Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
76
Kommenttia
2050
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
>>>>>Heiskarin ulkonäönkin puolesta mieleen Darknessin ulkonäön oletus, se minkälaiseksi kukin täällä kenetkin fyysisesti mieltää : , tummahko, pistävät ilkeät silmät ja tiukasta ,kovasta, joustamattomuudesta , ehdottomuudesta kertova kasvojen ilme.>>>>
Olin joskus kymmeniä vuosia sitten hieman tuon heiskarin näköinen, mutta nyt olen paljon paljon paljon pahemman näköinen kuin tuo.... ei oikeastaan voi verrata, tuo heiskari näyttää ihan mukavalta ja kiltiltä pojalta minuun verrattuna.
Luin lehtijutun noitten heppujen puheista ja olen täysin samaa mieltä mitä he sanoivat, ja NIIN ON JOKAINEN MIES; eri asia sanooko sitä ääneen vaiko ei. Heillä vaan tuo ilmaisukyky oli hieman rajoittunutta ja suorasukaista.
Jos naisten itsetuntoa loukkaa kuunnella tuollaisia juttuja, niin onko pakko kuunnella? Entäs jos olisi joku media tms. jossa miehet voisivat vapaasti ilmaista ajatuksiaan ilman sensuuria ja ilman pelkoa linnaan joutumisesta. Olisiko hyvä idea? Niin että jokaisella olisi mahdollisuus ilmaista omia ajatuksiaan vapaasti, eikä vain ainoastaan naisilla.
03.04.2024 18:14
MI on lyhenne Michiganista, usan osavaltiosta.
En tiedä mikä oikein olet, ja mitä todellisuudessa tavoittelet aloituksellasi.
03.04.2024 17:57
Hyvä veli, tuo on erinomainen huomio, ja pidän täysin mahdollisena että kuvailemasi kaltainen tilanne on toteutunut ja ehkä toteutuu parhaillaan. Naisen salaisessa mielessä nainen kokee dominoivan miehen seksuaalisesti viehättäväksi, ja erityisesti ilmaisukykyisen ja älyllisesti dominoivan miehen joka selkeästi nousee muiden yläpuolelle henkisiltä kyvyiltään. ( Ja joka vieläpä näyttää oikealta MIEHELTÄ eikä miltään lippispäiseltä nörttipojalta)
03.04.2024 17:51
Mitä tuosta pitkäksi venyneestä valituksesta ymmärsin, oli se että vaadit siis mielipidekontrollia? Ettei vääriä mielipiteitä saa ilmaista missään julkisesti? Tälläisiä maita on jo olemassa.... voisit vaan suoraan muuttaa johonkin niistä.
Kuvailet että joillain urheilijamiehillä on samankaltaiset mielipiteet kuin minulla on, ja se yllättää sinua jotenkin? Nämä ovat normaalin miehen normaalit mielipiteet, piste. Eri asia on se että kuka tänä päivänä uskaltaa enää sanoa niitä ääneen, itse en lähtisi ääneen puhumaan niitä missään radiossa tms. ihan vain siksi koska olen päivittäin useiden naisten kanssa tekemisissä, ja joutuisin jatkuvasti odottamaan kostoa heidän taholtaan. Ja joutuisin myös naisten yleisen hyökkäyksen kohteeksi, juuri kuten kävi mainitsemillesi radio-miehille.
Puhut ylipainosta, omasta mielestäni minä en ole puhunut siitä, enkä ole huomannut kenenkään muunkaan puhuvan siitä. Se on vain numeroita vaakalla, sillä ei ole mitään merkitystä. Tuo ilmaisu joka sinua niin loukkaa, "valas" kuvaa naisen muotoa, tai paremminkin muodottomuutta. Suomalaisilla naisilla sekä eskimoilla on tuo oblong-muoto, joka myös valailla on virtaviivaisuuden takia. Kun taas etelänmaalaisilla naisilla on hyvin muodostunut kurvikas keho, siis ihan riippumatta siitä mitä vaaka näyttää. Syyt tähän on genetiikassa, pohjoismaissa elävät ihmiset ovat sopeutuneet äärimmäiseen kylmyyteen, ja paksu ihrakerros eristää sisäelimet jääkylmästä ulkoilmasta. Kun taas etelän kuumuudessa on täytynyt rasva sijoittaa kauas sisäelimistä jottei keho ylikuumene. Tai pitäisikö sanoa että kuumassa maassa keho on voinut sijoittaa ne rasvat oikeille paikoilleen missä ne kuuluvatkin olla, ja tämä pohjoinen hyljettä matkiva muoto on poikkeava muunnos normaalista.
