Vapaa kuvaus

Oman elämänsä runoilija nuoruudesta lähtien,kuten myös kirjallisuuden harrastaja elämän eri alueilta,ettei mikään siihen liittyvä saa olla vierasta - kirjoittajana/lukijana. Kirjoittaa eri palstoille runojen ohella tekstejä myös yht.kunn.asioista tarvittaessa ( tosin eri rekister. nimim.varustettuna),joka seuraa tiiviisti maailmanpolitiikkaa Suomen ohella. Pienikin voi olla suurta kaiken tämän nykyajan krääsän keskellä. Luontoarvoja & eläimiä kunnioittava,joka omistaa empaattisen mutta myös kriittisenkin luonteen : Elämän perusarvoille. Asustaa "Nässyjärven Tarjanteen" että Treenkin läheisyydessä viihtyvä keski-ikäinen mies. Eila Pienimäki : ----- ---- --- Tänä yönä räjähtävät pilvet kuu valuu ikkunasta sisään Raskaat kulissit jotka jo seitsemän kertaa tuhosin murskautuvat lopullisesti. ,,,,,, rakkauden valo poistakoon polultasi varjot. Hellyyden siivet sinua suojelkoot, lämmöllä ... E.P Säh post os: dolania@gmail.com Suosikkibändit/artistit: ....niin kotim.ja ulkol.... lähes kaikkiruokainen - vanhempaa kuin uutta. Suosikkileffat: lähes kaikkiruokainen. Lempikirjat: erilaisiin tietoihin liittyvät kirjat ..runous..ymv.kirjoja. Vapaa-aikanani: kevyen liikunnalliset että erilaiset henkiset harrasteet. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: runo kuin keskustelupalstat. Katson tv:stä mieluiten: lähes kaikkiruokainen. Kotieläimet: lemmikki...koira. En pidä: /- pahansuopaisuudesta, ilkeydestä. Parhaat matkakohteet: Suomi, (Karjala)Baltian maat Ruoka & juoma: Tavalliset terveelliset koti ruuat/-juomat.Juhlaan miedot viinit, oluet kuin siiderit. Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: dolania@gmail.com

Aloituksia

284

Kommenttia

7140

1. Ystävyyteemme !

Saavuit kesääni tuulien aalloilla kietaisit minut mukaasi nuoruutesi lähteille hivelit lämmölläsi sieluni liekit lepatt
    Rakkausrunot
    29
    639
  2. - Sydänkyyneleitä !

Heitti kipinöitä tuleen räiskyi koko lähitienoo suli jäät kuin lumetkin uhosi voimallaan kaiken alleen poltti metsäise
    Rakkausrunot
    26
    638
  3. Pisaroina.

Puna varpaat kirjoittavat nimeni lämpimään santaan pieniä pisaraisia kulta jyväsiä jotka hyväilevät tunne poimujen sal
    Rakkausrunot
    27
    634
  4. Äijän Juhannus !

Äijä-aaton juhannus-suven, tiellä tuulisen ja sateisen, nakkelee askeleitaan asfalttiin märkään, tippa nenän päässä ast
    Runot
    26
    629
  5. se olin minä

Ei se ollut tuuli ei se ollut sade joka minussa kävi jossa jälkensä jätti se olin minä joka itseänsä kosketti, joka m
    Rakkausrunot
    25
    625
  6. Haluan vain Sinut.

Rakas ystävä, juuri Sinä minä joka olen juuri tässä tämä
    Rakkausrunot
    10
    617
  7. Elämäni ajan.

Tuo kaunis niin suloinen herkästi sirittävä lintu,joka taivaan kuultavan sineydestä laskeutui hetkeksi lepämään vierelle
    Rakkausrunot
    22
    612
  8. Hiljaisuuteen 2 osa-versio.

Hiljaisuus huokuu meissä kuin kätkettynä salaisuutemme verkkoon. Katseemme lipuvat toistemme lo
    Rakkausrunot
    33
    607
  9. elämän sade

Sade-kostea kuin kyynel poskellasi olen yksi veden pisara valuen kasvoillasi virkistäen kuljen ihollasi h
    Rakkausrunot
    22
    603
  10. Sydämesi huone.

Välkehtivällä laineilla pisaroina juovina liikkuvina säteinä loistaa - Rakkauden valoni - joka sokaisee silmäni, vie
    Rakkausrunot
    26
    574
  11. Rakkaudesta sinuun.

Illan hämäryys huokuu metsän siimeksessä jossa pitkät varjot loittonevat taivasta kohden, jostain kuuluu kaukaista koi
    Rakkausrunot
    24
    574
  12. Ajatuksien virta.

Ahterini alla tumman puhuva pyörivä tuoli. Se on kuin maapallomme joka kiertää omaa kehäänsä ympäri. Tämä tyhjyydeltä t
    Rakkausrunot
    23
    573
  13. HYVÄÄ ÄITIEN PÄIVÄÄ- KAIKILLE !

TÄNÄÄN: -ÄITIEN PÄIVÄNÄ- ...aukeavat kaikkein kauneimmat MAAILMAN KUKAT ...kukkimaan täyteen
    Rakkausrunot
    16
    570
  14. Ja odotan.

Syksy taittaa valoaan himmentää lähitienoon puista varisee lehtiä - sydämenmuotoisia - viriää viileys ilmassa värejää
    Rakkausrunot
    25
    567
  15. - --Rakkauden kalmisto--- !

Siunattu liittomme huokuu sammuvaa hehkuaan taivaalle ei kipunoi liekit ei liekki meri jonne paloi kätkettyä salaisuutta
    Rakkausrunot
    14
    548
  16. yhä uudelleen

Lähellä hengitystäsi lähes kiinni sinussa yön selkään painaudumme ja henkäys viriää välissämme punoo pukuaan tummalle
    Rakkausrunot
    24
    535
  17. Alastomina.

Välkehtivinä pisaroina lehmustojen puistoissa kuljemme puiden lehvistöissä
    Rakkausrunot
    20
    533
  18. sielujen ikkunat

Hennot jäljet hiekassa jossa vesi kulkee uomissaan tummat liikkuvat varjot taivaalla - pilvet - veden peittämät pil
    Rakkausrunot
    23
    531
  19. Oodi Marialle !

Tuo rakkaus kuin väririkkaan tunteen ohjaten kirjoon öiseen tarinaan kulkee vaivihkaa nuolillaan kuin kallioon kimpoaa
    Rakkausrunot
    12
    527
  20. Jälkemme taivaalla !

Kauneimman laulun säveleenä lauloit maailmaan tähän odottavaan tähdet taivaalle loit tuikkimaan lumen
    Rakkausrunot
    20
    521