Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
myrkys
profiilit
myrkys
myrkys
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ite oon olevinaan jonkinlainen rumpali ja ajoitus ei oo ikinä oikein osunu oikein elämässä, eikä välttämättä musiikissakaan, että se siitä.
18.04.2008 15:00
Itse nuolen pillua aina niin, että alottelen pitkillä lipaisuilla koko revohkan yli ja siitä sitten klitorista pikkuhiljaa lirputtelemaan. Vähän aikaa sillä pellolla ku kyntää niin sit työnnän pari sormee pikkuhiljaa sisälle sinne kaikista pyhimpään ja alan sormia koukistella suoraan ylöspäin hellävaraisin lirputtelevin liikkein, joita sit pikkuhiljaa kovennan ja samalla liikuttelen kieltä yhä nopeemmin siellä ulkohuussin puolella. Joskus oon jopa työntäny pikkurillin vielä perssilmään jos on eukko ollu suostuvainen mut se vaatii ihan oikeesti jo sorminäppäryyttä. Naisilla tuntuu lisäävän kyllä nautintoa, sellasillakin jotka ei oo ikinä voinu kuvitellakaan että niitä perseestä hiplattas:)No, mut tämmöstä mulla, toivottavasti nyt ei kukaan loukkaannu, niinkun aina on tapana jos asiat sanotaan suoraan.
22.03.2008 01:50
Kai se vähäks aikaa lörpistyy jos mällit lentää, mulla ainakin. Tietysti kestävyydessä ja kestävyydessä on eroja mut silti ei kannata huolestua: kyllä se sieltä vielä suortuu...tai jotain. Ja hei! taaskin tuli todistettua et ei oo olemasa tyhmiä kysymyksiä, on vaan tyhmiä ihmisiä, imemisiin!
22.03.2008 01:29
Mikäs siinä nyt niin vaarallista on ku naisen pillua nuolee? Sieltähän sitä on tultukin hirvittävällä paineella.. ja nyt on kauhee paine takasin, vaikka nuolemalla...no, joo mut jännä juttu ku rupee oikein miettimään. Haaruväli se on joka tätä maailmaa pyörittää..alusta loppuun saakka.
22.03.2008 00:58
1 / 1