03.04.2024 17:43
Ensinnäkin olet mies joka esittää naista, toiseksi kaikki mitä kirjoitat on äärimmäisen yliampuvaa soopaa, joka sana suunniteltu ärsyttämään ja aiheuttamaan reaktioita.
03.04.2024 17:23
Oliko tuo aloitus joku aprillipäivän juttu vai? Kuullostaa ihan vitsiltä...
03.04.2024 17:14
Siinäpä nyt on tyypillinen suomalainen nainen, ainoa outous tai erikoisuus on että hän maksaa "käsittelyistä", yleensä saavat kaiken ilmaiseksi.
03.04.2024 17:03
Ovatko mielipiteeni poliittisesti korrekteja noin omasta mielestäsi?
Sotket kaksi asiaa. Ilmaisutaidon sekä mielipiteen. Kyse on siitä kuinka mielipiteen ilmaisee, sivistynyt ihminen kykenee ilmaisemaan mielipiteensä ilman kirosanoja tai hyökkäävyyttä tai henkilön persoonaan kohdistuvaa pilkkaa. Kun pitäytyy tosiasioissa niin mielipiteitä ei (vielä tällä hetkellä) sensuroida.
Nuo poistetut viestit ovat käsittääkseni sisältäneet linkkejä, seksuaalista törkyä, murhaamista ja kaikkea mahdollista saastaa mitä nykyajan ihmisten päässä liikkuu.
03.04.2024 16:43
Youtubevideolla kolme eri ikäistä naista arvostelee Arch Enemyn kappaleen, he eivät ole koskaan kuulleet bändiä ennen. Jos olisit kielitaitoinen niin voisit katsoa mitä mieltä he ovat ( mutta melko todenn. et osaa juuri mitään kieltä kovinkaan hyvin).
Google:
First Time Hearing | 3 Generation Reaction | Arch Enemy | Handshake With Hell
Kathy, Lulu & Donna: Three Generation Reactions
02.04.2024 18:05
Olet taas vaihteeksi VÄÄRÄSSÄ.
Hetken ajan ehdin jo arvostamaan asiantuntemustasi, mutta se ei jatkunut pitkään..
>>>Ihmislajela on ollut useampia, yhdestä on kehittynyt toinen ja siitä taas seuraava, ihmislajit ovat myös sekoittuneet pariutumisen seurauksena.>>>>
Ei ole. Nämä lajit ovat erillisiä.
Joitain lieviä viitteitä on olemassa että neanderlaiset olisivat jossain pienissä määrissä lisääntyneet nyky-ihmisen kanssa, mutta epäilen näitä tietoja hieman, tosin ehkä jotain tälläistä on saattanut tapahtuakin.
>>>>>Naisen asema on jo nyt ilman yhteiskunnan romahtamistakin monin paikoin surkea, ei siihen tarvita sotaa tai ekokatastrofia. toki täällä tilanne voi muuttua..>>>>
Olet täysin väärässä. Nykyaikaa vastaavaa aikakautta ei ole tunnetussa historiassa, naiset ovat presidentteinä ja pääministereinä, ministereinä jne... ja pastoreina kirkossa. Kerro nuo asiat 200 vuotta sitten eläneelle ja kuulet mitä mieltä se siitä on..
Naiset on nyky-yhteiskunnassa nostettu korkealle jalustalle, täysin keinotekoisesti ilman minkäänlaista perustuvuutta todellisuuteen. Tämä on täysin poliittinen ratkaisu, (puhutaan "voimaantumisesta") ja mielestäni erittäin väärä ja haitallinen ratkaisu, ja tällä aikakaudella tulee olemaan pysyviä erittäin vahingollisia seurauksia tulevaisuuden yhteiskuntaan. Haitallinen kehitys on nyt jo selkeästi nähtävissä, eikä mene kuin muutamia kymmeniä vuosia ja koko yhteiskuntarakenne saattaa romahtaa tämän takia.
>>>>Sama kurjuus tulee koskemaan miehiäkin jos maailma nyt jollain tavoin romahtaisi..>>>>
Toki, mutta miehet on tehty selviytymään siinä maailmassa ja löytämään ratkaisut niihin ongelmiin mitä siellä kohdataan. Nainen on tehty pärjäämään siivellä.
02.04.2024 16:46
Kiitoksia tästä. Olen nyt huomannut että meitä on paljon enemmän kuin arvasinkaan.
Lapset ei todellakaan ole minun juttuni, se on jo selvää. Parisuhteesta en osaa sanoa, kun en tiedä.
