Vapaa kuvaus

Lupsakka nallekarhu joka tykkää intohimoisesti kalastuksesta sekä hyvästä ruoasta ja tietty oluesta.Suomihumppa saa jalan vipattamaan.Joskus raskaampikin ralli.

Koti on tärkeä juttu ja ystävät.

Olen kiinnostunut vanhoista tavaroista ja niitä tuleekin haalittua huutokaupoista sekä kirppareilta.

Olen eläinten ystävä ja itselläni pyörii kintuilla Ottomaani-katti

Olen hyväntuulinen sinkkumies!

Suosikkibändit/artistit: Kaija Koo, Suvi Teräsniska, Anne Mattila, Nigthwis, kaikki kasarit.

Suosikkileffat: Minun Afrikkani, CSI, Beck, telkusta kova laki, hiljainen todistajaWallander ym pohjoismaalaiset dekkarit

Lempikirjat: Dekkarit ja muu jännitys sekä draama ja elämänkerrat

Vapaa-aikanani: kalastan, syön ja juon, kuuntelen musaa, käyn elokuvissa, rapsutan kissoja ym.

Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kaikki ihmisiä liikuttava

Katson tv:stä mieluiten: draamaa, urheilu, jännitys-sarjoja.En juurikaan hömppää enkä pieruhuumoria.

Kotieläimet: Kissoja joo eli yksi kolli

En pidä: narsisteista, rasisteista, itsekkäistä paskiaisista, muiden ihimisten pyörittäjistä.Huumehouruisista sekoilijoista, varkaista ja rosvoista.Tupakan kärystä!

Parhaat matkakohteet: Landemökit tietty ja viron vainiot.

Ruoka & juoma: Grillattu liha, kana ja kala.Ei pelkkä vihertarjonta.

Koulutus: Moninainen

Ammatti: Muu

Työskentelen: Julkisella

Ase tai siviilipalvelus: Tietty sivari!

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

4

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. TALLINNAAN EDUKKAASTI!

Olen lähdössä viikkarilla tallinnan päiväristeilylle 16.8.11 Minulla on kahdenhengen lippu varattuna joten jos haluat vi
    Matkaseuraa
    0
    112
  2. Autonkorjaaja helsinki

Fiat Punto vuosimalli -99 on ollut seisonnassa kesästä lähtien ulkona.Auto on muuten kunnossa mutta vasemmassa etuakseli
    Työkeikat
    1
    239