Vapaa kuvaus

mitäköhän tähänkin taas säveltäis. Autoista ja ajamisesta kiinnostunut, pa/ka kuljettaja, joka vapaa ajallaan harrastelee oman auton virittelyä, ja kysyttäessä auttaa jos osaa auttaa. Metsästelen elämänkumppania sillointällöin. Alkoholia käytän kohtuullisuuden rajoissa, Autot ja liikenne on melko lähellä sydäntäni, joten yritän oppia niistä kokoajan jotain uutta, Olen työkseni ajanut Taksia, pienoisbussia, kuin kuorma-autoakin, joten ala on yleisesti melko tuttu. ja koska katson ajokokemukseni riittävän, niin saatan sillointällöin puuttua joihinkin aiheisiin aika hanakasti, kuitenkin muistaen, etten ole kaikkitietävä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

27

Kommenttia

1014

1. Itse olin koulukiusattu, ja tiedän erittäin hyvin miltä tuntuu, niin porukan ulkopuolelle jääminen, (joka ei loppupeleissä ole niin paha juttu.) kuin myös fyysinen väkivalta, varsinkin kun on 8 vastaan 1 tappelu, ja pilkkahuudotkin on miltei kaikki kuultu.
    En itse tule hyväksymään lapsiltani minkään sortin kiusaamista, ja jos häntä kiusataan, niin siitä tehdään loppu, hyvällä tai pahalla, toivottavasti hyvällä.

Tästä esimerkkinä.

Naapurin (yksinhuoltaja äiti) poika OLI, koulukiusattu, eikä hänen keskustelut koulun henkilökunnan (paikan päällä), sekä kiusaajien vanhempien kanssa (puhelimella) tuottanut minkään-näköistä tulosta. eräänä iltana hän sattui mainitsemaan asiasta. ja kysäsin että saanko yrittää auttaa hieman.

Seuraavan kerran kun poika tuli mainitsemaan äidilleen että häntä oli hakattu, (juu sen kyllä näki) pyysin kiusaajan osoitteita, ja kävin keskustelemassa kiusaajien vanhempien kanssa.
    Ja mainitsin että, jos kyseinen meininki ei lopu, niin tulen käymään uudestaan, ja sillon en enää välttämättä ole niinkään keskustelutuulella. Todisteina esitin muutaman kuvan pojasta, mustelmineen. Kiusaminen loppui muutamaksi viikoksi. sitten poika tuli taas mustelmilla kotiin. Käväsin tapaamassa pahimman kiusaajan vanhempia. Kyllä, jouduin korvaamaan murtuneen nenän hänelle, mutta kukaan ei senjälkeen kiusannut naapurini poikaa.