Siinä suuri ongelma minulle olisi se että joutuisin hylkäämään realismin ja hyväksymään sen naisen maailmankuvan joka on kotoisin naistenlehdistä ym. palstoilta. Minulle olisi erittäin vaikeaa korvata reaalimaailma ja todellisuus jollain muovisella vaaleanpunaisella harhakuvalla ja alati muuttuvilla arvoilla, ja omaksua poliittisesti korrektit mielipiteet.
En oikeasti jaksaisi sellaista ollenkaan, hermot menisi jo alkuvaiheessa sen takia.
02.04.2024 16:15
Katso taivaalle ukkosmyrskyn aikaan niin näet sen
02.04.2024 13:21
Vaikuttaa vahvasti siltä että olet ko. "alan" todellinen ammattilainen, tietosi alalta näyttävät olevan kattavat, ja empiirinen kokemuksesi kunnioitusta herättävää. On aina vaikuttavaa kun alan ammattilainen jakaa muille osaamistaan. Minun tietoni seksin suhteen ovat hyvin rajalliset, ja perustuvat muutamiin tutkimuksiin joihin olen sattumalta törmännyt. Voisi sanoa että tietoni aiheesta ovat lähellä nollaa. En siis lähde väittelemään tuosta aiheesta, kun en osaa. En tiedä miten siinä kohdallani kävisi, ehkä olet oikeassa ja tuollainen multi-relaatio toteutuisi, polygynia etc. En tiedä, en osaa sanoa. En edes esitä aiheesta mitään arvioita kun en vaan siitä tiedä.
Sanon vaan sen että olen aina inhonnut tuota playboy-lehteä ja sitä Hefneriä, vastustan sen luomaa nais-ihannetta erittäin paljon. Se on vain yhden henkilön fantasia joka on väkisin ajettu satojen tuhansien nuorten miesten mieliin.
Mutta puhuit myös evoluutiosta tai ihmisen kehityksestä tms, ja siinä olet VÄÄRÄSSÄ, nyky-ihminen, homo sapiens sapiens, ei ole kehittynyt yhtään siitä hetkestä lähtien kun se yllättäen tänne maan päälle ilmestyi, fyysisesti on yhä täysin samanlainen kuin alussa, eläin. Ihmisen ympärillä oleva kulttuuri sen sijaan on muuttunut paljonkin, ja se aiheuttaa ongelmia ihmis-eläimelle kun selviytymisympäristö on täysin erillainen kuin alussa, ja muutos on tapatunut muutamassa sadassa vuodessa, mm. ruokavalio on nykyään täysin keinotekoinen, ja aiheuttaa valtavia haasteita elimistön sopeutumiselle. Tämä sivistys joka on rakennettu ihmis-eläimen ympärille on vain haurasta pintaa, ja tositilanteessa se sivistys vaan katoaa hetkessä, se on keinotekoinen rakenne joka ei kestä painoa, jos ihmiskunta kohtaa jonkinlaisen katastrofin niin tämä keinotekoinen sivistys haihtuu muutamissa päivissä ja sitä seuraa eläimellinen taistelu selvitymisestä. Voi vain kuvitella mikä naisen asema tuollaisessa tilanteessa tulisi olemaan, ei kovinkaan kummoinen.
02.04.2024 12:50
>>>>Psrisuhde on käsittääkseni juuri sitä että luottaessaan toiseen voi myös tuoda esiin oman heikkoutensa ilman sitä pelkoa että toinen välittömästi käyttää.sitä itseäsi vastaan. Paljon myös annetaan anteeksi ja unohdetaan. >>>>>
Sanoisin että naiset kyllä käyttää jokaista sanaasi sinua vastaan vielä jossain vaiheessa.
Millaisia nämä heikkoudet voivat olla mitä voi tuoda esiin? En yhtään tiedä, kun minulla on vain yksi heikkous ja se on läheisyydenkaipuu. Se varmasti paljastuisi hyvin pian jo alkuvaiheessa..
01.04.2024 23:12
Ok, se kyllä sopii...
01.04.2024 23:07
Katsotaan kohta uudelleen kun te "normaalit" lähdette kolmanteen maailmansotaan, koska se on normaalia ja oikein ja kunnollista ja velvollisuus. Ehkä jossain vaiheessa alat miettimään että oliko tämä normaalius nyt niin hyvää sittenkään.
01.04.2024 23:03
Jos olisin sinä, niin varmaan nauraisin itseni kuoliaaksi.
