Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
martti.nurmi
profiilit
martti.nurmi
martti.nurmi
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
62
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
KAIKKIEN HUOMIOITAVAKSI!
Trollin hauska pila jatkuu. Hän on rekisteröinyt nicin, jossa ORG osuudessa O on korjattu nollalla. Siten ette erota sitä oikeasta eläkevaariORG nimimerkistä. Minä koetan vahtia näitä väärinkäytöksiä. Eläkevaari on tehnyt asiasta ilmiannon, mutta korjaus tuskin tulee nopeasti.
Siten kaikkien tietoon eläkevaari0RG (tuossa on numero 0 O:n tilalla) on feikkieläkevaari. Varsinaiselle olen esittänyt poistumista. Feikkiprofiili on ilmiannettu.
Eläkevaarin nimissä kirjoitteleva eläkevaari0RG (tuossa on nolla O:n paikalla!) on siis feikki, eikä oikea eläkevaariORG.
25.01.2016 22:54
Ei ole. Asiattomasti toimiva profiili kuuluu sääntöjen mukaan poistaa.
25.01.2016 22:50
Trollin hauska pila jatkuu. Hän on rekisteröinyt nicin, jossa ORG osuudessa O on korjattu nollalla, siis eläkevaariORG/eläkevaari0RG (tämä viimeinen siis feikkiprofiili). Siten ette erota sitä. Minä koetan vahtia näitä väärinkäytöksiä. Eläkevaari on tehnyt asiasta ilmiannon, mutta korjaus tuskin tulee nopeasti. Ilmeisestipalaute asiattomasta nimimerkistäkin on tehty.
Siten kaikkien tietoon eläkevaari0RG on feikkieläkevaari. Tuossa on ison O:n tilalla nuemero 0. Varsinaiselle eläkevaarille olen esittänyt poistumista.
25.01.2016 22:48
Kopioidaan tänne loppuunkin:
Trollin hauska pila jatkuu. Hän on rekisteröinyt nicin, jossa ORG osuudessa O on korjattu nollalla. Siten ette erota sitä oikeasta eläkevaariORG nimimerkistä. Minä koetan vahtia näitä väärinkäytöksiä. Eläkevaari on tehnyt asiasta ilmiannon, mutta korjaus tuskin tulee nopeasti.
Siten kaikkien tietoon eläkevaari0RG (tuossa on numero 0 O:n tilalla) on feikkieläkevaari. Varsinaiselle olen esittänyt poistumista. Feikkiprofiili on ilmiannettu.
25.01.2016 22:41
Trollin hauska pila jatkuu. Hän on rekisteröinyt nicin, jossa ORG osuudessa O on korjattu nollalla. Siten ette erota sitä. Minä koetan vahtia näitä väärinkäytöksiä. Eläkevaari on tehnyt asiasta ilmiannon, mutta korjaus tuskin tulee nopeasti.
Siten kaikkien tietoon eläkevaari0RG on feikkieläkevaari. Varsinaiselle ole esittänyt poistumista.
25.01.2016 22:33
Trollin hauska pila jatkuu. Hän on rekisteröinyt nicin, jossa ORG osuudessa O on korjattu nollalla. Siten ette erota sitä. Minä koetan vahtia näitä väärinkäytöksiä. Eläkevaari on tehnyt asiasta ilmiannon, mutta korjaus tuskin tulee nopeasti.
Siten kaikkien tietoon eläkevaari0RG on feikkieläkevaari. Varsinaiselle ole esittänyt poistumista.
25.01.2016 22:32
25.01.2016 22:31
Toisessa ketjussa on juuri paljastunut rekisteröidyn nicin väärinkäyttö. Ylläpidolla vaikuttaa olevan käsissään ilmeisen heikko järjestelmä, eli todistetusti ette voi luottaa edes rekisteröimänne nimimerkin suojaan.
