Vapaa kuvaus

Temperamenttia riittää... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

6

1. Sinä olet kokenut enkelin läsnäolon. Näitä enkelikokemuksia ihmisillä on mutta niistä ei juuri puhuta ääneen, ettei kukaan pitäisi "hulluna". Lue Diana Cooperin kirja "Ihanat enkelit". Doreen Virtuella sekä Diana Cooperilla on suomenkieliset enkelikortit, joita itse käytän mieltäni rauhoittamaan. Doreen Suosittelen sinullekin surusi keskellä. Itse olen saanut niistä voimaa vaikeissa elämäntilanteissa.
  2. Apua saa perheneuvolasta ensi hätään. Soita sinne. Jo se, että puhut siitä, voi saada tytön pelkäämään, mitä siitä seuraa. Itse olen 16-vuotiaan pojan ja 14-vuotiaan tytön yh, joten tiedän, mistä puhut. Hermo menee noihin mainitsemiisi asioihin joka päivä. Tiukkana on vain pakko olla. Hankin jopa alkometrin, kun poika oli 13. Tunnen olevani jonkinasteinen kotipoliisi. En siedä nimittelyä ja sen ilmaisen. Olen itse ihan hiljaa, jos pahoitan mieleni. Silloin ymmärtävät pyytää anteeksi. Poika on nöyrempi siinä mutta häntä on poliisit tuoneet humalassa kotiin jne. Nyt hänellä on pahin murros takana. Tytöillä on pahempi kieli. Rangaistuksena olen jäädyttänyt viikkorahat ja laittanut arestiin. Muita keinoja ei oikein ole kuin ottaa pois niistä hyödykkeistä, jotka on heille tärkeitä. Rahalla on valitettavasti tässä kohtaa taivaallinen voima. Tytöt on kovia shoppailemaa, joten älä anna rahaa, jos ei käyttäydy. Viime viikolla hain tyttöjä harjoituksista ja oma tyttöni oli ilkeä minulle autossa. Pudotin kyydistä pois ja hän käveli 2 km. Oli nöyrempi kotiin tullessaan. Huutaminen ei tunnu yleensä auttavan, hiljaisuus enemmän, koska se poikkeaa äidin normaalista jäkätyksestä. Minä laitan usein lastenhuoneiden ovet kiinni, kun en jaksa katsella sitä kaaosta. Yksi psykologi sanoi kerran, että se kaaos johtuu siitä, että nuoren päässäkin on murrosiässä kaaos eikä sen takia pitäisi välittää heidän huoneiden tilasta. Sen jälkeen olen yrittänyt olla välittämättä. Vanhin lapseni on 26 v. Samanlainen kaaos oli silloinkin mutta nyt elää ihan normaalia aikuisen elämää. Tuo vaihe on vain kestettävä. Kunnioitusta on silti oltava, jos aikoo asua samassa huushollissa. Joten älä luovuta. Kun antaa rajat ja rakkautta, nuoren on turvallista kasvaa.
    Jaksamista sinulle, minulle ja kaikille yh-äideille. Meillä on rankempaa, koska täytyy jaksaa yksin kasvattaa.