Vapaa kuvaus

Moi! Olen persoonallinen kansainvälinen mies. Elämän koulua tässä on käyty jo 31 vuotta. Kukaan ihminen ei ole täydellinen ja maailma ei ole virheetön paikka.Toivottavasti jokainen meistä hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja osaa nauttia elämästä omalla tavallaan. Rauhaa ja terveyttä kaikille! Rakastakaa toisianne,läheisiänne,perhettänne ja ystäviänne! Kommentteja saa laittaa toki. Mielipiteitä on monia. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

159

1. Tapasit omituisen miehen. Tapaa minun kanssani, niin kyllä saat koskea penikseen ja ottaa suihin oikein syvältä! ;)
  2. Ciao!

Onneksi olkoon; että olet löytänyt itsellesi isolla varustetun komeankin miehen! =) Muista, että parisuhteeseen ja aitoon rakkauteen kuuluu paljon muutakin kuin seksi! Kirjoituksestasi huomaa, että olet varsin nuori nainen. Vaikka olen mies, väitän omiin kokemuksiini ja kuulemani perusteella, että ei se iso peniksen koko ole kaikki kaikessa. Kyllä sitä mies pärjää kaikenkokoisilla, pienikokoisillakin. On naisia, jotka pitävät paljon pienemmistä ja keskikokoinen penis on monille se paras vaihtoehto. Monet naiset ovat valittaneet, kuinka pitkä penis tekee kipeää, eikä ole nautinnollista. Toki on naisia, jotka himoitsevat isoa, kuten sinä. Sinä kirjoitit oman näkemykseni, minä omani kokemukseeni perustuen. Seksiin kuuluu muutakin kuin yhdyntä. Se on rikkaus, että on erikokoisia peniksiä , vaginoita, tissejä, kuten miehiä ja naisiakin. Ei se pituus, vaan paksuus merkkaa enemmän ja miten sitä käyttää. Sitä paitsi seksi on parasta, kun siinä on tunteet mukana.
    No tulipahan kirjoitettua romaani. Halusin kirjoittaa mahdollisimman realistisen tekstin, jotta ei tulisi väärinymmärryksiä, kun täällä tuntuu käyvän paljon kokemattomia ja teinejäkin/alaikäisiä palstalla. Harvoin kirjoitan täällä mitään. Nyt olen puhunut.
    Mahtavaa kesää aloittajalle ja muille palstalaisille ikään ja kokoihin katsomatta! =)
    Nauttikaa elämästä ja seksistä sinkkuna tai parisuhteessa!
    PS. Terveiset HX:lle ja Asukselle! =) On ollut hiton hauskaa lueskella juttujanne, olette huumorimiehiä, kuten minäkin.
    T. Kokenut rakastelija
  3. Käykö miespuolinen?