Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

76

Kommenttia

2043

1. ____

Kun synnyin, siemen oli kylvetty
    En tottele, minun elämäni on omani
    Taistelen heitä vastaan, jotka haluavat orjuuttaa minut
    Paljastan valheet, jotka raivostuttavat minua

En usko taivaaseen, en usko helvettiin
    En koskaan liittynyt laumaan, en pystynyt sopeutumaan hyvin
    Orja ja mestari, se ei ole minulle
    Valitsen oman tieni, teen itsestäni vapaan

Minä kuljen omaa tietäni
    Minä uin virtaa vastaan
    Ikuisesti taistelen vallanpitäjiä vastaan

Kotka lentää yksin
    _____

Arch Enemy - The Eagle Flies Alone
  2. Luontoyhdeydestä ja luonnon ennallistamisesta etc.

Parasta mitä luonnon kannalta voit tehdä on jättää se rauhaan, älä mene sinne, älä tee metsään polkuja joita urheiljat ramppaavat ja aiheuttavat häiriötä. On tapauksia missä ilves tai karhu on hyökännyt urheilijan kimppuun ja tappannut tai vahingoittanut tätä, se johtuu siitä että luonnonhenget eivät katso hyvällä tuollaista epäkunnoittavaa toimintaa, on erittäin röyhkeää mennä luontoon rymyämään ja metelöimään. Itse asiassa juuri tuo on prosessi jos haluaa löytää luonnonhenkiä ja herättää niiden huomion, mutta sitten saat kimppuusi vihaisia luonnonhenkiä, joista jotkut saattavat olla erittäin voimakkaita, ja jollain urheilijalla ei todellakaan ole minkäänlaisia valmiuksia näitten kohtaamiseen.

Kuitenkin, rauhaan jätetty luonto parantaa itse itsensä, kunhan siellä on henki jäljellä. Jos maa-alue on täysin tuhottu eikä ole enää muuta kuin paljasta autiomaata, sille ei ole mitään tehtävissä, ennenkuin henki on palautettu sinne, ja siinä tapauksessa tarvitaan niitä "ennallistamistoimia" jotta siellä olisi yleensä jotain mihin henki haluaa palata asumaan. Mutta toimivaan luontoon ei saa mennä koskemaan, se pitää vaan jättää rauhaan. Ihmisten korjaustoimien seurauksena suuri osa metsistä on ihmisen istuttamia, ja nämä on istutettu täysin luonnonvastaisella tavalla, puut on suorissa riveissä jotta ne on helppoa korjata pois koneella. Luonnossa ei tälläisiä suoria rivejä ole, ja tuollainen neliömäinen ristikkomalli joka istutetuista puista muodostuu on energeettisesti hankala, se on luonnonvastainen, luonnossa ei ole suoria rivejä.
  3. Nyt kun olet pitkään jankannut aiheesta joka ei tähän liity mitenkään, niin voisitko kertoa että mitä minun/meidän muiden ihmisten pitäisi sen luonnon hyväksi tehdä? Varmaankin vedät vielä ilmastonmuutoksen tähän mukaan, eikö vain? Voisit joskus kertoa jotain konkreettista eikä vaan sitä tyhjää puhetta ja valitusta joka jatkuu ja jatkuu ja jatkuu loputtomasti....
  4. >>>>>>Miksi näet kaikessa taistelua , jonkun aarteen valtaamisen elementtejä>>>>

Miksikö? miksi et sinä näe sitä? Mitä muuta tässä elämässä on kuin taistelua? Ensimmäisestä hengenvedosta viimeiseen asti elämä on taistelua. Elät jossain ihmeellisessä täysin keinotekoisessa digitaalisessa mielikuvitusmaailmassa jos tätä et ollenkaan huomaa. Luonnossa kaikki eliöt taistelevat koko ajan elintilasta ja oikeudesta olemassaoloon, ravinnosta ja oikeudesta paritteluun, ja aivan samoin ihmiskunta tekee. Vaikka ihminen onkin nykyään lähes erotettu luonnosta, silti se luonto on yhä ihmisen sisällä.
    Ja täällä palstalla taistellaan kirjoittajain paremmuudesta, näyttää tosin vaan siltä että se kuka kykenee kirjoittamaan eniten törkeyksiä, voittaa, koska sivistyneet ihmiset kokevat pahoinvointia ja pakenevat törkeyksiä kohdatessaan. Taistelu on osa elämää maan päällä, ja kohta se koskettaa useimpia ihmisiä kuin arvaatkaan, nyt kun kolmas maailmansota on lähellä alkamistaan.

On myös ihmeellistä että henkilö joka ei itse ole ollut henkien kanssa missään tekemisissä tulee kertomaan minulle että mitä henget ajattelevat ja millaisia ne ovat.. Minä olen ollut erillaisten henkien kanssa tekemisissä vuosikausia, yrittänyt kommunikoida niiden kanssa, olen joutunut niiden hyökkäysten kohteeksi, nähnyt hengen manifestoitumisia ja ottanut niistä valokuviakin, mutta itse en edes arvaisi lähteä kertomaan henkien sielunmaisemasta ja ajatuksista yhtään mitään, paras arvaukseni olisi vain se ettei niillä ole ajatuksia ollenkaan. Juuri se tuntemattomuus tekee niistä arvaamattomia. Miten muka voisit tietää henkiolentojen ajatuksista yhtään mitään kun et tiedä edes mitä lähinnä sinua oleva ihminen oikeasti sisimmässään ajattelee ja miettii.
    On olemassa henkiolentoja joilla on ihmisenkaltaista ajattelua ja toimintaa, ja näiden kanssa on vaarallista olla tekemisissä, alan harrastajilla on näille henkiolennoille nimitys jonka kaikki tietävät, ja tälläisen havaitessaan harrastajat ilmoittavat toisilleen ääneen hengen paikalla olosta (jos ollaan ryhmässä) jotta toiset osaavat olla varuillaan. Tuo henki omaa ihmismäistä ajattelua koska se on joskus aikoinaan ollut ihminen.