ul-rii

Positiivista on muistaa hymyillä - siis hymyillä silloinkin, kun ei löydä siihen mitään aihetta. Suosikkibändit/artistit: stratovarius, Tapani Kansa, Martti Saarinen Suosikkileffat: Holiday Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: vapaaehtoistyö Katson tv:stä mieluiten: Poliisisarjoja, romanttisia komedioita Kotieläimet: kissa Peppi En pidä: kieroudesta Parhaat matkakohteet: Lappi sekä Suomen, että Norjan Koulutus: --- Koulut: kansakoulu,keskikoulu,lähihoitajakoulu Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: vanhusten vastuuhoitajana Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
100
Kommenttia
88
Ilo ja hymy käsikkäin
Sinä rakas tärkeä ihminen - hymyile minulle! Pyydän, pyydän vain hymyn. Hymysi avaa käpertyneen sydämeni ikkunan ja6141Yöpaitulini
Onnellinen päivä muodostuu yllättävästä suukosta ja uuden yöpaitulin ostamisesta. Yöpaitulin, jonka yhdessä valitsimme2140Taidetta elämässäni
Petyin kun näin sinun pettyneen. Itkin, kun näin sinun itkeneen. Pyyhin silmäni, kun sinäkin pyyhit omasi. Hymyilin taas3140Kynttilänvalossa
Istun saunakamarissa kynttilänvalossa. Löylyn kuumuus punoittavana iholla. Mietin elämää, mietin elämänkulkua. Aatos0138Jäätynyt rakkaus
Se alkoi pienestä lumihiutaleesta, se sai aikaan kauniita jääkukkia, se päättyi tuulen tuiverrukseen, hyytävän lumimyrsk2135Usvaa
Aamu-usva hälvenee - aurinko työntää sitä edellään. Aurinko - tuo meille elintärkeä pallo, joka kirkastaa mielen ja aj3134Ihana mielikuvitus
Tämä päivä tuo taas jotain ihanaa arvaan, uskon, tiedän sen! Ihanuus on mielikuvituksessa, josta voin itse tehdä todelli3133Tänään
Olen taas tänään niin rakastunut. Rakkauden kohteena elämä, siis tämä minun elämäni, jonka saan jakaa kanssasi. En tar1132Kiva ihminen
Alkaa hämärtää, syksykö tekee tuloaan? Ei en halua syksyä vielä, koska kesäni ei ole antanut vielä parastaan. Toivun vi1132Iloa ajattelusta
Kun haluan itseni iloiseksi, alan ajatella Sinua! Olet iloni aihe josta esitän suuren kiitoksen.3131Haaveiden kultaa
Me olimme rikkaita silloin, tuhat toivetta omistain. Mitä haaveilimmekin illoin oli maailma hymyä vain. Oli toiveita,3131Tytär
Kun tyttäremme tulee ovesta sisään samalla saapuu ilo, onni ja rakkaus. Usko antaa voimaa huomiseen - usko jonka tytär2130Tässä ja nyt
Kun rakkaus on aidoimmillaan, ei tunnista katseleeko pikku kotikylän rauhaisaa maisemaa vai suurkaupungin hulinaa. Sii2129Toivonkipinä
Eilen syttyi toivonkipinä - rakastatko sittenkin vielä minua. Ihanaa, koska kosketuksesi auttaa rakastamaan yhä edellee0128Pois viha
Lavuaari tukkeutuu roskasta ja liasta, sydän tukkeutuu vihasta ja katkeruudesta. Puhdista lavuaarisi ja vesi solisee, u1126Rakastan tätä päivää
Pystyinkö antamaan tänään iloa vai toinko murhetta jollekin. Sainko aikaan onnellisuutta vai murhettako kylvin. Muist2125Teet kipeää!
Istuin iltaa yksinäni, hiljaa, vihdoin rauhassa yksinäni. Nautin! Kolme viinilasillista, kynttilät - ja tulet mieleen1123viisautta
Ilo on kuin aurinko korkealla, joka valaisee suuren maailman ja minun pienen osani siinä. Raja velvollisuuksien ja huvi2123Ihana rakkauden lämpö
Olet lohtuna tuulen tuiverruksessa, lohtuna räntäsateessa. Rakastat ilman vastarakkautta, rakastat täysin aiheetta. R3123Hämärtää
Hämäryys peittää kauniin maiseman, maiseman jota yhdessä ihailemme. Pidämme paljolti samoista asioista, sillä olemme ka2121