuntuu kaihertavan... Miehellä se ei mene niin, vanhakin mies on seksuaalisesti kiinnostava naisten mielestä, jopa paljon enemmän kuin nuori poikanen. Ja vanhakin mies pystyy lisääntymään, 40+ nainen ei pysty.
Luuletko ihan oikeasti että joku ihminen harrastaisi jotain seksuaalisia juttuja jos sen ei olisi pakko. Koska ihmmisen elimistö on ohjelmoitu siihen, hormonit määräävät toimimaan sillä tavoin. Jos nämä hormonit poistettaisiin jollain keinolla niin sillä ihmisellä ei olisi niin minkäänlaista syytä tehdä seksuaalisia asioita, tai edes miettiä niitä.
11.04.2024 17:20
Siis sinulla ei ole mitään muuta kommentoitavaa kuin se että mielestäsi virheellisesti kirjoitin Saatanan isolla alkukirjaimella? Tämä siis on nyt se isoin ongelma tässä....
10.04.2024 17:00
92 / 104