25.01.2016 19:51
Lepo vaan! Koetan vahtia tuon eläkevaariORG nimimerkin väärinkäyttöä. Ilmianto siitä kannattaa tehdä ylläpidolle. Oliko se niin, että rekisteröimätön eläkevaari nimimerkki jo rekisteröitiin trollin toimesta? Ylläpidolla tulisi olla välineet sen rekisteröinnin tutkimiseen. Katsotaan, mitä jatkossa selviää. Taitava temppu tuo on, että rekisteröidyllä nicillä voi kirjoitella väärä henkilö. Nicin suoja on ilmeisen säälittävä. Olisko kierto esim. esiintyä "muulla, kuin rekisteröidyllä" nicillä, jolloin voi kiertää. Ylläpito tutkinee...
25.01.2016 19:45
Juu! Emäntä tietysti selvitti ko. baarista, että "etkö sinä muista kun..."
Joku hämärä mielikuva siitäkin on. Siinä on monta baaria vierekkäin ja tuo taisi olla sellainen, jossa saksalaiset valitsi jäähdytyksestä viiniä lasivitriinistä pulloa osoittamalla, tai sitten olen jälleen väärässä. Meillä emäntä on viini-ihminen ja minä enempi olut :)
25.01.2016 18:09
Älkää kirjoittako ASIAKETJUSSA suoraan trollille. Esimerkiksi tässä trollin avaamassa ketjussa antaa mennä vaan. Ylläpito tarvitsee sitä koulutukseen esimerkiksi.
Asiaketjussa, jos yksittäiseen trollin viestiin vastaa, vaikeutuu itse asia entisestään. Muuten trollia voi toki provosoida. Sitähän hän tekee itse pääsääntöisesti.
25.01.2016 17:06
Oikein mukava kuulla, että PdC otti teidät taas hymyillen vastaan. Trollin kuvioissa on ainakin se hyvä puoli, että kun lukumääräisesti vähäiset moderaattorit näkevät "tuotokset", niin eiköhän ne edes pikkasen putsaa. Tosin ne modet voi olla tulevien moderaattorien koulutustehtävissä, aina välillä, seuraavat 5-viikkoa.
Tuo Meme-baari ei ole minulle tuttu. Mikä on sen katuosoite?
Onko meri muuten rauhallinen, vai näkyykö eläkevaarin kehumia jättiaaltoja?
Hyviä ilmoja jatkossakin :)
25.01.2016 17:02
Tunnen eläkevaarin oikein hyvin ja olen siten tietoinen, mitä hän on kirjoittanut.
Lainaamasi teksti on suoraan lainattu Allerin toimistusjohtajan artikkelista, jolloin, kun lainaus on sanasta sanaan sama, on luonnollista, että eläkevaari ja minä lainataan toimitusjohtajaa yhtäpitävästi. Nyt otetaan siitä miehestä mittaa!
>Kohta poistat tämän kirjoituksen, mutta anna mennä vaan.
Tuo kertoo, että tunnistit minut :) Terve vaan, tuttu trolli! Ei, tällä kertaa en ole täällä sheriffinä, joten minä en poista yhtään mitään. Moderaattorille toivotan jaksamista ;) :) Autan heitä kuitenkin sen verran kuin viitsin.
Vaikka toimintasi ei johtaisikaan tuntuvaan sanktioon, olet Allerille ongelma. Toimintasi paikkakuntapalstoilla vie Allerilta mainostuloja, joten edes rikoksentekovälineesi ovat uhattuna. Ongelma on kuitenkin markkinaehtoisen toimijan ja Aller on ilmoittanut vastaavansa siihen moderaattorikoululla. Jää nähtäväksi !
25.01.2016 14:44
Allerin kellokas lausuu: ”Tahdomme tehdä moderoinnista ammatin, ja toisaalta luoda myös toimintamallin nettikeskustelun vapaaehtoisvalvojille”.
Tämä moderaattorikoulu on helmikuussa tulossa pilottien valmistumisvaiheeseen.
Rivikäyttäjä voi yrittää hyötyä tilanteesta antamalla käyttämästään palstasta mahdollisiman aktiivista palautetta Allerille. Kaikki asiattomat viestit kannattaa antaa ilmi, kts. ”ilmianna”, joka viestin oikeassa alareunassa. Sivun alalaidasta löytyy palautelomake, joka ei yleensä auta yksittäiseen ketjuun, mutta jos lomakkeita täytellään ahkerasti, moderaattorikoulu voi kiinnostua ylipäänsä palstasta, joten viitseliäisyyttä käyttäjät!
