Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
doubledecker
profiilit
doubledecker
doubledecker
Vapaa kuvaus
Kotimaa: suomi
Koulutus: amk
Ammatti: Muu
Siviilisääty:suhteessa
Lapset:aikuisia
Aloituksia
0
Kommenttia
30
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvin+kerrottu...lisää+vaan
24.06.2018 18:02
Tessun+leffoja+tuli+sillosen+tyttöystävän+kans+kateltua...nykyisen+vaimon...
27.12.2017 21:19
Mari on upea nainen...
20.08.2012 09:49
Joo, kyllä nämä chatit ja seuranhakupaikat tuntuu olevan ihan vaan haaveilijoiden hallussa, niistä en ole liveseuraa löytänyt. Mutta Ihan OIKEIDEN ihmisten kanssa kasvotusten reilusti keskustelemalla on kyllä tärpännyt. Nuorempana oli aika monestikin kimppatouhuja ja onpa asia taas pienen tauon jälkeen virinnyt ja seuraa on löytynyt parin muodossa...ja varsin läheltä löytyi.
13.06.2012 08:59
Upeeta hommaa biseikkailut kimpassa. Yhden parin kans olen harrastanut ja kivaa on ollut. Naista naitu yhdessä ja sitten miestenälistä mausteeksi...imuttelua ja olenpa kaveria pannutkin. Nainen seurannut ja osallistunut erittäin himokkaana. Kannattaa kokeilla jos vähänkin kiinnostaa.
23.03.2012 07:41
biryhmäseksiä kokeilleena voin sanoa, että tykkäsin...
http://xhamster.com/movies/1030451/massage_goes_into_bisexual_threesome.html
16.02.2012 15:25
Ei muuta kuin Kreetalle tai Rodokselle...lämmintä vielä mukavasti ja merivesikin on vielä oikeen lämpöstä.
07.08.2011 19:51
näitä juttuja kun lukee, niin mun tarttee olla kovin tyytyväinen, sillä vaimo on erittäin innokas ottamaan peppuun. Välillä on myös dildo samaan aikaan pillussa...sillon on varsin täyttä. Eikä ole vaimo koskaan sanonnut että sattuu...päinvastoin.
22.07.2011 14:33
Peppuun pannaan melkein joka kerta kun naidaan, eli 2-3 kertaa viikossa kesikimäärin. Joskus herkutellaan niin että samalla on dildo pillussa. Eikä ole vaimo valitanut että peppu olis hellänä panojen jälkeen. Ja tiukkaa on...
11.07.2011 13:43
Hienoa hommaa kimppapaneminen. Olen ollut yhdelle parille kolmantena jo muutaman kerran ja oikein hyvin onnistuu pilluun ja perseeseen yhtäaikaa naiminen, kunhan aloittaa rauhallisesti ja muistaa liukasteen. Rouva pitää kovaa meteliä, mutta ihan vaan nautinnosta. Upeen tuntosta se on meistä miehistäkin. Kannattaa kokeilla.
19.02.2011 16:35
2 / 2