Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
77
Kommenttia
2063
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
>>> tietää että sitä kuuntelee muutama tuhat ihmistä ja myös naisia joukossa ollen, on täyttä ymmärtämättömyyttä ja ylimielisyyttä ( jos ymmärrät sanan ; ylimielisyys merkityksen) laukoa päästään " tosiasioita sellaisina kuin ne ovat itselle" . >>
Mutta jos kyseessä olisivat olleet naiset niin he kyllä olisivat saaneet laukoa päästään "tosiasioita" juuri sellaisena kuin he itse ne näkevät. Koska heillä on siihen oikeus.
Millä perusteilla sensuroidaan väärä mielipide joka miehellä on, siis kuka tähän antaa valtuudet, mikä oikeus jollain henkilöllä on päättää että mikä on väärä mielipide ja mikä oikea, mitä saa sanoa ääneen ja mitä ei. Kyse on siis ainoastaan ääneen sanomisesta, koska nämä ajatukset ovat silti ihmisten päässä sisällä, vaikkeivat he niitä ääneen lausuisikaan.
Olen täysin eri mieltä siitä kuka tässä tapauksessa on se ylimielinen osapuoli.
08.04.2024 17:20
>>>tajuamatta että ovat rumiluksia, siis kuvittelevat olevansa kaunottaria ja ajattelevat sekä käyttäytyvät siten kuin kaunottaret tekevät.>>>
Tässä olet totuuden äärellä, tämä on se iso ongelma naisilla, he kaikki kuvittelevat olevansa jotain ihmeen prinsessoja ja odottavat sitä ruusuista kohtelua osakseen, tai vaativat sitä. Vaikka oikeasti kaunottaria niistä on joku 2% ehkä, jotka saavat (ansaitsevat) sitä kohtelua. Realismi ja kosketus todelliseen maailmaan on täysin kateissa naisilla, ja heidän täytyy se jostain löytää. Parasta on nyt sanoa suorat sanat kaikille naisille jotka odottavat/vaativat sitä prinsessana kohtelua, että nyt on tasa-arvon aika koittanut prinsessoillekin.. (tai prinsessaksi identifioituvalle, prinsessa-oletetulle).
08.04.2024 17:00
Kertakaikkiaan loistava elokuva kaikin tavoin, olen nähnyt jo varmaan neljään kertaan sen mutta katson vielä varmaan uudestaankin. Ja sen jatko-osan jos se tulee taas.
Tuossa elokuvassa sivujuonena näkyi niin realistisella tavalla se miten käy kun nainen alkaa miehen töihin, sellaiseen työhön mihin sillä ei ole mitään asiaa mennä lähellekään. Just noin siinä kävisi, nainen tosin selvisi mutta hädintuskin hengissä, sekaantui asioihin mitkä sille ei kuulu, ja sotki tehtäviä monella tavalla. Tuo on kyllä niin realistinen kuin vaan elokuva voi olla.. ja käsikirjoittaja on nero.
08.04.2024 01:31
Olemassaoloa on pohdittu aikojen alusta asti. Sokrates, Platon, Plotinos jne. nämä ovat kuuluisia nimiä, ja he ovat saaneet aatteensa jo heitä edeltäneiltä ajattelijoilta. Melkoisen arvostettuja henkilöitä olleet aina, kuninkaat ja hallitsijat ovat kysyneet heiltä neuvoja.
Tähtitiede, näkyy valoja taivaalla, sitten tehdään niistä mielikuvituksellisia päätelmiä jotka eivät pohjaudu mihinkään todellisuuteen. Enpä tiedä... eivät ole ihan verrattavissa olevia aloja, varmaankin ihan eri henkilöille suunnattuja.
Kaikki älylliset olennot pohtivat sitä mistä ovat tulleet, mitä kuolema on ja mitä kuoleman jälkeen on. Se on älyllisyyden merkki.
08.04.2024 01:23
Mahtava kirjoitus! Kertakaikkiaan. Niin paljon asiaa. Todella valtava kontrasti tämän kaiken tyhjäpäisyyden jälkeen..
