nw4ever

Pesunkestävä NIGHTWISH-fani. Yleisesti katsoen, olen melko rock-äijä. Autot ja ralli on lähellä sydäntä.
Asiaa on, mulla ja Karpolla. Siksi syvä KIITOS sille joka oivalsi keksiä tämän huuhaa-pelleilyn... :) Asiallista palautetta ja yhteydenottoa voi lähettää e-maililla.
Sydämeni on varattu, joten turha jaakailla perään.
Suosikkibändit/artistit: Nightwish, Children Of Bodom, dimmu borgir, Slayer, Metallica... RASKAS MUSIIKKI!!
Suosikkileffat: Vaikea sanoa, kun hyllyssä on toinen toistaan parempia klassikoita...
Lempikirjat: Yhden yön tarina-kertomus YÖ-orkesterista, Juha Vuorisen Juoppis-sarja.
Vapaa-aikanani: Katselen televiota, kuuntelen musaa, säädän ja suunnittelen.
Katson tv:stä mieluiten: Pako, suomalaiset sarjat, tietokilpailut... niin ja CSI!!
Kotieläimet: -
En pidä: Hyttyset, räntäsade, periksiantaminen...
Parhaat matkakohteet: Norjan länsirannikko
Ruoka & juoma: Pizza ja kola
Linkit: http://www.nightwish.com
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Koulut: käyty loppuun
Ammatti: Muu
Työskentelen: palkkani eteen
Ase tai siviilipalvelus: suoritettu moitteettomasti 1997
Siviilisääty: sormus sormessa.
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger: ????
Email: ?????
IRC: ?????
Twitter: ?????
Flickr: ?????
Hakusanat: google----chuck norris----enter
Aloituksia
61
Kommenttia
279
Huuhaa-kysymys
Simson oli aikoinaan maailman väkevin mies. Kysymys kuuluu: MINKÄ SEURAUKSENA SIMSON MENETTI VOIMANSA?5322- 4317
Ystäväni ovat...
...sikahumalassa jossain helevetin Ilomantsin korvessa. Siellä on paljon mitakin juoppoja, jotka luulevat osaavansa hiih6317Löytyykö läppäriini...
...uutta akkua? Tai siis tietenkin löytyy, olen jo kysellyt paikallisesta ATK-firmasta. Se vaan tahtoo maksaa koneen hin2310MINÄ ELÄN!!
Tulin näin, nousin sängystä ja voitin minua kalvaneen Flunssan! Olo on kertakaikkisen hyvä... Tänään olen VOITTAJA!! Men6310Kuka keksi?
Avattiin siinä aattona paremman puoliskon kanssa suu vaahdossa lasten joulupaketteja...Siis mikä järki on pakata esim. p4288KIVAAAA!!!!
Pääsin oman kullan luo omaan kotiin! Olin sairaalassa nivustyrän korjauksessa. Se luonnollisesti leikattiin ja nyt olen2277KÄSKY!!
Teetätän huomenna vaalipipon... Teksti sanoo: Niinistö-haalarimiesten kaiffari! Arvatkaapa ketä minä äänestän... NO, SAA3276Kyllä minä....
...tästä paranen! Minulta leikattiin/korjattiin nivustyrä. Kipua on... edelleen! Mutta minä paranen, koska minulla on va3276Onko tietoa?
Pelaako Suomi Kanadaa vastaan, jos Suomi häviää Slovakialle? Tuli lievää vääntöä kotikatsomossa ja aattelin kysyä kaikki3273Vauvaterveiset!
Tyttäreni kasvaa vauhdilla! Hänellä on jo 3 hammasta ja opettelee kovaa vauhtia konttaamisen saloja. Ensi viikolla vietä1255Jeps...
Mulla on asunto myynnissä! Enempää en kerro, jottei mua sensuroida. HEI VAAN KAIKILLE!!!0205VOI KURJUUS!!!!!
Juuri kun Jukka ja Katja riisuivat toisiaan, minun kuvaruutuuni ilmeistyi "muurahaisia rakentamassa pesää"-ilmiö. Kertok1204Heippa!
Minä täällä! Olen asennus matkalla suomen turussa. Sää on kehno ja olut virtaa kuin aura... Onko ketään juttuseuraa vail6198Huomenta!
Mää heräsin juuri! Enkä Mää ole tampereelta, mää olen Pohojanmaalta! Mutten sanu sen tarkeemmin, notta ette tule kyläile2195- 2194
Tiedustelis...
...onko joukossamme joku/joitakin, jotka ovat sairastaneet MYYRÄKUUMEEN lääkärin diagnosoimana? Olisin halukas tietämään4194Tommin haastattelu
Well, Tommi.. Great rally today! How does it go and did you have any problems at all? Tömmi: Jes, tänk juu! Vi rilly tr2171Paras keino...
...voittaa joulustressi on istahtaa alas kera kuuman glögimukin ja laittaa parikymmentä tuikkua palamaan. Kaiuttimista u2152- 097