Vapaa kuvaus

Työssä oppinut kansainvälisen tason este hevosten hoitaja ja talli mestari.Ratsastan myös itse. asunu melkee 2 vuotta irlannissa ja reissannu ympäri eurooppaa Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

3

Kommenttia

3

1. oma edes mennyt vanha herra marsuni selvisi pitkästä nukutuksesta mitä itse pidin todella epätodennäköisenä. herra tuli aikuis iässä minulle 96-97 vaihteessa ja 2001 sairastui kaulasyöpään jolloin harkitsin hänen lopettamista mutta eläinlääkäri itse ehdotti ja halusi suorittaa leikkauksen. poika tuli entiseen kuntoon ja sitten nukkui iki uneen 2008.Omia eläimiäni olen aina käyttänyt Hollolassa sijaitsevalla klinikalla ja ikinä ei ole ollut mitään valittamista. kyseinen lääkäri todella osaa asiansa varsinki pienten eläinten kanssa.itse en ollut seuraamassa operaatiota johtuen että olin varma että marsuni ei selviä.sitä miten e-lääkäri oli leikkaukseen valmistaunut en tiedä.olen aina kyseiseen e-lääkäriin luottanut.mutta silti suosittelen sydänäänien ja marsun painon selvittämistä ennen nukutusta.sillä pienentää riskiä.

Otan osaa suruusi....
  2. itselläni oli aikoinaan poika marsu joka tuli aikuis iässä minulle. silloin arvioitiin että olisi ollut vuoden ikäinen mutta myöhemmin eläinlääkäri veikkaili lähinnä 2-3v välistä ikää. marsu tuli minulle 96-97 vaihteessa ja nukutettiin iki uneen 2008 alussa. kerran sairastui kaula syöpään vuonna -99 jolloin jo harkitsimme sen lopetusta ja eläinlääkärille viedessämme sitä lääkäri itse ehdotti leikkausta koska oli kys.marsua hoitanut koko sen ajan mitä se oli minulla ollut. itse sitä epäilin selviääkö herra siitä mutta kas kummaa.vahva oli vanha herra ja leikkauskin meni ihan moitteettomasti.elipä vanha herra vielä useamman vuoden.2008 hänellä halvaantui takapää ja lääkkeillä sitä oisi voinut vielä auttaa mutta itse päätin että herra on unensa viimeinkin ansainnut. olihan hän vielä isäksi päätynyt 3 poikaselle 2001.mikä oli sisänsä todellinen ihme.ostin silloin hänelle lähinnä seuraksi tyttö marsun ja lääkäri itse sanoi että ei tarvi leikata että herra on aivan liian vanha tulemaan isäksi.olipa lääkäri hölmistynyt kun kaikki 3 poikasta aivan täysiä kopioita väriltään isästä.oli välillä vaikea niitä itsekkään tunnistaa. kyseisen vanhan herran tyttö ystävä sitten kuoli suruun puoli vuotta myöhemmin.hän oli saavuttanut 8 vuoden iän koska neidistä oli paperit ihan kasvattajalta asti.olisi varmaan elänyt pitempään mutta uusi marsu kaveri ei nirppa nokka neitiin tehnyt vaikutusta vaan oleili yksin.ainakin voisin sanoa että osa marsuista pysyy uskollisena puolisolleen. itselläni marsuja on ollut useita ei edes meinaa muistaa kaikkia.niiden elin iät on ollut 4v--ylös päin