Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

41

1. Mä luulin että täälä todella voisi löytää oman kullan, mutta ei tää on aivan pelleilyä. Ei kai täällä kukaan vakavissaan ole hakemassa seuraa?
    Ainakaan minun kohdalle ei sellaista ole vielä osunu ja ei kyllä enää osukkaan kun en enää ole "tyrkyllä" treffeissä. Kuitenkin olen tutustunut yli 20 naiseen, siis olen myös tavannut heidät livenä. Useemman kans kirjoitellut jotka melkein kaikki "haihtui" oli tietysti joitakin joiden kans oltiin niin erimaailmoista että sovittiin porukassa että tuhlata toistemme aikaa.
    Pisimmät kirjoittelut ennen tapaamista n.3kk, on vaihdettu kuvat, soiteltu eli äänikin oli tuttu. Kaikki tuntui hyvältä, kunnes tavattuamme näin heti että ei oikein miellyttänyt. Otin asian esille ja en kuulema ollut juuri sitä tyyppiä, mutta ei mitään vikaa kuulema ja muuten kuulema hieno ihminen. En ollut kuulema mitenkään huijannut tai valehdellut, mutta ei sen enenpää.
    Eli mä kävin kuulemassa tuon 300km päässä, jonka varmaan olis voinu kertoo myös puhelimessa.
    Vähän enemmän ja vähemmän samanlaisia tapauksia kaikki, muutamat halus vain nähdä mitä tekstin takana on. Olivat varattuja, jälki tutkimus paljasti.
    Minulle tuli sellainen kuva että jotkut oli aidosti ihastunut, mutta sitten kuitenkin mietittiin että voisi sieltä löytyä vieläkin parempaa/täydellisempää. Noh ei varmaan pitäis miettii meikeläisen mitään.
    Täytyy sekin sanoa että minä olin ja olen avoin kaikenlaisille ihmisille, sekin kyllä tuntuu olevan enemmän vika.
    Eli asettakaa vaan rima korkeemmalle seuranhaussa, silleen sitä yksinäisyydestä eroon pääsee.