Mutta... no, kiintymys, totta se on kyllä jotain mitä en ole miettinytkään, eläimilläkin on sitä ja ihmisillä voi ehkä olla. Ehkä joku miedompi rakkauden versio. Mutta eläimillä näitä esiintyy varmaan lähinnä vaan lemmikki eläimissä, en usko että luonnossa tälläistä pahemmin on, siellä kun omat poikasetkin syödään jos tarve on.
Rakkaus johtuu kemikaalikoktailista aivoissa, oksitosiini, serotoniini, endorfiini, dopamiini aiheuttavat sen tunteen, se voidaan saada aikaan milloin tahansa näillä aineilla. MDA on eräs huume joka aiheuttaa rakkauden tuntemuksen. Se on siis fyysinen tunne joka on peräisin aivoista.
Tämä siis tässä fyysisessä maailmassa.
En mene sanomaan etteikö ei-fyysisissä ulottuvuuksissa olisi rakkautta, henkisellä tasolla, kun en tiedä, en ole sellaista koskaan nähnyt missään. Maan päällä sitä en missään tapauksessa usko olevan.
08.04.2024 01:09
Kosmologia on mielikuvituksen tuotetta lähelle 90 prosenttisesti.
08.04.2024 00:52
Ok, hyvä alku jollekin. Parempi kuin ihan tyhjää.
08.04.2024 00:49
Olet kaikkien olevaisuuksien aikojen tyhjäpäisin ihminen mitä
on ikinä ollut olemassa koko maailmankaikkeuden olemassaolon aikana!!!
Mutta tunteet sinulla on kyllä hallussa erittäin hyvin,
pakko myöntää, niistä tunnut tietävän kaiken mahdollisen.
08.04.2024 00:46
Miehet eivät halunneet huorata Hitlerin kanssa.
08.04.2024 00:39
Ok, no mitä ne sinun mielenkiinnon kohteesi sitten ovat?
08.04.2024 00:37
No sano nyt jotain erittäin monimutkaista joka on kotoisin Helvetin esikartanon labyrintista? Joku oma outo ajatuksesi joka käsittelee jotain metafyysistä ulottuvuutta, jotain ihan muuta kuin tätä ns. fyysistä maailmaa.
08.04.2024 00:32
Okei.... loputonta SELITYSTÄ... jos se sinusta siten kuullostaa paremmalta..
08.04.2024 00:16
Alkoholinkäyttö on geneettistä.
Etkö ihan oikeasti ikinä ajattele mitään, siis mitään muuta kuin sitä arkipäiväistä elämääsi? Katseletko ikinä yöllä tähtiä ja mietit... edes jotain?
Minulle arkipäiväinen elämä on yhtä Helvettiä, saman rutiinin toistoa päivästä toiseen. Ainoa mikä siihen tuo muutosta on se, jos minulla on aikaa miettiä jotain suurempia asioita kuin tämä elämä. Ja tietysti yritän järjestää aikaa, mutta kun sitä ei vaan ole. Tosin on vaativiakin asioita jotka vaativat suunnittelua ja harkintaa ja tarkkaa työtä, mutta ihan oikeasti en niitäkään välittäisi tehdä jos voisin ne jättää väliin, mielummin ajattelisin, ja suuntaisin huomioni johonkin muualle.
08.04.2024 00:14
Voihan tsiisus!... olet yksinkertaisin ihminen kenen kanssa olen koko elämäni aikana jutellut!.... kertakaikkiaan hämmästyttävää, en tiedä mitä enää sanoa. Olen vaan hämmentynyt. Voitit yksinkertaisesti yksinkertaisuudellasi.
08.04.2024 00:00
Et valitse vastuuta, se annetaan sinulle.
Lemppaatko lapsesi johonkin pois jos koet että se rajoittaa vapauttasi, kun et ole siitä vastuussa.
Minäkään en usko, siksi jätin ne uskonnot jotka vaativat uskoa. Löysin jotain muuta.
