Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

23

Kommenttia

114

1. Kaikkia+idootteja+sitä+täällä+EU:ta+puolustaa+ja+erilaisten+huuhaailijoiden+saatavakelloja+esittää,+joissa+velka+tuplasti+isompi+kuin+velkakellossa+ja+esittää+eläkerahastot+ikään+kuin+kattavina+vastasaatavina,+vaikka+ovat+kiinnitettyä+eläkkeiden+maksuun+,+penniäkään+ei+saada+velan+maksuun,+teoriassa+ovat+siis+varaa+ja+kun+niiden+arvo+on+sijoitettu+osakkeisiin+yms.+,+joiden+arvo+vaihtelee+tuommoisiin+Ketoharjuihin+ei+ole+luottoa.+Tässä+ainoa+tervettä+asiaa+kirjoittanut.Tässä+sulle+helpotustaEU+ERO+tuo-+vapauden,+mahdollisuuksia+ja+palauttaa+itsemääräämisoikeuden-+saamme+itse+päättää+omasta+rahasta,+rajoista+ja+laeista-+voimme+itse+äänestää+ja+erottaa+omat+päättäjät-+voimme+itse+päättää+kenen+kanssa+teemme+kauppaa+>+AVAUTUU+isot+vapaat+mahdollisuudet-+kukaan+ei+komenna+saksasta+tai+brysselistä-+saamme+itse+päättää+miten+vastaamme+kansainvälisiin+yhteistyöpyyntöihin-+voimme+tehdä+vapaasti+kauppaa+EU+ulkopuolisten+maiden+kanssa-+EU+jäsenmaksusta+vapautuvat+varat+voidaan+käyttää+MIHIN+itse+haluamme-+voimme+taas+kehittää+omaa+koulutusrakennetta+kuten+itse+haluamme-+voimme+taas+jatkaa+tuotekehitystä+kuten+itse+haluamme-+voimme+itse+päättää+omista+rakennusprojekteista-+pakkokilpailutus+globaalisti+loppuu+siihen-+voimme+myös+halutessamme+harjoittaa+protektionismia+-+ja+-+voimme+päättä+kuka+saa+tulla+tänne+ostamaan+maata+ja+yrittämään-+EU+tuplabyrokratia+jää+pois-+ei+tarvitse+syöttää+ja+juottaa+tuntemattomia+meppejä+ja+merkkeliä...