Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
76
Kommenttia
2059
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
>>>>kun itse tunnen vain sellaisia miehiä, jotka ymmärtävät tämän asian erinomaisen hyvin>>>
Mistä tiedät niin varmaksi että ne miehet todella ymmärtävät selityksiäsi, jospa ne vaan myötäilevät ja mielistelevät sinua.
06.04.2024 23:38
Vastaan vielä uudestaan hieman paremmin ja yksityiskohtaisemmin.
Siitä on nyt ainakin kymmenen vuotta aikaa kun näistä asioista olin kiinnostunut, muistan nyt vaan sellaisen testin missä lapsia testattiin jonkinlaisella rehellisyystestillä tms. ja siinä näkyi selkeät erot tyttöjen ja poikien välillä. Toinen mikä tulee mieleen oli sellainen minkä eräs nainen teki testatakseen teoriaa, missä pikkulapselle avattiin ovi, tai saattoi olla että kantoi lapsen sisään ovesta, ja samalla nainen tahallaan iski kädellään oveen ja kysyi että osuiko ovi sinun päähäsi, poikalapsi vakuutti useaan kertaan ettei osunut eikä häneen satu yhtään, kun taas tyttölapsi tajuttuaan tilanteen alkoi huutamaan ja parkumaan ja kerjäämään myötätuntoa. Kyseessä siis aivan pieniä lapsia, ehkä 5v, en osaa arvioida. Testien tekijät olivat lievästi sanottuna yllättyneitä tuloksista, mutta nähtävästi kaikki ne on nyt sensuroitu koska ovat "väärää tietoa".
Niin ei minulla nyt ole näihin niitä linkkejä laittaa, ja tuskin yli kymmenen vuotta vanhat linkit edes toimisivat enää. En itse ole aiheesta enää millään tavalla kiinnostunut, selvitin asian silloin vuosia sitten kun olin aiheesta kiinnostunut ja selvittämisen jälkeen siirryin eteenpäin, en jää märehtimään jotain tälläistä vuosikausiksi (kuten eräät tutkijat tms. tekevät), kun minulla on muitakin kiinnostuksen kohteita.
Moraalikäsitys on usein myös hyvin erillainen naisilla ja miehillä. Lähes kaikki uskonnot ovat patriarkaalisia, ja moraalikäsitys näissä on peräisin miehiltä. Millaiset sitten olisivat naisten perustaman uskonnon moraalisäännöt... en uskalla edes arvailla.
Entä mitä siitä sitten seuraa kun nainen voi olla vapaasti vallan huipulla ilman minkäänlaisia ulkopuolisten asettamia moraalisia estoja, siitä voi lukea historiasta:
googlaa Elizabeth Bathory
En nyt aio lähteä mihinkään väittelyyn näistä kommenteistani, sovitaan että ne on vain minun mielipiteitäni jotka olen muodostanut nähtyäni aiheesta dokumentteja. Minulla ei ole enää yhtään enempää kiinnostusta tähän aiheeseen. Jotenkin tämä aihepiiri nostaa esille ne kaikkein alhaisimmat henkilöt kommentoimaan, puolin ja toisin, enkä välitä siinä keskustelussa olla mukana enää siinä vaiheessa.
Kummallista miten jonkun asian toteaminen loukkaa niin kovasti joitain ihmisiä, itse en kokisi sitä mitenkään loukkaavaksi jos joku nainen arvostelisi yleisellä tasolla miehisiä ominaisuuksia, joissa toki on monenlaisia puutteita ja ongelmia olemassa, ja mielestäni siitä voi ihan vapaasti keskustella eikä siinä ole mitään ongelmaa tai tarvetta sensuurille. Alunperin tässä keskustelussa oli kyse sananvapaudesta ja ilmaisunoikeudesta kaikille sukupuolille tasaveroisesti.
06.04.2024 22:48
Hahah!.... ehkäpä niinkin... Jotenkin vaan kun mies sanoo asiat selkeästi niin sen ymmärtää, minun on vaikea saada langanpäästä kiinni naisten selityksistä tunteista, en edes näe niissä mitään langanpäätä mitä yrittää ottaa kiinni. Minulta menee ne vastaukset ihan ohi kun en ymmärrä mistä on kyse.
06.04.2024 22:37
Mikäli oikeasti olisit aiheesta yhtään kiinnostunut niin tutkisit asiaa itse. Ja jos niin olisi niin siinä tapauksessa tietäisit jo niistä tutkimuksista tässä vaiheessa. Voi olla ettei niitä nyt niin kovin paljoa ole saatavilla, koska aihe on nykyään erittäin tulenarka.
Ja tietenkin... kaikkihan ne on epätieteelliseksi todistettu, ja epäkorrektiksi aiheeksi.
06.04.2024 17:58
No sori kun en osaa lukea rivien välistä ja korjata lauseitasi näyttämään paremmilta. Tarvitsen sanoja ymmärtääkseni mistä on kyse, en ole mikään nainen, en harrasta sanatonta viestintää enkä rivien välistä lukemista.
