Vapaa kuvaus

Tuuli väreilee meren pinnalla,

auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,

kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,

olemme yhtä, sinä ja minä.

Yön hiljaiset hetket kanssasi,

linnun siipien kahahdus taivaalla,

koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,

rakkaus on tämä hetki.

Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"

Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.

Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.

Ammattiani harrastelen edelleen.

Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.

Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.

Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.

Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.

Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.

Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:

"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".

Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.

Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.

Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.

Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.

Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.

Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.

Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.

On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku

Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country

Ruoka & juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Ase tai siviilipalvelus: laivasto

Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!

Aloituksia

273

Kommenttia

534

1. Ajattelin omistaa

tämän laulun tuolle ystävälliselle poistattajalle;)) Ja mun sukatkin on edelleen eriväriset jotta tietäisin kumpi kuuluu
    Huuhaa
    16
    147
  2. Pirtin nurkasta

Pääsiäinen meni ja seuraavaan pitenpään pyhään on vähän vielä aikaa. Vappu osuu kans sitten viikolle joten moni varmaan
    Kahvikeskustelut
    2
    146
  3. Vanha mikä vanha

Ensimmäinen viesti minulta 6.9-06 ja yhteensä 650 kpl. ne muutamat kymmenet sattuneista syystä poistettu(( Johtuu varm
    Huuhaa
    6
    145
  4. Airistolle

Tulin vain ilmoittamaan että kohta lähden risteilylle m/s Rudolfinalla Airistolle. Risteilyn kesto 2 tuntia ja sisältää
    Huuhaa
    4
    143
  5. JÄRKY!!!!

Nyt sitte on nähty kaikki! Mää ensi luuli et Vilma olis jotenki eksyny meijä kotikarul, mut kyl se oli miäs...kai? Pinkk
    Huuhaa
    8
    142
  6. Tänä

yönä..... http://www.youtube.com/watch?v=lYkiAJ75Upo
    Huuhaa
    3
    141
  7. Sateiseen

kesäkauden ensimmäiseen päivään hieman aurinkoista musiikkia... http://www.youtube.com/watch?v=cOrc37wNUqU&feature=fvw
    Huuhaa
    3
    139
  8. Siirryimme sunnuntaihin,

vähin äänin ja ajatuksin, pakkasta näkyy olevan -3,2°. Naapurilla on bileet, tai pakko sanoa että oli, poliisi kävi kert
    Huuhaa
    4
    139
  9. Kyllä

aika menee sitten nopiaan kun on hauskaa. Tänäänkin kuin lueskelin näitä rästiin jääneitä viestiketjuja niin meinas jopa
    Huuhaa
    4
    137
  10. On se kamalaa, suorastaan ahdistavaa

kuinka julkisuuden kipeiksi ihmiset ovat tulleet. Minäkin joudun joka vuosi menemään entistä aikaisemmin Suurtorille kuu
    Huuhaa
    1
    136
  11. Uusia ruokatottumuksia

Jälleen kerran sain hetkellisen älyväläyksen, näin vapun kunniaksi voisi kokeilla joitain uusia tuotteita kaupan hyllylt
    Huuhaa
    1
    136
  12. NoNii...

tämäkin viikko on kahlattu läpi, eikä tantereella näy edes montaa raatoa saatikka raatokärpästä.... Täksi yöksi sopii va
    Huuhaa
    2
    136
  13. Nimmarin vaihto...

Olen tässä pikkuhiljaa alkanut miettiä noiden nimimerkkien lisäämistä itselleni kun nykyinen on jo saavuttanut kunniakka
    Huuhaa
    1
    134
  14. Tammikuu jo

puolessavälissä, ja kerrankin talvi on muutakin kuin vettä, loskaa ja pimeyttä. Musiikillinen anti on tällä kertaa vanha
    Huuhaa
    3
    133
  15. Joku

on käynyt pihistämässä kuusta sivut... Se on ihan kananmunan mallinen ja sen verta vinossa että mahtaako tuo kaatua? Ja
    Huuhaa
    1
    132
  16. Kun Vanhoja Muistellaan....

Eduskunnan täysistunto 27.09.1955 "...ja sitten valtioneuvoston asettama mustalaiskomitea ehdottaa edelleen, että kaikki
    Huuhaa
    4
    131
  17. Kohta Tarzan

lentelee telkkarissa yöpuku päällä, tai ainakin luulen sen olevan Tarzan;o Mut lentelee mitä lentelee ni laitetaan sopiv
    Huuhaa
    4
    131
  18. Näin

ennustajat kertoo... http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Turku
    Huuhaa
    20
    130
  19. Meinasi ihan

unohtua, siis laittaa jotain kuunneltavaa, kun nuo linnutkin pitävät taukoa. Vappu on ohi, joten työläiset...ASENTOO!!!!
    Huuhaa
    5
    130
  20. Suomi Takaisin Maailmankartalle

Suomi on viimeaikoina tipahtanut hieman sivuun maailman metropoleista joten nyt olisikin aika aloittaa uusi kansainvälin
    Huuhaa
    0
    129