Vapaa kuvaus

Huumorilla höystetty luonnossa liikkuja. kerbiili62@suomi24.fi Lempikirjat: Laulujoutsenen, perintö. Vapaa-aikanani: Viihdyn, mieluiten, luonnossa. En pidä: Pinnallisista, kanssakulkijoista. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

40

Kommenttia

1624

1. Isäukko oli muutaman vuoden lainassa siellä karjalan kaapunissa, kunnes palasi kuin ajokoira häntä koipien välissä kotio. Tosin vikahan oli herroissa eikä miehistössä!! Oonhan mäkin suomen upseeri, sen verta on homeperseen suolla Haminassa ryömitty!!!
    Jos ihan suoraan sanon, niin aika kornia olis suomen ylipäällikkönä armeijaa käynyt mies, saati mitä sanois muut ulkoministeriöiden lähettiläät "morsianta" kätellessään!!
  2. Naapurikaupungissa on yhden järven rannalla voimalaitos, jonka lauhdevedet pitää osan järveä sulana läpi vuoden, niin sinne sulaan kertyy aika monen vesilintulajin edustajia talvehtimaan. Eihän se pakkanen yleensä lintuja tapa vaan kuolevat ravinnon puutteeseen, toki kovilla pakkasilla kuluu enenpi energiaa lämmön ylläpitämiseen linnuiltakin.
    Minä huomasin tossa loppuvuodesta yhdestä lehdestä R. Sulkavan (lie tuttu nimi sulle) jutun, jossa hän halusi tietoja Kuukkelien reviireistä. Kannoinpa itsekin sitten korteni kekoon ja olin yks niistä kolmestasadasta, joka oli noista tirpusista paikannustiedot hänelle ilmoitellut. Mulla on tiedossa täs lähialueilla kolme Kuukkelireviiriä.