Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
torkkat
profiilit
torkkat
torkkat
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
5
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisitteko arvoisat vastaajat kirjoittajat kertoa myös ikänne ja omistatteko auton.Tuntuu että täällä pyörii jonkun verran turhautuneita nuoria (syrjäytyneitä?) aika kaukana Kehä 3-sta. Itse olen 48-vuotias ja ajan linja-autoa jossa on Automaattivaihteet. Itselläni ollut pelkästääm automaattivaihteisia autoja vuodesta 1984.Tyttäreni myös ajaa miellään automaatilla. Jotenkin sen öljyn vatkaaminen manuaali vaihdevivulla tuntuu niin vanhanaikaiselta.Nämä perinteitä kunnioittavat käyttävät varmaan vielä paperikarttoja (ei Navia),myös lankapuhelin heiltä löytyy ja myös takatukka. Kaikkea hyvää kuitenkin myös teille.
29.02.2016 17:28
Hei,paljollako myyt "seisoo virattomana varastossa"-olevan imurisi? Mikä merkki ja koska ostettu?
08.12.2014 17:12
Hesarissa luki juuri että suurinosa maanviljeliöistä ei maksa ollenkaan tuloveroja kun on niitä vähennyksiä niin montaa sorttia. Lisäksi maanviljelijät eivät maksa ollenkaan kiinteistöveroja!!
Saaristomerta rehevöittää tutkimusten mukaan vain Suomen maanviljelijät joten he ovat saaneet tukea päästöjen vähentämiseksi n. 100 milj.EUR vuodessa 12 vuoden ajan eli yhteensä 1200 milj.EUR .Viime vuonna tehdyssä tutkimuksessa 10 viime vuoden aikana ei ole tapahtunut mitään parannusta.Tämä rahasumma on siis piilomaataloustukea.
Lisäksi keskivertomaanviljelijän ansiot ovat paljon suuremmat kuin keskivertopalkansaajalla
En ole maanviljelijöitä vastaan mutta en niin paljon puollakkaan heidän suuria erivapauksia. .
03.08.2010 14:53
Hankin myös kyseisen mallin ja ohje jäi kotiin,olen nyt mökillä.Voisitko neuvoa miten saan GPS:n helposti päälle.Edellisessä mallissani oli erikseen Navi-näppäin ja todella helppo käyttää ilman ohjeitakin.Tässä mallissa ei logiikkani jostain syystä toimi.
30.06.2009 12:52
Tuntuu siltä että ihmiset ajattelevat myös Thaimaasta enemmän tunteella kuin järjellä.Itse olen saanut ruokamyrkytyksen K-kaupan broilerista,mutta en ole vielä jättänyt Suomea.Mitähän MM-kilpailuissa Helsingissä vierailleet turistit ajattelivat Suomesta kun satoi koko kisojen ajan.Jokaisessa maassa on MEIDÄN mittapuun mukaan hyviä ja huonoja asioita,niin sään,ruoan kuin tapojen suhteen.Itse en koskaan lähde matkalle etsimään asioita jotka ovat mielestäni huonommin kuin Suomessa vaan nauttimaan asioista jotka ovat erilaisia.
Luin kun jotkut finninaamaiset (anteeksi)nuoret pojat ovat tosi asiantuntijoita käytyään jossain maassa 1-2krt.Itse olen asunut 7:ssä eri maassa.
19.11.2006 20:17
1 / 1