Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lassehinkkanen
profiilit
lassehinkkanen
lassehinkkanen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä uusin Norton 360 tilaukseni ja sain tähän eniten käyttämääni koneeseen suomenkielisen version, mutta kahteen kannettavaani sain usan englantia puhuvan version. Olen ottanut tästä asiasta yhteyttä suomen nortoniin, mutta mitään vastausta ei ole tullut.
18.10.2014 15:52
Roskapostisuodatin ei toimi. Roskapostiksi määritellyt viestit tulee tavalliseen postiin ja taas tavallisen postin viestejä menee roskapostiin. Miten roskapostiviestin saa heitettyä roskakoriin tavallisesta postista, avaamatta sitä.
02.10.2014 14:53
Luulisi että tuo roskapostiksi asettaminen yhdellä nappulalla olisi järkevintä. Onnistuuhan se nytkin, mutta on kovan vaivan takana. Sen luulisi säästävän palvelintilaa, koska minä ainakin poistan roskapostit joka päivä.
Lisäksi vanhojen viestien poistaminen on tehty vaikeammaksi, minä kun poistan vuoden ikäiset viestit joka päivä. Tämäkin säästäisi palvelintilaa, jos sekin tehtäisiin hieman toisenlaiseksi. Vanhoilla sivuilla se oli paljon helpompaa.
Minä en ymmärrä miksi sivut on vaihdettu sellaisiksi, että käyttäjät joutuvat tekemään enemmän saadakseen palvelua ja lisäksi operaattorilta loppuu tila palvelimissa.
28.04.2014 14:16
Olet oikeassa Windows 7 on ihan hyvä. Veljeni osti koneen missä oli Windows 8 käyttöjärjestelmä, minä en oikein pärjännyt sen kanssa. Käsittääkseni Windows 8.1:n on tulossa tuo vasemmassa alakulmassa oleva Windows painike, josta pääsee vähän muokkaamaan konetta. Minulla on vanhimmassa koneessani XP, jossa pyörivät vähän vanhemmatkin sovellukset. XP:n päivitys loppuu ensi vuonna, lienee parasta pitää se vain teknisenä kannettavana eikä liittää sitä verkkoon ollenkaan. Toisessa koneessani minulla oli Vista, joka oli aluksi täysi fiasko. Myöhemmin tuhannnen päivityksen jälkeen Vistakin alkoi pelittämään. Tulee mieleen, että olisiko tämä Windows 8 päästetty samanlaisena raakileena myyntiin kuin Vista aikoinaan.
10.10.2013 18:15
Cromella pääsee, vaikkakin vähän hitaasti. IE9:llä pääsee kyllä, mutta ei IE10:llä.
23.03.2013 14:07
On tosiaan ihmeellistä toimintaa verkkosivustolta, joka mainostaa olevansa Suomen suurin. Onko rahat loppu, vai mikä mättää. Minun on kohta käännettävä sähköpostini johonkin muualle. Onhan noita IT-miehiä jotka ratkaisivat ongelman kädenkäänteessä.
15.01.2013 17:30
1 / 1