Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

77

Kommenttia

2063

1. >>> tietää että sitä kuuntelee muutama tuhat ihmistä ja myös naisia joukossa ollen, on täyttä ymmärtämättömyyttä ja ylimielisyyttä ( jos ymmärrät sanan ; ylimielisyys merkityksen) laukoa päästään " tosiasioita sellaisina kuin ne ovat itselle" . >>

Mutta jos kyseessä olisivat olleet naiset niin he kyllä olisivat saaneet laukoa päästään "tosiasioita" juuri sellaisena kuin he itse ne näkevät. Koska heillä on siihen oikeus.

Millä perusteilla sensuroidaan väärä mielipide joka miehellä on, siis kuka tähän antaa valtuudet, mikä oikeus jollain henkilöllä on päättää että mikä on väärä mielipide ja mikä oikea, mitä saa sanoa ääneen ja mitä ei. Kyse on siis ainoastaan ääneen sanomisesta, koska nämä ajatukset ovat silti ihmisten päässä sisällä, vaikkeivat he niitä ääneen lausuisikaan.

Olen täysin eri mieltä siitä kuka tässä tapauksessa on se ylimielinen osapuoli.
  2. Lääkkeitä on monelaisia ja myös huumeita. SSRI -lääkitys nostaa serotoniinin tasoja, mutta ongelma on että vaikutus vähenee ajan kanssa jolloin annosta joutuu lisäämään vähän väliä. Kokaiinilla on samanlaisia vaikutuksia, ja "kaikki" tunnetut filmitähdet käyttävät sitä, johtajat, kokit, useat poliitikot. Julkisuuden henkilöt. Onnellisuuspulveri. Järkevästi käytettynä toimiva (unohda andymcoyt ynnä muut sekopäät).

>>>Mä olen olen tyytyväinen ihan perusolotilassani ja onnikin löytyy äärimmäisen helposti tavallisessa arjessa. En tarvitse mitään apuja siihen.>>>

Miten sen teet? Miten ihmeessä.... Nyt sinulla on valtava myyntiartikkeli hallussasi jos pystyt erittelemään että miten saavutat sen tilan/tilanteen. Kirjoita ihmeessä kirja siitä/elämästäsi ja markkinoi sitä joka paikassa, ja ala pitämään onnellisuuskursseja/luentoja. Onnellisuus on rahaa nykyaikana (voit lukea lauseen myös toisinpäin)