25.01.2016 14:13
Oikein hyvää lomaa Antiguelle!
Eläkevaari, jonka tunnen sattumalta hyvin, pyysi minua vähän katsastelemaan Kanaria-palstaa, nyt kun on tämä moderaattorikoulukin tulossa aktiiviseen vaiheeseen ja täällä näkyy olevan jälleen tuttu trolliongelma. Puerto del la Cruz on vakiokamaa täälläkin, joten trollispesiaalin lisäksi, voin käydä sen suhteen asiakeskustelua ja se on henkilökohtaisen mielenkiintoni kohteena.
Ikävä kuulla, ettei Valle Mar ole hotellina niin hyvä, kuin sijaintinsa perusteella olettaisi.
Näkyy kuitenkin, viikonloppua lukuunottamatta, jatkuvan säät mahtavina, joten nauttikaapa olostanne. Kirjoittelen ketjuusi jatkossakin ja eiköhän tuo emäntäkin, joka on näyttänyt asiallisia juttuja kirjoittelevan, anna kuulua itsestään. Trollin voi tässä ketjussa jättää kommentoimatta, so. ruokkimatta. Muissa ketjuissa taas on syytäkin ”pöllyttää”, jotta moderaattorikoululaisilla on analysoitavaa.
25.01.2016 13:38
Kärsivällisyyttä teille jatkossakin. Itse en enää samojen idioottien kanssa jaksa, vaan jätän nämä luotsin hommat. Takaisin voipi tulla tarjolle, jos ip-bannit saadaan toimimaan. Hyvää jatkoa!
17.02.2014 11:39
Ihailen kärsivällisiä luotseja, mutta itse alan uupua. Tommosia "helmiä" perussuomalaisten palsta oli täynnä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12003140#comment-65711869
15.02.2014 20:18
No jukra!
Että tämmönenkin palsta on, hyvä juttu! Ajattelin, ilmeisessä mielenhäiriössä, kanssa ilmottautua luotsiehdokkaaksi ja vielä persujen palstalle, runsas kuukausi sitten. Katselin, missä olisi vilkkainta ja sitten sinne ehdokkaaksi. Luulin ihan todella, että ne kirjoitukset oli monilta ihmisiltä. Ei mennyt kuin muutama vuorokausi luotsina ja tajusin olleeni täysin väärässä. Yksi ja sama ihminen kirjoittaa valtaosan kaikista postauksista. Hilpeää ehkä on, että hän jaksaa väitellä itsensä kanssa -tai siis olisi, jos ne jutut ei olisi niin imbesillejä ja banaaleja. Ennen kitkemistä ne oli anaaleja.
Näkyvän IP-osoitteen hän osaa muuttaa. Sara on monta bannannut, mutta takaisin tullaan muutamassa minuutissa. Hän myös myötää, hivenen provosoituna, olevansa usein kokonaisen viestiketjun takana, ihan itse.
Turhauttavaahan se on, että yksi häirikkö on niin tuottelias, että lähes kaikki todelliset keskustelijat häipyy -tai on häipynyt aikaa sitten. Sama tyyppi kirjoittaa kaikille polittisille palstoille. Kepu, vihreät, vasemmistoliitto, seniorit ja sdp sekä rkp ovat kuitenkin "suosikit".
Jos banneja ei saada skulaamaan, tämä on taistelua tuulimyllyjä vastaan. Henkilö on eläkeläinen, joten viestejä tulee myös koko yöaika.
13.02.2014 18:50
Keskustelua ei voi olla avannut motoristi. Tuosta puuttuu motoristin kunnioitus lajitovereita kohtaan.
Customit on oikein mukavia pyöriä, kuten monen muunkin lajiset. Siksi tallissa on hyvä olla useampia; kuudella pärjää, mutta seitsemän olisi hyvä.
02.02.2011 23:15
Alppikoulussa alkaa lopulta uskomaan, ettei kaikkia yksinkertaisesti voi moikata.
28.03.2010 18:13
2 / 4