06.04.2024 14:25
>>>> kenenkään kanssa jos nyt parisuhdetta ei lasketa.>>>
Ahaa, säästät riitelyt siis ainoastaan parisuhteeseen. Koska se on yksityinen asia, se ei näy ulkopuolisille. Ulkopuolisille näytät vain sen puhtaan kiiltävän pintasi joka on kohtelias ja hyvässä järjestyksessä.
Ja tuo että valitset tietoisesti asiat mistä alat käymään vääntöä kertoo myös siitä juonittelusta, valitset asian mistä hermostut ja sitten valitset tunteen mitä esität. Vielä silloinkaan et ole se aito ihminen joka todellisuudessa olet.
06.04.2024 14:21
>>>> sen sanominen ei hyödytä yhtään mitään. Olen tämmöinen. Ei se minusta sen parempaa tee kuin muut. Minut on kasvettu kunnioittamaa muita. Ikään, rotuun, kokoon sekä sukupuoleen katsomatta.>>>>
Jos tosiaan todella olet tuollainen kuin kuvailit, niin sitten olet todella hieno ihminen.
Kuitenkin sanot että sinut on kasvatettu toimimaan kuvailemallasi tavalla, siis noudatat opittuja tapoja/kaavoja. Et välttämättä ole aidosti ollenkaan tuollainen ihminen kuin nyt kuvittelet olevasi, ehkä et tunne omaa itseäsi, salaista minääsi, ollenkaan.
06.04.2024 14:08
Osa ihmisistä ei vaan jaksa mielistellä muita eikä noudattaa ns. "yleistä mielipidettä", heitä kutsutaan sanalla MIES... isoilla kirjaimilla
06.04.2024 14:01
>>>>>Jos mies osoittaisi tunteikkuutta , kutsuisitko häntä naismaiseksi, vai mitä? Mahdollisesti? >>>>
Sinänsä monimutkainen asia, toki sellaisesta miehestä tulee naismainen vaikutelma jos hän suhtautuu tunteellisesti asioihin. Mutta tulkinta on itseasiassa täysin väärä, luultavasti mies saattaa tuntea oikeasti enemmän kuin nainen, mutta kontrolloi tunteitaan (koska joutuisi haukutuksi ja hakatuksi). Nainen taas kyllä esittää tuntevansa mutta ei oikeasti sisimmässään tunne paljoa mitään, paitsi että jotkut (ikävät) tunteet naisilla ovat kyllä aitoja mutta jätän ne nyt mainitsematta varmuuden vuoksi..
06.04.2024 13:58
Kyllä kyse on samasta ilmiöstä, mies lirkuttelee naiselle päästäkseen sen sänkyyn, hyötyäkseen hänestä. Samoin tekee nainen valehdellessaan kaikille piilottaen todellisen minänsä maskin alle. Mutta erona miehiin, nainen tekee tätä miltei koko ajan. Ja nainen voi hyötyä miehistä monella eri tavalla. Miehillä on ylpeys ja itsetunto, kyllä nainen sen tietää että jos sitä hivelee sanoilla niin voi saada miehen tekemään mitä haluaa, typeriäkin asioita (mikäli kyseessä on kaunis nainen).
06.04.2024 13:52
Tästä aiheesta nyt kyllä on lukuisia tutkimuksia ja testejä tehty.
Mutta en aio alkaa väittelemään idioottien kanssa joilla ei ole minkäänlaista kosketusta reaalimaailmaan. Ennemmin hakkaan päätäni vaikka seinään, sekin on järkevämpää tekemistä.
06.04.2024 13:41
Voi olla vaikka niinkinpäin että siihen entiseen aikaan palataan vielä takaisin, ja tätä nykyaikaa pidetään vain hetkellisenä mielenhäiriönä.
Nyt ei puhuta raiskauksista, vaan SANOISTA.
Marty Raney joutui vaikeuksiin yli kymmenen vuotta sitten tehdyn laulun sanojen takia, hänen tv-ohjelmansa pistettiin tauolle tuon takia, kun joku oli kaivanut hänen menneisyydestään laulun jossa pilailtiin homojen kustannuksella. Hänen koko televisio uransa meinasi kaatua tuon takia.
Homestead Rescue
Marty Raney’s anti-gay, transphobic song
Long before he was on reality TV, he wrote and sang an anti-gay, homophobic song on a 1997 album
While the album is 23 years old—and certainly, societal attitudes toward gay and trans people have changed since then
More importantly, Marty Raney has not yet said anything that would suggest his own feelings or beliefs are different today than what he wrote in the song back then.
06.04.2024 13:32
>>>kuvottavan näkösiä kääpiöitä.>>>>
Siis kääpiöt ovat mielestäsi kuvottavia, kerrotko tästä hieman lisää?
