Vapaa kuvaus

Positiivista on muistaa hymyillä - siis hymyillä silloinkin, kun ei löydä siihen mitään aihetta. Suosikkibändit/artistit: stratovarius, Tapani Kansa, Martti Saarinen Suosikkileffat: Holiday Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: vapaaehtoistyö Katson tv:stä mieluiten: Poliisisarjoja, romanttisia komedioita Kotieläimet: kissa Peppi En pidä: kieroudesta Parhaat matkakohteet: Lappi sekä Suomen, että Norjan Koulutus: --- Koulut: kansakoulu,keskikoulu,lähihoitajakoulu Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: vanhusten vastuuhoitajana Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

100

Kommenttia

88

1. Mummoja hoivaamaan

On taas koittanut töihin lähdön aika, siinä on silti mukana tietty taika. Taikaa on se, että työssä viihtyy, aika menee
    Rakkausrunot
    2
    145
  2. Taidetta elämässäni

Petyin kun näin sinun pettyneen. Itkin, kun näin sinun itkeneen. Pyyhin silmäni, kun sinäkin pyyhit omasi. Hymyilin taas
    Rakkausrunot
    3
    142
  3. Kynttilänvalossa

Istun saunakamarissa kynttilänvalossa. Löylyn kuumuus punoittavana iholla. Mietin elämää, mietin elämänkulkua. Aatos
    Viihde ja kulttuuri
    0
    141
  4. Yöpaitulini

Onnellinen päivä muodostuu yllättävästä suukosta ja uuden yöpaitulin ostamisesta. Yöpaitulin, jonka yhdessä valitsimme
    Rakkausrunot
    2
    141
  5. Usvaa

Aamu-usva hälvenee - aurinko työntää sitä edellään. Aurinko - tuo meille elintärkeä pallo, joka kirkastaa mielen ja aj
    Rakkausrunot
    3
    139
  6. Ihana mielikuvitus

Tämä päivä tuo taas jotain ihanaa arvaan, uskon, tiedän sen! Ihanuus on mielikuvituksessa, josta voin itse tehdä todelli
    Rakkausrunot
    3
    137
  7. Jäätynyt rakkaus

Se alkoi pienestä lumihiutaleesta, se sai aikaan kauniita jääkukkia, se päättyi tuulen tuiverrukseen, hyytävän lumimyrsk
    Rakkausrunot
    2
    137
  8. Kiva ihminen

Alkaa hämärtää, syksykö tekee tuloaan? Ei en halua syksyä vielä, koska kesäni ei ole antanut vielä parastaan. Toivun vi
    Rakkausrunot
    1
    134
  9. Iloa ajattelusta

Kun haluan itseni iloiseksi, alan ajatella Sinua! Olet iloni aihe josta esitän suuren kiitoksen.
    Kirjallisuus
    3
    134
  10. Tänään

Olen taas tänään niin rakastunut. Rakkauden kohteena elämä, siis tämä minun elämäni, jonka saan jakaa kanssasi. En tar
    Rakkausrunot
    1
    133
  11. Haaveiden kultaa

Me olimme rikkaita silloin, tuhat toivetta omistain. Mitä haaveilimmekin illoin oli maailma hymyä vain. Oli toiveita,
    Rakkausrunot
    3
    132
  12. Tässä ja nyt

Kun rakkaus on aidoimmillaan, ei tunnista katseleeko pikku kotikylän rauhaisaa maisemaa vai suurkaupungin hulinaa. Sii
    Rakkausrunot
    2
    131
  13. Tytär

Kun tyttäremme tulee ovesta sisään samalla saapuu ilo, onni ja rakkaus. Usko antaa voimaa huomiseen - usko jonka tytär
    Kirjallisuus
    2
    130
  14. Toivonkipinä

Eilen syttyi toivonkipinä - rakastatko sittenkin vielä minua. Ihanaa, koska kosketuksesi auttaa rakastamaan yhä edellee
    Rakkausrunot
    0
    129
  15. Ihana rakkauden lämpö

Olet lohtuna tuulen tuiverruksessa, lohtuna räntäsateessa. Rakastat ilman vastarakkautta, rakastat täysin aiheetta. R
    Rakkausrunot
    3
    128
  16. Pois viha

Lavuaari tukkeutuu roskasta ja liasta, sydän tukkeutuu vihasta ja katkeruudesta. Puhdista lavuaarisi ja vesi solisee, u
    Rakkausrunot
    1
    128
  17. Rakastan tätä päivää

Pystyinkö antamaan tänään iloa vai toinko murhetta jollekin. Sainko aikaan onnellisuutta vai murhettako kylvin. Muist
    Rakkausrunot
    2
    127
  18. Teet kipeää!

Istuin iltaa yksinäni, hiljaa, vihdoin rauhassa yksinäni. Nautin! Kolme viinilasillista, kynttilät - ja tulet mieleen
    Rakkausrunot
    1
    125
  19. viisautta

Ilo on kuin aurinko korkealla, joka valaisee suuren maailman ja minun pienen osani siinä. Raja velvollisuuksien ja huvi
    Rakkausrunot
    2
    125
  20. Hiljaisuuden viitta

Valkoinen hohde päivässä, sinertävä hopeanhohto. Puiden oksat torkkuvat lumi havut peittää. Hiljaisuus laskee viit
    Rakkausrunot
    5
    124