01.04.2024 22:59
Tietysti minulla on ne samat roolit, luuletko että pärjäisin kovin hyvin elämässä jos puhuisin julkisesti tälläisiä mitä täällä sanon. Luuletko että pääsisin karkuun fyysisesti vahingoittumattomana jos joillekin naisille menisin puhumaan näitä juttuja mitä täällä olen sanonut... En ole mikään idiootti, jos et vielä sitä ole huomannut.
No myönnettäköön että en jaksa esittää mitään mahdottomia, en ole kovin mukava, pyrin olemaan vaan siedettävä. Pitää vaan aina miettiä mitä voi sanoa ääneen ja mitä ei.
Ne julkinen persoona, henkilökohtainen persoona ja salainen persoona eivät ole minun omaa keksintöäni vaan ne ovat CIA:n operatiivien oppikirjoista kotoisin. Olen varma että ne pitää paikkansa.
Sotket hieman asioita, parisuhteessa ei normaalisti paljasteta salaista persoonaa, jos se paljastuu niin yleensä suhde on ohi sillä hetkellä. On niitä tarinoita että "en tiennyt kenen kanssa olin naimisissa" kun onkin paljastunut salainen elämä jota kumppani on elänyt kertomatta sanaakaan toiselle.
Kaikilla ihmisillä on nuo kolme erillaista persoonaa tai minuutta. Se salainen persoona on itsekäs, omaa etua tavoitteleva, muista pahaa ajatteleva. Ja lisäksi voi olla perverssejä salaisuuksia ym. joista muut eivät tiedä.
Mistä tulikin mieleeni eräs huvittava seikka.... erään seksikyselyn mukaan useilla naisilla on fantasioita alistetuksi tulemisesta, mutta missään nimessä todellisessa elämässään he eivät halua niitä toteuttaa... Siis alitajuisesti ne naiset kuitenkin tajuavat sen roolin mikä heillä luonnollisesti kuuluisi olla, ja minkä he oikeasti kokevat "viehättäväksi", mutta normaalissa elämässään he eivät voi edes sanoa asiaa ääneen. Tuo on siis sieltä salaisesta persoonasta kotoisin oleva tieto, ja väitän että se on henkilön todellinen minä, ne kaksi muuta on vain lähes pelkkää esitystä.
01.04.2024 22:47
En tiedä miksi sinun tarvitsee 10 kertaa käydä vessassa (joku on vialla jos noin on), mutta siis minun puolestani pese käsiäsi vaikka 20 kertaa päivässä jos siltä tuntuu... otin sen vaan sattumalta esimerkiksi ja vertasin sitä siivous/järjestely- pakkomielteeseen, että se on ihan vastaava asia.
01.04.2024 19:14
Äitisi isäsi setäsi ja siskosi menivät koppiin ja sen seurauksena tulit sinä. Tältä puheesi minulle kuullostaa, huonolta vitsiltä.
Ilmeisesti elät ihan eri ulottuvuudessa kuin minä, joten koetan selventää hieman. Naisten mielikuvitus kyllä riittää näihin henkisiin sielunkumppanuus-suhteisiin, miehillä ei tälläistä mielikuvitusta yksinkertaisesti ole olemassa. Sellaisesta mielikuvituksesta ei ole miehelle hyötyä, vaan pelkkää haittaa. Toki mies osaa myötäillä tälläistä "henkisen suhteen" haluavaa naista, miellyttää sitä. Jos mies ei saa parempaakaan niin tyytyy siihen mitä saa, ehkä voi olla ihan onnellinenkin sellaisessa suhteessa, suurimmaksi osaa, ainakin pinnallisin puolin. Tälläistä tapahtuu koko ajan. Nyt tietysti juuri sinun suhteesi ja sinun miehesi on aivan eri asia... ei mistään tälläisestä ole kyse juuri sinun kohdallasi... Ok, jos sanot niin.. sovitaan sitten niin, ihan samahan se minulle on.
Toisekseen se iloinen ystävällinen lämmin ihastuttavan mukava nainen mistä puhut, se kaikki on esitystä, pelkkää pintaa. Se nainen on valinnut roolin jota esittää, se pinnalle näkyvä mukavuus ei ole se todellinen mitä syvällä sen naisen sielussa on. Siellä voi olla todella pimeitä juttuja mistä vain hän itse tietää, ja joskus edes hän ei tiedä niistä, ja ne ominaisuudet voivat tulla yllättäen esiin jossain poikkeuksellisessa tilanteessa.
Jokaisen ihmisen julkinen minäkuva on rooli jolla kohdataan toisia ihmisiä, on myös henkilökohtainen minuus jonka vain läheiset tuntevat, sitten on salainen minä jota se henkilö ei paljasta ikinä kenellekään.
01.04.2024 18:53
98 / 103