Vapaa kuvaus

Täysiverinen kauris, jonka luonne on sanoitettu: asfalttiprinssi mä oon..ketä sinä odotat oikeasti..lumi teki enkelin eteiseen...töihin kiiruhti hoitaja pieni....kun taivas salamoi...kuullut et, kun kuiskasin, sua......minä olen muistanut sinua paljon, niin paljon enemmän kuin ketään muuta...niin kauniina kuvina, sieluni sirpaleina....kun katsoit minuun, kaiken muun mä unohdin....elämäni kinkereillä, enemmän kuin muuta...paiskotaan kamoja, potkitaan ovia...kun kaksi leijonaa makaa raukeina...sulin sylissäs ja paloin, silloin rakastaa sua aloin...kun sä katsoit minuun...soi lintujen lauluissa kukkiva kunnas, niin varjoisat veet...hetken vain..hän saapui keskiyöllä, näin viikatteenkin vyöllä...kun minä unestani heräsin, sydämeni oli niin surusta raskas..tuo tumma nainen ikuisuuden harso silmillään...hey june..isä muutti kaks vuotta sitten Ruotsiin, äiti oli silloin jo onneton...radiossa laulettiin kiitos Luojan..säde vastas, peikko kulta, pimeys vie hengen multa, enkä toivo kuolemaa... ..lululla oli kolmas mieli, asematunnelin ovenpieli, houkutti häntä...aiotko sä maailmanloppuun asti, vain odottaa....kahvihuoneen kalpeat sairaanhoitajat....tänään en voi luokses tulla, veriveljet oottaa mua...I will survive, hey, hey...and now you back...muuten hän oli niinkuin yksi meistä vain....pois mun täytyy heti mennä, ellen kohta valoon lennä...niin kaunis on maa, niin korkea taivas, soi lintujen lauluissa kukkiva kunnas...hän rokkia rakastaa ja himmeitä valoja....sunnuntaina äitikin nukkui pois ja pappi sai taas kahvia juodakseen....aika on nousta ja lähteä...aika on jäähyväisten, niin varjoisat veet...lumi teki enkelin eteiseen, mitä tuo runoja rustaa...niin en hetkeäkään elää saa....I should make to leave your key, go now go....july morning...lapsi on kai päästänsä sekaisin.....kun sä katsoit minuun, hetken vain...niin lähti kaunis päivänsäde. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

3