Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

101

Kommenttia

52

1. wine

pitääkö eka asentaa wine sen jälkee tämä wine browser sen jälkee tämä linux silverlight mutta sitten rupee toimimaan
    Linux
    2
    70
  2. wine linux ohjelma

millä komennoilla winen pystyy päivittäää uuteen versioon
    Ubuntu
    9
    68
  3. linux

millä mä saan tietokoneesta pois linuxsin asennus cd on hävinnyt multa muutossa?
    1
    65
  4. tietokoneen päivitys

olen päivittämässä tietokoneen osia. tässä on ongelma se mun tän hetkisestä ei löydy proisessorille core i5 toi 8 pin ka
    Yleistä tietokoneista
    2
    63
  5. windows 7

jos käyttää 32bittistä käyttöjärjestelmää väheneekö näytönohjaimen käytetävä muisti..? kuin 64 bittisessä kun ei vähene
    Windows 7
    1
    59
  6. ubuntu

pystyykö winen uuden version lataa sovellusvalikoimasta?
    Ubuntu
    2
    57
  7. windows xp

miten eindows xp mikä on kaatunut miten sen saa pois kun ei ole asennus cdtä onko millää ilmaisohjelmalla saako sitä?
    Windows XP
    0
    54
  8. tietokone ongelma

Kone menee tilttiin kun windows latautuu ja joudutaan sammuttamaan ja käynnistämään uudelleen, silloin toimii, mutta ain
    Windows
    1
    53
  9. gta san anreas

mitä ten kun asennan cdltä wineen tämän kyseisin peli näyttä että käynnistyy mutta ei kummiskaan käynnisty
    Linux
    0
    50
  10. windows 7

kuinka usein kiintelevy pitää ehyttääää ylensä?
    Windows 7
    0
    49
  11. treffi paikka

treffi paikka suomi24 on muuttunut osittain maksulliseksi se edellenin oli parempi
    Nettideittailu
    0
    48
  12. windows 10

miten saan pilvipalvelun pois päältä windows 10 mikrosoftin?
    Windows
    1
    48
  13. lnux sekasin

meneekö linux helposti sekasin kun laittaa päätteele noita komentorivejä?
    Ubuntu
    1
    47
  14. oikeus

oiko kun mun nimissä tehtiin petoksia tässä yksi tyyppi teki niitä viime kesänä ja haastalapuissia lukee niin että ranga
    Sakot ja rangaistukset
    1
    46
  15. moi

olisi kysymys jos ensikertalaiselle tuomitan ehdollista tuleeko yleensä ensikertalaiselle nilkka panta? mihin tarkotuksi
    Rikokset
    0
    45
  16. avast free

mikä on avastissa sen asetuksissa toi yhteisö? tarkottaako töi yhteisö esim uusia viruksia? mitä eioo tunnistettu
    Internet
    0
    44
  17. pesukone

mitä mun kannattaisi tehdä minulla on ongelma pyykkikoneenkaa käytän kirjo ohjelmaa niin se tekee sen että lopuksi kun t
    Kodinkoneet
    1
    42
  18. treffit

tietääkö ketään ilmasta treffipalstaa?
    Chat
    0
    42
  19. Seroquel

mitä minun kannattaisi tehdä iltaisin käytän tätä kyseistä lääkettä, onko se normia otan tämän läkkkeen iltaisin minulla
    Lääkkeet
    1
    40
  20. moi

jos haastepapereissa lukee että syyttäjän kannan otto voiko siihen luottaa että se on ehdollista?
    Laki
    1
    36