Vapaa kuvaus

Iso ja vaarallisen näköinen.. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: upm Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

0

Kommenttia

5

1. Joo täältä löytyi vaimo ja muutin 90 km kotontani..Edelleen käyn vanhassa työpaikassa 90 km. Kolme vuotta onnellisia jo oltu.On se vaan niin, että täällä suomi24 on ihan samalaisia ihmisiä kun kaikkialla muuallakin,, Se vaan on osuttava kohdalle se oikee.
    Itse kävin treffeillä yli 40 kertaa..Ja se kannatti.Nyt on hyvä ja mukava olla..
  2. Reilut puolivuotta sitten laitoin profiilin.Kirjoittelin useille ja vastailin useille.Muutamia tapaamisia ja hyviä ja huonoja kokemuksia.Eräs tyttönen sai profiilillaan jotain kummaa tunnetta aikaan ja vastasinkin.

Kutenkin hänen elämäntilanne ei ollut ihan paras mahdollinen.Vaihdoimme kuitenkin fb osoitteet ja siellä vaihdeltiin muutamia viestejä silloin tällöin.Tässä välissä tapailin eri tyttösiä ja seurustelinkin.Kuitenkaan sellaista sielunkumppania löytämättä.

Eräänä päivänä sitten fbn välityksella tämä ns.ihastukseni ilmoitti, että pienimuotoinen liiketapaaminen olisi tarjolla.

Menin ja yllätyin.Nainen oli paljon kauniimpi kuin kuvittelin ja muutenkin erittäin mukava.Sen kummempaa en uskonut tulevan.Luulin, että minulla ei ole mitään mahdollisuuksia tähän naiseen.

Sain kuitenkin illalla puhelinsoiton.Ja pian kutsun kyläänkin.En uskonut vieläkään, muuta kun jonkinlaiseen katsastukseen menisin.Tavattiin käytiin kävelyllä.Lapsetkin tapasin ja kilteiksi totesin.

Juttu luisti ja huomasin, että tulemme loistavasti juttuun yhdessä.Toivoin parasta ja pelkäsin pahinta.

Kolmannella tapaamiskerralla se sitten loksahti täydellisesti kohdalleen.Oltiin heti niinkuin vakka ja kansi.

Sen jälkeen lähes kaikki vapaa yhdessä ja elämä ei voi ihanampaa olla.Sadan kilsan välimatka ei tunnu missään.

Saan asiat kohdalleen niin muutetaan yhteen ja ollaan loppuikämme.Odotus kannatti.

Hän tykkää minä tykkään lapset tykkää.Kaikki on kuin sadusta.

Kannattaa alusta asti olla ihan oma itsensä eikä mitään muuta.