Vapaa kuvaus

No joo, ohan se niinkin Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

168

1. Tein saman homman 7m veneeseen viime keväänä. Kului n. 50 säkkiä 25 kg/kpl hiekkaa. Kärcherin hiekkapuhalluslaitteen suuttimen muoviosa halkesi ennen homman puoliväliä. Onneksi maahantuojan edustaja antoi takuussa uuden. Epäili kyllä että olin pessyt koko kylän veneet. Se kommentti "vitutti", kun oma vene oli vasta puolivälissä ja olin tehnyt töitä n. 40 tuntia. Kyllä jos aamusta iltaan tekee niin viikossa selviää. Minulla maalit oli tiukassa, oli vaan niin paksu lohkeileva kerros, että katsoin parhaaksi poistaa kaikki alta. Se on ihan pistemäistä poistoa ja kun pinta-alaa on 15 m2, niin se kestää jonkin aikaa. Ja tukossa on suutin 5 min välein. Siinä sitten suojalasit, kaasunaamari ja kumihaalari päällä räpläät suutinta auki. Jos homma olisi taas edessä, teettäisin ammattilaisella.
    Hiekkaan meni rahaa 50 x 5,5 e/säkki, ostin 15 säkkiä kerralla niin sain 2 euroa alennusta/säkki.
    Lopputulos oli kyllä hyvä. Ei kyllä millään mene lasikuituun asti, ellei nukahda suutin kädessä. Pinnasta tulee matta, ei muuta kuin pyyhkii rasvanpoistoaineella kostutetulla rätillä ja maalaa epoksimaalilla päälle.