07.04.2024 23:49
Juuri nyt TVssä loistava elokuva, "Sicario", jossa erikoisjoukot jahtaavat huumekartelleja.
Siinä nainen menee mukaan miesten maailmaan ja näyttää järkyttyneeltä joka kohdassa koko ajan... hyvin realistinen elokuva.
07.04.2024 23:34
Et ilmeisesti ole tietoinen että monilla ihmisillä on vastuuta ja töitä jotka on tehtävä piti niistä tai sitten ei. Töitä jotka on tehtävä olit sitten kipeä tai särkyjä tai mitä tahansa. Ja vastuu muista ihmisistä.
Aivan kuin eläisit jossain ihan eri todellisuudessa kuin minä..
Jotenkin tuntuu että siihen sinun todellisuuteesi sopisi hyvin myös pössyttely, sehän ei nykyään edes ole päihde, vaan luonnonlääke.
07.04.2024 23:31
>>>En kuluta aikaani sen pohtimiseen missä on järkeä tai onko elämällä merkitystä. Turhanpäiväistä pihtimista mun mielestäni. Mä mielummin ihan vain elän ja kulutan sen ajan mielummin vaikka ruusujen nuuskimiseen, jos nyt en muuta keksi.>>>
Minullakin on vanha sanonta joka sopii tähän kohtaan: Pyhä yksinkertaisuus!....
Luulen että eläimet elävät tuolla tavoin, miettimättä liikoja, voivat istua paikallaan katsellen, kuunnellen vaikka tuntikausia jos kukaan ei häiritse. Nukkuvat aina jos vaan väsyttää. Joittenkin mielestä varmaan kadehdittavaa elämää sellainen.
Sinua ei siis koskaan ala vaivaamaan minkäänlaiset kysymykset: mitä elämä on , mitä on elämän jälkeen, mitä tämä todellisuus on, mitä on tämän todellisuuden tuolla puolen ?
Minua nuo kysymykset ovat vaivanneet hyvin nuoresta pitäen, ja erittäin paljon.
07.04.2024 23:22
Lääkkeitä on monelaisia ja myös huumeita. SSRI -lääkitys nostaa serotoniinin tasoja, mutta ongelma on että vaikutus vähenee ajan kanssa jolloin annosta joutuu lisäämään vähän väliä. Kokaiinilla on samanlaisia vaikutuksia, ja "kaikki" tunnetut filmitähdet käyttävät sitä, johtajat, kokit, useat poliitikot. Julkisuuden henkilöt. Onnellisuuspulveri. Järkevästi käytettynä toimiva (unohda andymcoyt ynnä muut sekopäät).
>>>Mä olen olen tyytyväinen ihan perusolotilassani ja onnikin löytyy äärimmäisen helposti tavallisessa arjessa. En tarvitse mitään apuja siihen.>>>
Miten sen teet? Miten ihmeessä.... Nyt sinulla on valtava myyntiartikkeli hallussasi jos pystyt erittelemään että miten saavutat sen tilan/tilanteen. Kirjoita ihmeessä kirja siitä/elämästäsi ja markkinoi sitä joka paikassa, ja ala pitämään onnellisuuskursseja/luentoja. Onnellisuus on rahaa nykyaikana (voit lukea lauseen myös toisinpäin)
07.04.2024 23:13
Niin tuo on totta, en muistanutkaan tuota ollenkaan että Laurel ja Hardy hyödynsivät tuota asetelmaa, mutta molemmat olivat miehiä, ja se toimi silti hyvin. Pitkä ja pätkä, se on luultavasti kautta historian ollut humoristinen asetelma.
Tuo loppukommenttisi hieman toisin sanottuna:
Silkkaa nauramista vaiko pilkkaamista?
Nykyaikana nuo kaikki vanhat elokuvat täytynee sensuroida, ainakin puolet sisällöstä täytyy leikata pois niistä, tulee lyhyitä filmejä, on vaan alku ja loppu, joskus ei sitäkään.
07.04.2024 23:01
94 / 104