06.04.2024 13:19
En mitenkään tarkoittanut loukata ketään henkilökohtaisesti, pyydän anteeksi jos niin nyt kävi. Minusta vaan näyttää erittäin huvittavalta tuollainen asetelma... ja varmasti monesta muustakin, niistä on piirretty pilakuvia ym. Mutta kuten sanoin, kukin tyylillään, mikäs siinä. En mitenkään tarkoittanut etteikö sellaisia pareja saisi olla olemassa, toki vain saa. Ei siinä mitään väärää siis ole. Minusta se on vaan niin hauskan näköistä kun kulkevat kadulla käsikkäin.
>>>>sinun pikku kuplassasi ilmeisesti niin on että mies on pitkä ja nainen vähän lyhyempi , ja mies on kaksi vuotta vanhempi kun nainen ,jne, ne 50 luvun ennakkoluuulot ihmisistä ja heidän painostaan ja pituudestaan .>>>>
Tuo on totta, juuri tuollaiset asenteet minulla kyllä on. Olen sen verran vanha etten ole vielä osannut omaksua tämän uuden uljaan maailman poliittisesti korrekteja ajatuksia.
Vanhaan aikaan oli niin että mies on selvästi pidempi kuin nainen, mies voi olla kymmenen vuotta vanhempi kuin nainen, ja naisella on naisellisen pyöreitä muotoja ja kurveja.
Toki ymmärrän että nämä ovat nykyään "ennakkoluuloja" ja "vääriä" mielipiteitä, mutta minkäs teet kun vaan olen sitä mieltä, ja omasta mielestäni olen erittäin oikeassa.
06.04.2024 13:15
Ai, siis pitkä ja urheilullinen, lihaksikas, hieman parrakas, kaikin tavoin tyylikkään näköinen mies ei ole komea tai viehättävä tai miten haluatkaan asian ilmaista? Tuo on minulle yllättävää, en sitten näköjään yhtään osaa sanoa millainen on komea mies, oletin että tuo olisi ollut juuri sellainen, mutta en sitten tiedä.
06.04.2024 13:03
Unohdin sanoa sen tärkeimmän asian.... siis tietysti on yksilöitä, yksilöllisillä ominaisuuksilla varustettuja ihmisiä, olivat sitten fysiikaltaan naisia tai miehiä. Erityisesti suomessa ei ole kovin suuria eroavaisuuksia naisten ja miesten välillä, joten ne asiat mitä katsotaan maailmankartan skaalalla ei välttämättä näy samalla tavoin suomessa joka on poikkeuksellinen verrattuna useampiin muihin maihin monin eri tavoin.
06.04.2024 12:27
>>>>>En tiedä miten ihmiset voivat nukkua hyvillä mielin kun tietävät sanoillaan tietoisesti satuttavansa muita.>>>>
Niitä ihmisiä sanotaan miehiksi... ei ne vaan välitä, eivätkä edes ymmärrä että joku voi loukkaantua siitä jos sanoo että sinulla on väärän värinen paita päälläsi.
Mutta tuo mitä kuvailit että miten sensuroit sitä mitä sanot ulos ääneen, se on sitä juonittelua, haluat antaa itsestäsi paremman kuvan ulospäin kuin mitä todellisuudessa ihmisenä olet, koska tiedät että voit hyötyä siitä jossain vaiheessa.
06.04.2024 12:24
>>>>Naissukupuoli sinällään ei ole mikään ominaisuus joka osoittaisi henkilön olevan juonittelijan tai salakavalan.>>>>
Kyllä on. Juonittelu ja salakavaluus on naisellinen ominaisuus joka on hyödyttänyt naisia vuosituhansien ajan, ja historia tuntee loputtomasti tapauksia missä naiset ovat hyötyneet kavaluudestaan, sekä tapauksia missä nainen on (sattumalta) saanut rajattoman vallan ja käyttänyt sitä hirvittävällä tavalla. Mutta se menee jo ihan muulle alueelle kuin juonittelu, enkä arvaa siitä sanoa sen enempää.
06.04.2024 12:17
Mielipiteet ja kommentit ovat täysin eri asia kuin julkinen ajojahti ja sensuuri jonka kohteeksi he heti joutuivat.
06.04.2024 12:13
Olet täysin oikeassa, tuo on täyttä todellisuutta jo parhaillaan. Koskaan ei voi tietää mikä sana muuttuu ensi vuonna laittomaksi, ja sen käytöstä tulee rangaistavaa lain mukaan. Hieman eri asia on se että vanhoja kirjoituksia käytettäisiin oikeudessa, ei onnistu, koska laki ei ollut voimassa silloin kun kirjoitukset julkaistiin (ja itse asiassa julkaisija on vastuussa). Mutta näitä vanhoja kirjoituksia voidaan, ja käytetäänkin, esim. poliittisia henkilöitä vastaan sekä muita julkisuuden henkilöitä vastaan kun halutaan mustamaalata jonkun persoonaa.
06.04.2024 12:11
96 / 103