Vapaa kuvaus

Pesunkestävä NIGHTWISH-fani. Yleisesti katsoen, olen melko rock-äijä. Autot ja ralli on lähellä sydäntä.

Asiaa on, mulla ja Karpolla. Siksi syvä KIITOS sille joka oivalsi keksiä tämän huuhaa-pelleilyn... :) Asiallista palautetta ja yhteydenottoa voi lähettää e-maililla.

Sydämeni on varattu, joten turha jaakailla perään.

Suosikkibändit/artistit: Nightwish, Children Of Bodom, dimmu borgir, Slayer, Metallica... RASKAS MUSIIKKI!!

Suosikkileffat: Vaikea sanoa, kun hyllyssä on toinen toistaan parempia klassikoita...

Lempikirjat: Yhden yön tarina-kertomus YÖ-orkesterista, Juha Vuorisen Juoppis-sarja.

Vapaa-aikanani: Katselen televiota, kuuntelen musaa, säädän ja suunnittelen.

Katson tv:stä mieluiten: Pako, suomalaiset sarjat, tietokilpailut... niin ja CSI!!

Kotieläimet: -

En pidä: Hyttyset, räntäsade, periksiantaminen...

Parhaat matkakohteet: Norjan länsirannikko

Ruoka & juoma: Pizza ja kola

Linkit: http://www.nightwish.com

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Koulut: käyty loppuun

Ammatti: Muu

Työskentelen: palkkani eteen

Ase tai siviilipalvelus: suoritettu moitteettomasti 1997

Siviilisääty: sormus sormessa.

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger: ????

Email: ?????

IRC: ?????

Twitter: ?????

Flickr: ?????

Hakusanat: google----chuck norris----enter

Aloituksia

61

Kommenttia

279

1. Huuhaa-kysymys

Simson oli aikoinaan maailman väkevin mies. Kysymys kuuluu: MINKÄ SEURAUKSENA SIMSON MENETTI VOIMANSA?
    Huuhaa
    5
    322
  2. Hillitöntä!!

Päivää. Mikä on scene bore?
    Huuhaa
    4
    317
  3. Ystäväni ovat...

...sikahumalassa jossain helevetin Ilomantsin korvessa. Siellä on paljon mitakin juoppoja, jotka luulevat osaavansa hiih
    Huuhaa
    6
    317
  4. Löytyykö läppäriini...

...uutta akkua? Tai siis tietenkin löytyy, olen jo kysellyt paikallisesta ATK-firmasta. Se vaan tahtoo maksaa koneen hin
    Tietokoneet
    2
    310
  5. MINÄ ELÄN!!

Tulin näin, nousin sängystä ja voitin minua kalvaneen Flunssan! Olo on kertakaikkisen hyvä... Tänään olen VOITTAJA!! Men
    Huuhaa
    6
    310
  6. Kuka keksi?

Avattiin siinä aattona paremman puoliskon kanssa suu vaahdossa lasten joulupaketteja...Siis mikä järki on pakata esim. p
    Huuhaa
    4
    288
  7. KIVAAAA!!!!

Pääsin oman kullan luo omaan kotiin! Olin sairaalassa nivustyrän korjauksessa. Se luonnollisesti leikattiin ja nyt olen
    Huuhaa
    2
    277
  8. KÄSKY!!

Teetätän huomenna vaalipipon... Teksti sanoo: Niinistö-haalarimiesten kaiffari! Arvatkaapa ketä minä äänestän... NO, SAA
    Huuhaa
    3
    276
  9. Kyllä minä....

...tästä paranen! Minulta leikattiin/korjattiin nivustyrä. Kipua on... edelleen! Mutta minä paranen, koska minulla on va
    Huuhaa
    3
    276
  10. Onko tietoa?

Pelaako Suomi Kanadaa vastaan, jos Suomi häviää Slovakialle? Tuli lievää vääntöä kotikatsomossa ja aattelin kysyä kaikki
    Huuhaa
    3
    273
  11. Vauvaterveiset!

Tyttäreni kasvaa vauhdilla! Hänellä on jo 3 hammasta ja opettelee kovaa vauhtia konttaamisen saloja. Ensi viikolla vietä
    Huuhaa
    1
    255
  12. Jeps...

Mulla on asunto myynnissä! Enempää en kerro, jottei mua sensuroida. HEI VAAN KAIKILLE!!!
    Huuhaa
    0
    205
  13. VOI KURJUUS!!!!!

Juuri kun Jukka ja Katja riisuivat toisiaan, minun kuvaruutuuni ilmeistyi "muurahaisia rakentamassa pesää"-ilmiö. Kertok
    Huuhaa
    1
    204
  14. Heippa!

Minä täällä! Olen asennus matkalla suomen turussa. Sää on kehno ja olut virtaa kuin aura... Onko ketään juttuseuraa vail
    Huuhaa
    6
    198
  15. Huomenta!

Mää heräsin juuri! Enkä Mää ole tampereelta, mää olen Pohojanmaalta! Mutten sanu sen tarkeemmin, notta ette tule kyläile
    Huuhaa
    2
    195
  16. Iloon on monta syytä!

Minä sain iloa langattoman laajakaistan onnistuneesta asennuksesta.
    Huuhaa
    2
    194
  17. Tiedustelis...

...onko joukossamme joku/joitakin, jotka ovat sairastaneet MYYRÄKUUMEEN lääkärin diagnosoimana? Olisin halukas tietämään
    Huuhaa
    4
    194
  18. Tommin haastattelu

Well, Tommi.. Great rally today! How does it go and did you have any problems at all? Tömmi: Jes, tänk juu! Vi rilly tr
    Huuhaa
    2
    171
  19. Paras keino...

...voittaa joulustressi on istahtaa alas kera kuuman glögimukin ja laittaa parikymmentä tuikkua palamaan. Kaiuttimista u
    Huuhaa
    2
    152
  20. I`m beautyful, because...

...I`m ORIGINAL! And ORIGINAL IS BEAUTYFUL.... ;)
    Huuhaa
    0
    97