Vapaa kuvaus

Taiteellinen joka harrastelee valokuvausta ammattivälinein. Osaa myös luontevasti kolme kieltä, kotimaiset ja englanti. Nykyään 177,5cm ja 80kiloa En jaksaisi oikein enää kuunnella mitään terveysohjeita päivät pitkät, joten terveysintoilijat ei sytytä minua. Eli, tiedän parhaiten mitä itse syön, kuten en myöskään puutu muitten syömistapoihin. Vaikkakin on kyllä suotavaa, että ihminen pureskelee ruokansa suu kiinni. Jos suu on auki, niin toivon että syy on jokin seuraavista; a) johtuen puhumisesta b) että haukkaa ruokaa / juomaa c) hengittää suun kautta koska nenä on tukossa d) suuseksiä jossain muodossa e) jossain tapauksissa myös nauru olkoon sallittua. Nahka vaatteet, klassiset vaatteet ja jopa PVC yms. kiinnostaa kyllä, vaikka henkilökohtaisesti en usko että PVC:tä päälleni laittaisin, nahasta kyllä pidän. Tosin näyttää pahasti siltä, että minun on kai pakko teetättää nahkahousut itselleni jos sellaiset haluan, kun suomi-normia hoikempi olen. Ei mitenkään täysin alistuva, enemmänkin välillä vain hieman masokistinen luonne. Suosikkibändit/artistit: W.A.S.P., Saxon, Guns ´n Roses, Alice Cooper, Golden Earring, Iron Maiden, AC/DC, Doro, Lita Ford Suosikkileffat: Terminator, Commando, Rambo, Nightmare on Elmstreet, yleensä toiminta ja toimintakauhu, myös komedia Katson tv:stä mieluiten: Mythbusters, CSI Ruoka & juoma: Liha, olut Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

14

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit