Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

62

1. KAIKKIEN HUOMIOITAVAKSI!

Trollin hauska pila jatkuu. Hän on rekisteröinyt nicin, jossa ORG osuudessa O on korjattu nollalla. Siten ette erota sitä oikeasta eläkevaariORG nimimerkistä. Minä koetan vahtia näitä väärinkäytöksiä. Eläkevaari on tehnyt asiasta ilmiannon, mutta korjaus tuskin tulee nopeasti.

Siten kaikkien tietoon eläkevaari0RG (tuossa on numero 0 O:n tilalla) on feikkieläkevaari. Varsinaiselle olen esittänyt poistumista. Feikkiprofiili on ilmiannettu.
    Eläkevaarin nimissä kirjoitteleva eläkevaari0RG (tuossa on nolla O:n paikalla!) on siis feikki, eikä oikea eläkevaariORG.
  2. No jukra!

Että tämmönenkin palsta on, hyvä juttu! Ajattelin, ilmeisessä mielenhäiriössä, kanssa ilmottautua luotsiehdokkaaksi ja vielä persujen palstalle, runsas kuukausi sitten. Katselin, missä olisi vilkkainta ja sitten sinne ehdokkaaksi. Luulin ihan todella, että ne kirjoitukset oli monilta ihmisiltä. Ei mennyt kuin muutama vuorokausi luotsina ja tajusin olleeni täysin väärässä. Yksi ja sama ihminen kirjoittaa valtaosan kaikista postauksista. Hilpeää ehkä on, että hän jaksaa väitellä itsensä kanssa -tai siis olisi, jos ne jutut ei olisi niin imbesillejä ja banaaleja. Ennen kitkemistä ne oli anaaleja.

Näkyvän IP-osoitteen hän osaa muuttaa. Sara on monta bannannut, mutta takaisin tullaan muutamassa minuutissa. Hän myös myötää, hivenen provosoituna, olevansa usein kokonaisen viestiketjun takana, ihan itse.

Turhauttavaahan se on, että yksi häirikkö on niin tuottelias, että lähes kaikki todelliset keskustelijat häipyy -tai on häipynyt aikaa sitten. Sama tyyppi kirjoittaa kaikille polittisille palstoille. Kepu, vihreät, vasemmistoliitto, seniorit ja sdp sekä rkp ovat kuitenkin "suosikit".

Jos banneja ei saada skulaamaan, tämä on taistelua tuulimyllyjä vastaan. Henkilö on eläkeläinen, joten viestejä tulee myös koko yöaika.