Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

365

Kommenttia

6831

1. M o r a a li

Onko helluntaiusko sopusoinnussa moraalikäsityksiemme kanssa?
    Helluntailaisuus
    4
    60
  2. Missä hän on?

Riitta oli hänen nimensä. Hänen äitinsä työskenteli luterilaisessa seurakunnassa, ja Jumalan hän tiesi. Mutta mitä hän
    Helluntailaisuus
    0
    58
  3. Päivä jahvelle!

Niin.jahvehan on ihan raamatullinen juttu. Nautimme alkoholia parhaan ystäväni kanssa.sitten pettymyksekseni sinne tuli
    Helluntailaisuus
    15
    58
  4. Onko Raamattu totta?

Ateisti kyssäri sinulle: onkos Raamattusi totta? Ja sinä luulotteleva uskis: mikset myönnä ettet usko kaikkeen?
    Helluntailaisuus
    6
    57
  5. Putoava lentokone

Kirkko kuulolla-palstalla oli aikoinaan aloitus jossa uskovainen uhosi uskonsa puolesta siten että väitti että putoavass
    Helluntailaisuus
    0
    56
  6. Raamatun mukaan

elämäntarkoitus on: toisten auttaminen ja Jumalan rakastaminen. Viitaten menneisiin ketjuihin niille jotka siihen osal
    Helluntailaisuus
    3
    56
  7. Radio Dei..

Paitsi että Dei soitti välipäivinä joululauluja nyt se mainostaa jotain parantumistapahtumaa johon on kutsuttu puhumaan
    Kristinusko
    14
    56
  8. Mites teidän,ateistien,mielestä

Tiede..siis tässätapauksessa,se kun tieteessä vannotaan ihmisen ja maapallon syntyneen alkuräjähdyksen ja evoluution ja
    Ateismi
    73
    54
  9. Peukkupaikka 3.11.2015

1.Kor.1:15-25 Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme se
    Helluntailaisuus
    3
    53
  10. Oivallus

kesken kaiken keskustelun: Jumala nauttii ihmisten ylistämisestä ja palvonnassa taivaassa sillä aikaa kun eiuskovat kärs
    Helluntailaisuus
    8
    52
  11. Elämä helluntailaisten keskellä

olen kirjoittanut tälle palstalle 10 vuotta. Aluksi olin uskossa ja se oli syy tulla tälle palstalle. Sittemmin luovuin
    Helluntailaisuus
    42
    52
  12. Aihe:Onko Jumala olemassa?

Ateisti vaatii todisteita Jumalasta. Agnostikko uskoo ettei todisteita ole saatavilla koskaan, mutta ei voi tietää onk
    Helluntailaisuus
    17
    50
  13. Autsista !

Paha tuska on hiipinyt rintaan pelon seuraksi.mitäihmettä sanon 21v tyttärelle jos huomenna silmälääkäri kertoo hänelle
    Uskonnot ja uskomukset
    9
    50
  14. Selef urge! Helluntailainen paasto nro3.

Ensin voitin minä,sitten sinä.kolmas kerta toden sanoo.... Aloitin tänään n.klo puoli viisi,ja lopetus on huomenna kl
    Helluntailaisuus
    0
    49
  15. Tämähän on hyvä uudistus !

Kaikkein hienointa on kun ei näy nimmaria kun näkee vain otsikon. Ja kelläs muulla ne palstan mielenkiintoisimmat otsiko
    Helluntailaisuus
    4
    49
  16. Nimmari jtp:"Putoavassa lentokoneessa

ei ole yhtään ateistia"on tuttu sanonta minulle näiltä palstoilta. Eräs mielenterveyshoitajaksi itseään tituuleeraava ni
    Helluntailaisuus
    1
    49
  17. Kaikki pilalla

Seinässä oli reikä. Sen päällä oli metallinen kalenteri. Nyt se on otettu pois ja koko alue on kitattu harmaalla kitillä
    Helluntailaisuus
    6
    48
  18. Uskovainen, raamattu ja raha ja minä.

Ostin auton. Halpa mutta hyvä. Ostin 220 e verhot. Ostin satasella tilkkuja rikkinäiseen täkkiini. Ostin kynttiläkoruja
    Helluntailaisuus
    6
    48
  19. Mitä Raamattuopettaa

Kuolemanjölkeisestä elämästä helluntailasiten mukaan?
    Yhteiskunta
    36
    48
  20. Mt-ongelmaiset, ja Jeesus

MTQ-testissä kysytään mm.koetko että sinua rangaistaan?" Ex-uskovana tiedän, että, huolien tullessa, joitain saatetaan
    Helluntailaisuus
    2
    47